Autor Wątek: lag input na 2P  (Przeczytany 12321 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 22, 2012, 20:56:56 »
Czemu taka późna to decyzja? Input bug, random advantage, meter drain, 100% resety po projectilach + mniejsze randomowe bugi, a dopiero P1 advantage przekonały cie do dropnięcia gry?  :kappa:

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:02:42 »
No bo to wszystko co wymieniłeś jest uczciwe (meaning obydwaj gracze mają do tego dostęp/obydwaj gracze muszą się z tym srać [random frame data]), a P1 advantage to stała przewaga jednego gracza z którą nie da się nic zrobić.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:06:02 »
No bo to wszystko co wymieniłeś jest uczciwe (meaning obydwaj gracze mają do tego dostęp/obydwaj gracze muszą się z tym srać [random frame data]), a P1 advantage to stała przewaga jednego gracza z którą nie da się nic zrobić.
Żeby było śmieszniej, ta przewaga też nie jest 100% stała, tylko 80-90% wygrywa P1 trololo

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:06:30 »
Po pierwsze to co napisal snake, po drugie przelalo to czare goryczy. Bylem bardzo wyrozumialy dla tej gry. Jak beda okazje do casuali to chetnie sie pobawie.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:09:59 »
Furb

W tekkenie 5 i 6 P1 też ma przewagę. 

Ale rozumiem, że gorycz się przelała, musztarda po obiedzie, a pies zakopany. rotfl
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 22, 2012, 21:11:45 wysłana przez Apock »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:11:43 »
Chyba tylko taką że łatwiej bdc robić lol.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:12:05 »
Chyba jednak nie.


lol

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:12:55 »
Mi łatwiej z prawej, więc nie x2.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:13:47 »
TTT 2P side had 'juggle advantage.'
T5/T6 2P side is able to sidewalk out of crouch to the right

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:16:24 »
Wpisz w google "tekken 5 player 1 advantage", otrzymaj pierwszy wynik "REO Explains Player 1 Advantage & Stage Size Advantages in Mortal Kombat 9". :kappa:

No a p1 is able to sidewalk out of crouch to the left, zajebista ta przewaga.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:21:37 »
No właśnie! Kogo obchodzi tekken.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 22, 2012, 21:35:58 »
Jak dla mnie przewaga w frejmach a niezbyt istotny niuans to troche inna liga.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 22, 2012, 22:04:17 »
Furb

W tekkenie 5 i 6 P1 też ma przewagę. 

Ale rozumiem, że gorycz się przelała, musztarda po obiedzie, a pies zakopany. rotfl

xD
Apock pls nie pisz czegoso grze, ktorej kijem nie dotklanes :p

Cytuj
No właśnie! Kogo obchodzi tekken.

Skillowych graczy.

Oczywiscie, ze Furb ma racje, wszystko mozna przelknac w kazda bijatyke, nawet OP postacie itp. Ale staly disadvantage w klatkach? Ja j**ie.. az nie chce mi sie wierzyc, ze tak jest naprawde.

We freeplayach T6 zawsze P1 wygrywa bo ma swoj ulubiony stroj.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 22, 2012, 22:08:30 wysłana przez Solo »

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 22, 2012, 22:15:56 »
No bo to wszystko co wymieniłeś jest uczciwe (meaning obydwaj gracze mają do tego dostęp/obydwaj gracze muszą się z tym srać [random frame data]), a P1 advantage to stała przewaga jednego gracza z którą nie da się nic zrobić.
Żeby było śmieszniej, ta przewaga też nie jest 100% stała, tylko 80-90% wygrywa P1 trololo
w sumie to nie da sie stwierdzic dobitnie czy jest stała czy ma 90%

bo moze byc stała a te 10% to błedy z pomiaru i powrotu sygnału gdy mieszaja sie dwie masy z dwoch stikow po to sie diode daje aby to zmniejszyc ale wyelimnowac sie całkiem nie da.
byłbym jednak w strone tego ze jest stała:P

pamietam ze jak to robiłem to miałem wrazenie ze czasem to i wiecej jak 1klatka ale juz mi sie nie chce tego obczajac znowu
nie uwazam ze jest to powod do dropa gry
uwazam ze to bardzo mortalowe i powinno zostac właczone do sytemu jako cecha charakterystyczna mortala
dlatego sie to nazywa Pleyer1 - pierwszy prime!
a nie gracz lewy
noc cos musi w tym byc i jest dzieki mortalowi

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: lag input na 2P
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 22, 2012, 22:18:42 »
uwazam ze to bardzo mortalowe i powinno zostac właczone do sytemu jako cecha charakterystyczna mortala
dlatego sie to nazywa Pleyer1 - pierwszy prime!
a nie gracz lewy
noc cos musi w tym byc i jest dzieki mortalowi
Seems legit  :kappa:
Z tego co pisali, to Player 1 advantage jest od czasów MK Deadly Alliance we wszystkich częściach na PS2, więc cecha charakterystyczna confirmed :D