Nightwolf: d+4 Twoim przyjacielem, blokuj jego wjazd z bara i wrzucaj mu d+4, tak żeby utrzymywać go na dystans jump ina. Sam sprzedawaj mu jump iny i zgadywankę, ale uważaj na wake up.
Zonuj go saiami a jak zacznie odbijac Twoje projectile to stosuj mind game z teleport kickiem. Zmuszaj go do skakanie, bo w powietrzu jest lamerski -> z powietrza wrzucasz saie, buforujesz rollera i masz juggla 4free. Tak samo jak złapiesz go teleportem skaczącego i zbuforujesz saie, to buforuj też roller w wkładaj juggla. Dzięki d+4 ten matchup jest moim zdaniem z przodu dla Mileeny. Night to postać na krótki dystans a d+4 pozwala Ci go zwiększyć i być safe.
Kung Lao - sam bym chciał wiedzieć. Niestety nawet Reo twierdzi, że Lao jest stworzony do gwałcenia Maliny. Graj mało safe (bo granie safe nie ma senu) i kiedy przeciwnik się zorientuje i zacznie nadużywać spina, to bajtuj spina na blok i karaj rollerem->24%
Kano - Wymieniaj się na projectile i stosuj mind game 'teleport zamiast projectila' (jak wejdzie teleport to masz przewagę i wrzucasz zgadywankę), albo 'roller zamiast projectila' (jak będzie na odpowiednim dystansie i wda się w projectile wars).
Bajtuj upballe -> jak zblokujesz je to możesz karać je rollerem i jugglem na 24% Utrzymuj dystans u+4. W powietrzu wygrywasz podobnie jak z Nighwolfem, ale trzeba uważać na upballa.