Autor Wątek: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]  (Przeczytany 28983 razy)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 05, 2011, 07:11:21 »
Przeciez wiadomo ze samym backdash cancelem sie nie wygra, szczegolnie robionym bezmyslnie. To jest tylko narzedzie, jak wiele innych.
<3

Ja tam się zgadzam co do tego, że w bijatykach powinno być więcej rzeczy pomagających w nauce. Przecież nie ma to absolutnie nic wspólnego z upraszczaniem samych gier, po wejściu w tryb VS wszystko jest dokładnie takie samo. Po prostu takie namco zamiast bawić się w układanie korytarzy do scenario campaign mogłoby poświęcić czas na stworzenie jakiegoś megazajebistego, szczegółowego i kompletnego tutoriala. Przy takim VF w samej grze jest zawarta frame data, albo przynajmniej narzędzie mocno ułatwiające jej obczajanie (nie pamiętam dokładnie). Juggle w command liście czy triale (z których w dodatku spora część jest całkowicie nieprzydatna) to jednak jeszcze nie to.

btw. Pitrex salty about b+1 - priceless. ;D

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 05, 2011, 12:40:52 »
W VF jest pełna frame data w practice. Oraz parę innych, bardzo pożytecznych rzeczy.

Myślę, że bardzo fajnie sprawdziłby się może nie jakiś totalnie łopatologiczny tutorial w grze, co raczej jakieś fajne challenge, typu ukarz to, schyl sie w odpowiednim miejscu, zrób crusha, juggla za tyle a tyle. Oczywiście, można sobie odpalić defensive training ale dla mnie osobiście jest on koszmarnie toporny w użyciu.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 05, 2011, 13:27:47 »
Myślę, że bardzo fajnie sprawdziłby się może nie jakiś totalnie łopatologiczny tutorial w grze, co raczej jakieś fajne challenge, typu ukarz to, schyl sie w odpowiednim miejscu, zrób crusha, juggla za tyle a tyle.
I to jest konsensus pomiędzy łopatologią a hardkorem, to mi się podoba.

Mi dużo chodzi nie tyle o samego TK, a o gry ogólnie. Odpalam RE1 i muszę się sporo nie raz zmęczyć, zanim rozwikłam jakąś zagadkę. Podobnie w SH1/2/3. Odpalam RE4/5 i zasadniczo ta gra niczego ode mnie nie wymaga. Idź przed siebie i zastrzel wszystko, co się rusza, kopnij we wszystko, co się da, zniszcz ile fabryka dała. Smutne to jest, a do tego nudne. Już nawet poradników do gier się nie opłaca pisać, bo i po co, jak nie ma czemu radzić. I ja bym bardzo nie chciał, żeby Tekken poszedł w tą samą stronę, a już w dużym stopniu w tą stronę idzie.

Jakby to Zajcew ujął, "Dupa, gówno, idioci, hujowe gierki" :D
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

bsurma

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stoned Minimum Professor
    • Zobacz profil
  • PSN ID: gggyb
  • Skąd: Kielce
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 05, 2011, 15:43:21 »
Myślę, że bardzo fajnie sprawdziłby się może nie jakiś totalnie łopatologiczny tutorial w grze, co raczej jakieś fajne challenge, typu ukarz to, schyl sie w odpowiednim miejscu, zrób crusha, juggla za tyle a tyle.
I to jest konsensus pomiędzy łopatologią a hardkorem, to mi się podoba.

Mi dużo chodzi nie tyle o samego TK, a o gry ogólnie. Odpalam RE1 i muszę się sporo nie raz zmęczyć, zanim rozwikłam jakąś zagadkę. Podobnie w SH1/2/3. Odpalam RE4/5 i zasadniczo ta gra niczego ode mnie nie wymaga. Idź przed siebie i zastrzel wszystko, co się rusza, kopnij we wszystko, co się da, zniszcz ile fabryka dała. Smutne to jest, a do tego nudne. Już nawet poradników do gier się nie opłaca pisać, bo i po co, jak nie ma czemu radzić. I ja bym bardzo nie chciał, żeby Tekken poszedł w tą samą stronę, a już w dużym stopniu w tą stronę idzie.

Jakby to Zajcew ujął, "Dupa, gówno, idioci, hujowe gierki" :D

Muszę przyznać, że też nie jestem pewien, co Namco w tej chwili chce zrobić z serią. Coraz mniej pojawia się ludzi, którzy poświęcają się chociaż w 50% grze, bo jest im trudno cokolwiek wywalczyć, a co za tym idzie, pojawia się więcej scrubów.

Mi tam wisi i powiewa, co sobie zrobią z systemem, bo jak na razie fundamentalne zasady zostają, więc jest dobrze. Po prostu wygląda na to, że T6 został zrobiony na wiwat.
Większy lifebar, OK, zniosę. Bound też nie jest zły, tak samo jak Rage. Ale takie postacie jak Zafina/Yoszek przy Bobie/Larsie nie powinny po prostu istnieć. Nieuki grające d/b+4,4-owym Lawem się cieszą, a graczy jest coraz mniej.
I mówię tu cały czas o on-line, bo na spotkania/turnieje nie każdy może sobie pozwolić, a nawet jeśli, to odechciewa mu się grać od sweep-happy graczy na PSNie czy tam gdziekolwiek.

Balans postaci, ogólna solidność systemu (również on-line) i umiejętność wprowadzenia nowych graczy do paczki to jest to, nad czym Namco powinno się skupić, a nie banalne Scenario Campaign.

I dlatego w nowej części powinna się znaleźć chociaż NAJPROSTSZA rzecz, która pomogłaby coś innym ugrać i pokazać, że gra ma w sobie moc. Propozycja Nevana jest bardzo fajna, szczególnie że nie wszyscy mają pojęcie o niektórych rzeczach (lo-crush i hi-crush szczególnie) i mnie, mniej więcej, też o to chodziło.

I nie można mieć na pewno pretensji do Tekkena o to, że jest coraz łatwiejszy, bo wciąż nie jest aż TAK łatwy. I wolałbym raczej nie porównywać gier z jednego genre do drugiego, bo to wiele nie wnosi do dyskusji. BTW, w RE5 na pewno nie chodzi o zagadki, a i tak, żeby tą grę przejść na wymagających ustawieniach, trzeba się trochę namachać.


Najlepszy w przegrywaniu na żyletkach evr.

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 05, 2011, 16:04:28 »
Myślę, że bardzo fajnie sprawdziłby się może nie jakiś totalnie łopatologiczny tutorial w grze, co raczej jakieś fajne challenge, typu ukarz to, schyl sie w odpowiednim miejscu, zrób crusha, juggla za tyle a tyle.
I to jest konsensus pomiędzy łopatologią a hardkorem, to mi się podoba.

Mi dużo chodzi nie tyle o samego TK, a o gry ogólnie. Odpalam RE1 i muszę się sporo nie raz zmęczyć, zanim rozwikłam jakąś zagadkę. Podobnie w SH1/2/3. Odpalam RE4/5 i zasadniczo ta gra niczego ode mnie nie wymaga. Idź przed siebie i zastrzel wszystko, co się rusza, kopnij we wszystko, co się da, zniszcz ile fabryka dała. Smutne to jest, a do tego nudne. Już nawet poradników do gier się nie opłaca pisać, bo i po co, jak nie ma czemu radzić. I ja bym bardzo nie chciał, żeby Tekken poszedł w tą samą stronę, a już w dużym stopniu w tą stronę idzie.

Jakby to Zajcew ujął, "Dupa, gówno, idioci, hujowe gierki" :D

Muszę przyznać, że też nie jestem pewien, co Namco w tej chwili chce zrobić z serią. Coraz mniej pojawia się ludzi, którzy poświęcają się chociaż w 50% grze, bo jest im trudno cokolwiek wywalczyć, a co za tym idzie, pojawia się więcej scrubów.

Mi tam wisi i powiewa, co sobie zrobią z systemem, bo jak na razie fundamentalne zasady zostają, więc jest dobrze. Po prostu wygląda na to, że T6 został zrobiony na wiwat.
Większy lifebar, OK, zniosę. Bound też nie jest zły, tak samo jak Rage. Ale takie postacie jak Zafina/Yoszek przy Bobie/Larsie nie powinny po prostu istnieć. Nieuki grające d/b+4,4-owym Lawem się cieszą, a graczy jest coraz mniej.
I mówię tu cały czas o on-line, bo na spotkania/turnieje nie każdy może sobie pozwolić, a nawet jeśli, to odechciewa mu się grać od sweep-happy graczy na PSNie czy tam gdziekolwiek.

Balans postaci, ogólna solidność systemu (również on-line) i umiejętność wprowadzenia nowych graczy do paczki to jest to, nad czym Namco powinno się skupić, a nie banalne Scenario Campaign.

I dlatego w nowej części powinna się znaleźć chociaż NAJPROSTSZA rzecz, która pomogłaby coś innym ugrać i pokazać, że gra ma w sobie moc. Propozycja Nevana jest bardzo fajna, szczególnie że nie wszyscy mają pojęcie o niektórych rzeczach (lo-crush i hi-crush szczególnie) i mnie, mniej więcej, też o to chodziło.

I nie można mieć na pewno pretensji do Tekkena o to, że jest coraz łatwiejszy, bo wciąż nie jest aż TAK łatwy. I wolałbym raczej nie porównywać gier z jednego genre do drugiego, bo to wiele nie wnosi do dyskusji. BTW, w RE5 na pewno nie chodzi o zagadki, a i tak, żeby tą grę przejść na wymagających ustawieniach, trzeba się trochę namachać.

Rage akurat był potrzebny jak 5 koło u wozu,choć się nie czepiam bo w TTT2 już to "naprawili" a raczej po prostu zrobili na zasadzie jak z TTT1.  Co do online to można mieć mieszane uczucia gdyż są gracze po których widać że grają,kleją ładne akcje itp. ale struktura kodu sieciowego nie pozwala na idealne połączenie między opponentami i np. wole sobie zrobić jakiś poke na low zamiast taunt+gwarant po nim,bo na online ciężko w ogóle coś po tauncie zasadzić (to taki przykład). Ogółem jakby Namco po prosiło Capcom o stworzenie kodu sieciowego dla nich to myślę że wszyscy byliby happy ;D

Btw. Co do RE5 to się zgodzę że na najwyższym poziomie trza się "namachać" ale to idzie w strone dead rising czyt. zombiaki,zombiaki i jeszcze raz zombiaki. Jeśli Capcom dalej będzie tworzyć takie Residenty to po prostu będzie już nudne jak flaki z olejem.....

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 05, 2011, 16:31:12 »
Co do większego lifebaru, a konkretnie zwiększenie go ze starych 150pkt do 180 uważam za bardzo trafioną decyzję, bo wyobraź sobie teraz te wszystkie juggle z boundami i rage'm oraz rozwalającymi się po drodze ścianami czy podłogami i death combo stałoby się narzędziem powszechnie używanym w walce.

Jakiś czas temu graliśmy w T5 i DR i moim zdaniem, juggle w tych grach były jeszcze silniejsze niż są teraz.

Jeśli chodzi o łatwość wejścia w Tekkena, to teraz jest to tak naprawdę trudniejsze ze względu na fakt, że musisz idealnie znać postać przeciwnika (ogranie) żeby móc naprawdę w to wygrywać. Dlatego konieczne jest jeżdżenie po całej Polsce bo nie ma w naszym kraju miasta w którym znaleźliby się gracze biegle posługujący się wszystkimi postaciami w tej grze.

Co do practice mode to przydałoby się dodanie możliwości nagrywania swoich ruchów i przeciwnika, bo co mi po tym, że odpalę sobie na defensive training jakiegoś stringa i nauczę się go blokować, crushować czy reversować, ale nie będę umiał bronić się przed setupami? Oprócz tego fajnie, jakby dali możliwość ustawienia postaci w jednym konkretnym punkcie na planszy i pod position reset można byłoby do tego punktu wrócić - przydałoby się to w nauce sadzenia sytuacyjnych juggli oraz do kręcenia combo movies.

Dlaczego wywaliłbyś Yosha, Boba, Zafinę i Larsa z rostera?


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

bsurma

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stoned Minimum Professor
    • Zobacz profil
  • PSN ID: gggyb
  • Skąd: Kielce
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 05, 2011, 16:38:49 »
Co do większego lifebaru, a konkretnie zwiększenie go ze starych 150pkt do 180 uważam za bardzo trafioną decyzję, bo wyobraź sobie teraz te wszystkie juggle z boundami i rage'm oraz rozwalającymi się po drodze ścianami czy podłogami i death combo stałoby się narzędziem powszechnie używanym w walce.

Jakiś czas temu graliśmy w T5 i DR i moim zdaniem, juggle w tych grach były jeszcze silniejsze niż są teraz.

Jeśli chodzi o łatwość wejścia w Tekkena, to teraz jest to tak naprawdę trudniejsze ze względu na fakt, że musisz idealnie znać postać przeciwnika (ogranie) żeby móc naprawdę w to wygrywać. Dlatego konieczne jest jeżdżenie po całej Polsce bo nie ma w naszym kraju miasta w którym znaleźliby się gracze biegle posługujący się wszystkimi postaciami w tej grze.

Co do practice mode to przydałoby się dodanie możliwości nagrywania swoich ruchów i przeciwnika, bo co mi po tym, że odpalę sobie na defensive training jakiegoś stringa i nauczę się go blokować, crushować czy reversować, ale nie będę umiał bronić się przed setupami? Oprócz tego fajnie, jakby dali możliwość ustawienia postaci w jednym konkretnym punkcie na planszy i pod position reset można byłoby do tego punktu wrócić - przydałoby się to w nauce sadzenia sytuacyjnych juggli oraz do kręcenia combo movies.

Dlaczego wywaliłbyś Yosha, Boba, Zafinę i Larsa z rostera?

Nie mówię, że te postacie są do wywalenia, ale różnica jest masakrycznie duża. Zafka nie ma czym nawet kupy zrobić, kiedy Lars ma u/f+3 i 6374 midy.
Nie wiem, może jakoś narzekam na ten lifebar, bo juggle mojego Jina w porównaniu do A++ tierów to jest nic, i jeszcze full wall carry typu b,f+2_3, b+2,1 nie zawsze wchodzi, więc można to uznać za jako mój własny kaprysik.

Ogólnie, TTT2 będzie na pewno lepsze, ale sytuacja, w jakiej obecnie Tekken jest pozostawiony, pokazuje, że Namco się leni mocno. :/


Najlepszy w przegrywaniu na żyletkach evr.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 05, 2011, 16:50:06 »
Zgadzam się w pełni z ostatnim zdaniem.

Ile to było obiecywania, że po wyjściu gry będą DLC wypuszczane w konsultacji z fanami a o tych DLC przypomina mi tylko ten durny komunikat przed załadowaniem menu "checking downloadable content" który trwa i trwa.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 05, 2011, 16:51:13 »
Zafka nie ma czym nawet kupy zrobić, kiedy Lars ma u/f+3 i 6374 midy.

To ciekawe, że Tokis który gra głównie Zafiną zajmuje bardzo wysokie miejsca na turniejach.

blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 05, 2011, 16:55:57 »
Na online po Tauncie robia 1+2 czesto dosc siada :)

bsurma

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stoned Minimum Professor
    • Zobacz profil
  • PSN ID: gggyb
  • Skąd: Kielce
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 05, 2011, 17:03:07 »
Zafka nie ma czym nawet kupy zrobić, kiedy Lars ma u/f+3 i 6374 midy.

To ciekawe, że Tokis który gra głównie Zafiną zajmuje bardzo wysokie miejsca na turniejach.

Cóż, nie będę tutaj nic kwestionował :p No ale, ... match-up dla niej nie jest za ciekawy...


Najlepszy w przegrywaniu na żyletkach evr.

ZenonSzprot

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: wro
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 05, 2011, 17:06:56 »
Zafka nie ma czym nawet kupy zrobić, kiedy Lars ma u/f+3 i 6374 midy.

To ciekawe, że Tokis który gra głównie Zafiną zajmuje bardzo wysokie miejsca na turniejach.

No bardzo ciekawe jak to jest? Przecież Zafina jest już od tylu części z nami i nie jest żadnym zaskoczeniem na turniejach...

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 05, 2011, 17:19:24 »
Eee tam, Punisher sprowadzasz sprawę do zwykłego nieogrania na postać. Jest z nami od 2 lat, to powinno wystarczyć żeby się na nią ogarnąć.

Ja osobiście nienawidzę z nią grać, bo ma jedne z najlepszych crushy w tej grze a Anna ma najlepsze juggle startery na high i low akurat.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 05, 2011, 17:32:59 »
Po 1, w DR pasek mial 140 punktow. W T6 jest 180, ale to praktycznie nie zmienia nic, bo juggle zabieraja proporcjonalnie wiecej w porownaniu do DR.
Po 2 Zafine zjada praktycznie kazdy mid tier, nie wspominajac juz o topach. To ze ktos jej nie zna to nie jest nikogo wina. Akurat Anna ma z nia dosyc slabo no.
Podajac u/f+3 Larsa, gdy sie chce przekonac do jego topowosci tylko swiadczy o poziomie osoby z ktora sie rozmawia (poziomie gry, zeby nie bylo).
Akurat w PL jakby sie uprzec wystarczaloby siasc z 3 osobami (Benek, Gajda, Ja) i grac przez tydzien zeby poznac z grubsza na wszystkie postacie. Na setupy sie i tak nie ogra, bo co gracz to ma inne.(no chyba ze mowimy o bobach w USA, gdzie wszyscy graja tak samo...)
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

ZenonSzprot

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: wro
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 05, 2011, 17:38:16 »
Do wysokich miejsc na turach Tokisa przyczynia się też to ,że jest ogólnie bardzo dobrym graczem i to jest główny czynnik jego osiągnięć.Ale większość graczy w Polsce nie zna Zafiny (w tym i ja) co tylko ułatwia sprawę.Żeby nie było nie czepiam się ale wiadomo-Tokis o wiele ciężej by miał gdyby ludzie byli ograni na tą postać.