Autor Wątek: Kung Lao - Q&A  (Przeczytany 3533 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Kung Lao - Q&A
« dnia: Sierpień 05, 2011, 18:58:47 »
Czy gdy Kung Lao trzyma EX-owy kapelusz na ziemi i się rusza, to ma zmieniony hitbox ciosów? (np. spina)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 05, 2011, 20:59:31 »
Nie, bo ma dobrze styrane bary.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 25, 2011, 22:01:55 »
Pytanie do KL playerow. Od czego zalezy sklejenie 1 jesli robie sciane spin, jk~dive kick, jk~dive kick, 1~EX Czapka. Trzeba jakos tajmingowac dive kicki czy to jest jakas piekielna maszerka?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 25, 2011, 22:41:41 »
Z własnego doświadczenia wiem, ze jak wmashowujesz jk dk na ścianie to nie siedzi - pierwszy robi się jak najszybciej (skacząc w przód), drugi j.K robimy skacząc w tył i z pewną pauzą - wtedy siądzie cokolwiek sobie wymarzysz: jedynki, dwójki czy trójki.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 25, 2011, 22:56:00 »
ok, dzieki

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 27, 2011, 01:50:53 »
Na TYM wydano pełną frame datę do Kung pały:
On block:
112 - 0
21 - 0
24 - -1
f+2 (OH) - -9 :-X
wszystko z teleporta - 0

Na hicie wiadomo, wszędzie plusy.

W ogóle to nie jest śmieszne.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 27, 2011, 02:22:45 »
W tej grze masz 3 opcje na bloku. Albo male przewagi, albo 0 (co zdarza sie najczesciej) albo potezne kary. Nie ma strat w tej grze, albo masz przewage/rownowage albo kare ;p.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 29, 2012, 17:32:18 »
Random info: f3~Lowhat nie jest legit blockstringiem, mamy 6klatkową lukę zanim wyjdzie kapelusz, w sam raz na d1 lub Armor.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 29, 2012, 17:38:14 »
Calkiem sprytne. Wbijac sie just frame d1, zeby wybic low hat, zamiast zablokowac low hat i zostawic kung lao z -11.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kung Lao - Q&A
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 29, 2012, 18:08:39 »
Nie, chodzi o wyłączenie mu opcji, no chyba, że ty zawsze czekasz po jego f3 na low hata/presing.