Autor Wątek: D+4 - nie da się grać?!  (Przeczytany 3192 razy)

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
D+4 - nie da się grać?!
« dnia: Sierpień 10, 2011, 23:05:26 »
... bo przecież niekaralne, a w zasadzie karalne za pomocą jk zadającego tylko 7%, przecież to żaden damage vs taki mocny poke! Oh wait:

BARAKA
jk~charge (14%)
corner: jk, chop chop, spin (26%)
CYBER SUB-ZERO
jk, instant far divekick (13%)
CYRAX
corner: jk, 3,3~net, b+2, ragdoll (25%)
ERMAC
jk~lift, jk~TP, ff, 12~push (35%)
JADE
jk, ff 4, GreenKick x2 (18%)
JAX
jk~airthrow (16%)
JOHNNY CAGE
jk~shadow kick (14%)
KABAL
jk~gas ball~spin, b+1,2,1, ff, f+4 (20%)
KANO
jk~ball/upball (17%)
KITANA
jk~fan, f+2,1, ff d+1 (24%)
KUNG LAO
jk~dk, ex-spin, ff 1, ff 2,4,1+3,2 (32%)
LIU KANG
jk~air fireball (13%)
corner: jk, 33~flying kick (18%)
MILEENA
jk~roll, b+1,4, ff 4~bite (28%)
NIGHTWOLF
jk~shoulder charge (15%)
corner: jk, d+1, hatchet, shoulder charge (20%)
NOOB SAIBOT
corner: jk~charge (14%), can corner combo with jk~ex-shadow upknee
QUAN CHI
jk~sky drop (13%)
RAIDEN
jk~torpeda (16%)
REPTILE
jk~slide (14%)
SCORPION
corner: jk, 3~spear, jp,f+2,1~TP (30%)
midscreen: jk~airthrow, EX-hellfire (22%)
SEKTOR
jk~TP, jk~TP (22%)
SHANG TSUNG
jk, d+1~soul steal (22%)
SHEEVA
:(
SINDEL
jk~air fireball (14%)
SMOKE
jk~airthrow (14%)
SONYA
jk~airthrow (14%)
any divekick combo
STRYKER
jk, 4 (15%)
corner: jk, 3 (13%)
corner: jk, d+4, baton sweep (14%)
SUB-ZERO
jk~slide (15%)

Jak widać każda postać oprócz 2 może to jakoś konkretnie pokarać, niektóre wręcz bardzo konkretnie - przy czym te combosy są bardzo podstawowe, jestem głęboko przekonany że nie znalazłem najmocniejszych kontr zwłaszcza że prawie każda postać może po jk podlinkować d+1, a po d+1 mamy już trochę więcej możliwości - ale nie chciało mi się aż tyle nad tym siedzieć. Mam nadzieję że to info ukróci trochę płacze jakie to d+4 jest gamebreaking, bo prawda jest taka że jak ktoś tego nadużywa to prędko łyknie krótkiego albo i dłuższego combosika...

NOTE: jk powinno być konkretnie opóźnione do sadzenia tych akcji.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2011, 23:58:59 wysłana przez Wombat »

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 10, 2011, 23:22:25 »
d+4 nie jest problemem. Jedyne d+4 jakie sprawia problem to d+4 maliny. Faktycznie da sie to ukarac tak jak napisales, ale w przypadku Maliny to sie tak buguje i takie kwiatki odchodza, ze to koniecznie musi byc znerfowane (dodac tylko wiekszy hitbox, nic wiecej). Przelatujesz za postac, przelatujesz z powrotem przej jej noge. Sonya ma wprawdzie to samo, ale sama w sobie jest gorsza postacia. Jesli dorzucisz zbugowane d+4 do calego zestawu narzedzi na kazda okazje, jakie posiada Mileena, to mamy zabojcze polaczenie. Postac z odpowiedzia na wszystko. Gdyby nie wysoka karalnosc kulki i teleportu to by dopiero bylo!

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 10, 2011, 23:43:52 »
Nie chciałem się wypowiadać na ten temat, ale czytając na TYM o tym całym "zbugowanym" d+4 Mileeny było mi trochę wstyd :/

oskar

  • Learn to fly
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: >_<
  • Skąd: wroclaw
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 11, 2011, 00:01:24 »
... bo przecież niekaralne, a w zasadzie karalne za pomocą jk zadającego tylko 7%, przecież to żaden damage vs taki mocny poke! Oh wait:

BARAKA
jk~charge (14%)
corner: jk, chop chop, spin (26%)
CYBER SUB-ZERO
jk, instant far divekick (13%)
CYRAX
corner: jk, 3,3~net, b+2, ragdoll (25%)
ERMAC
jk~lift, jk~TP, ff, 12~push (35%)
JADE
jk, ff 4, GreenKick x2 (18%)
JAX
jk~airthrow (16%)
JOHNNY CAGE
jk~shadow kick (14%)
KABAL
jk~gas ball~spin, b+1,2,1, ff, f+4 (20%)
KANO
jk~ball/upball (17%)
KITANA
jk~fan, f+2,1, ff d+1 (24%)
KUNG LAO
jk~dk, ex-spin, ff 1, ff 2,4,1+3,2 (32%)
LIU KANG
jk~air fireball (13%)
corner: jk, 33~flying kick (18%)
MILEENA
jk~roll, b+1,4, ff 4~bite (28%)
NIGHTWOLF
jk~shoulder charge (15%)
corner: jk, d+1, hatchet, shoulder charge (20%)
NOOB SAIBOT
corner: jk~charge (14%), can corner combo with jk~ex-shadow upknee
QUAN CHI
jk~sky drop (13%)
RAIDEN
jk~torpeda (16%)
REPTILE
jk~slide (14%)
SCORPION
corner: jk, 3~spear, jp,f+2,1~TP (30%)
midscreen: jk~airthrow, EX-hellfire (22%)
SEKTOR
jk~TP, jk~TP (22%)
SHANG TSUNG
jk, d+1~soul steal (22%)
SHEEVA
:(
SINDEL
jk~air fireball (14%)
SMOKE
jk~airthrow (14%)
SONYA
jk~airthrow (14%)
any divekick combo
STRYKER
jk, 4 (15%)
corner: jk, 3 (13%)
corner: jk, d+4, baton sweep (14%)
SUB-ZERO
jk~slide (15%)

Jak widać każda postać oprócz 2 może to jakoś konkretnie pokarać, niektóre wręcz bardzo konkretnie - przy czym te combosy są bardzo podstawowe, jestem głęboko przekonany że nie znalazłem najmocniejszych kontr zwłaszcza że prawie każda postać może po jk podlinkować d+1, a po d+1 mamy już trochę więcej możliwości - ale nie chciało mi się aż tyle nad tym siedzieć. Mam nadzieję że to info ukróci trochę płacze jakie to d+4 jest gamebreaking, bo prawda jest taka że jak ktoś tego nadużywa to prędko łyknie krótkiego albo i dłuższego combosika...

NOTE: jk powinno być konkretnie opóźnione do sadzenia tych akcji.

czyli dalej nikt o tobie nie powiedzal ze jestes conajmniej dobry... eee??

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 11, 2011, 00:02:26 »
Nigdzie nie bylo napisane, ze nie da sie tego ukarac. Wyglada na to, ze niektorzy ludzie chyba tak to wszystko zrozumieli.

oskar

  • Learn to fly
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: >_<
  • Skąd: wroclaw
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 11, 2011, 00:11:19 »
pomyśl czasem

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 11, 2011, 00:17:40 »
Panowie spokojnie, smuty na priv.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 11, 2011, 00:53:59 »
Wombat straciłeś tylko cenny czas :) jeśli ktoś woli narzekać jakie to d4 (czy spin czy elbow dash czy klon czy cokolwiek innego) jest broken, to nawet taka rozpiska nic nie zmieni. Jeśli ktoś chce coś z tym zrobić, to siądzie w Practice, ponerdzi zanerdzi i ogarnie sam.

tl;dr
Weźcie Ermaka, on się d4 zupełnie nie boi (i to nie tylko dzięki liftowi).

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 11, 2011, 08:49:00 »
Sory ale Kitaną można wycisnąć jeśli dobrze pamiętam 41% po jk...
jk~fan dash 4~fan dash 2~fan dash 2~d,f2
Z X-rayem wyciska pod 50 %...

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: D+4 - nie da się grać?!
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 11, 2011, 11:07:05 »
Ryld - luz, ja Kitaną nie gram, zresztą pisałem że to nie są najmocniejsze możliwe kombinacje :P Chodziło mi bardziej o to żeby pokazać że każda postać może coś konkretnego zrobić, a nie żeby wyczerpać w 100% temat.