facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=244907122205548Sponsorzy:
Patronaci medialni:
http://www.ppe.plhttp://www.forum.pes-scena.plhttp://www.backdash.plTak jak obiecywałem, będzie jeszcze jedna edycja, zapraszam wszystkich do zapisów i deklaracji sprzętowych. Poniżej podstawowe informacje:
-Klub studencki Tawerna znajduje się na wybrzeżu Wyspiańskiego, wszelkie pozostałe informacje (w tym dojazd) na oficjalnej stronie klubu :
http://www.tawerna.wroclaw.pl/- Tym razem turniej odbędzie się w sali na dole, będzie mnóstwo miejsca, na tarasie jest zadaszenie, można tam palić.
- Wyrywkowo cennik
zapiekanka xxl - 6,5 zł
Obiad (zapiekany ser lub nuggetsy z frytkami i sałatką+ darmowe sosy) 11,5 do 13 zł
Napoje oraz piwo 5,5 lub 6 zł
Tawerniane KAMIKAZE 10 zł
Flacha z a flachę czyli dwie flaszki za 75 zł
-Planowy start turnieju to godzina 11.00. Zapisy rozpoczynają się od 10.00 i wtedy też proszę aby wszyscy się pojawili, dokonali zapłaty i przygotowali się do zawodów.
-Limit graczy na dany turniej to 40 osób osób. Z grupy wychodzą 4 osoby i rozpoczynamy Single elimination (Pes, dwa mecze po 10 minut) oraz Double elimination (Tekken). Drabinki będą puszczane na projektorze, planujemy również stream w internecie.
-Wpisowe wynosi 20 zł. 5 zł z każdego wpisowego brane jest jako podatek organizacyjny, reszta idzie na nagrody.
-W turnieju przewidujemy wszystkie tawerniane smaczki m.in. Krystka za barem oraz Zajmana z mikrofonem. Ten pierwszy będzie również pełnił rolę DJ wraz z Lidią, jeżeli chcecie aby coś poleciało możecie śmiało do nich uderzać, są to bardzo otwarte osoby
-W trakcie turnieju odbędzie się legendarny Tawerniany konkurs " lucky loosers". Pomiędzy osobami którym nie udało się wyjść z grupy rozlosowane zostaną pamiątkowe upominki (prawdopodobnie koszulki oraz smycze). (ta informacja jest jeszcze nie pewna i zostanie potwierdzona w przyszłym tygodniu)
-Turniej organizują dla was: zajman-team, LTF, INKW, Klub Tawerna,
Zasady Turnieju Tekken 6
System: grupy + DE
Energia: 100%
Ilość rund: do 3 wygranych
Ilość walk: do 2 wygranych w grupach, do 3 wygranych w DE, do 5 wygranych w wielkim finale
Kontrolery i przejściówki: uczestnicy są zobowiązani zabrać swoje pady/sticki razem z przejściówkami; organizatorzy nie zapewniają kontrolerów ani przejściówek
Profil: na potrzeby turnieju na konsoli utworzony powinien zostać nowy profil, by postaci nie posiadały zmodyfikowanych strojów
Instalacja: gra powinna być zainstalowana na dysku twardym konsoli, by przyspieszyć proces wczytywania
Postacie: zmiana postaci może następować tylko po przegranej walce
Plansze: arenę wybiera przegrany (za pierwszym razem jest ona losowana)
Ustawienia przycisków: przed walką (chyba, że obaj zawodnicy zgodzą się na ustawienie ich na początku walki; jeśli czas w trakcie turnieju nagli, można nakazać ustawianie przycisków na początku pojedynku). W takim przypadku przed wciśnięciem pauzy obaj przeciwnicy robią jednocześnie bachdasha
Bindowanie: dozwolone
Faza grupowa:
Gramy systemem każdy z każdym. Nie ma remisów. Jeśli mecz zakończył się wynikiem 2:2 (double K.O. w trzeciej walce), należy rozegrać dodatkową walkę.
O kolejności zawodników w grupie decydują (w następującej kolejności):
1) decydują tzw duże punkty (stosunek wygranych do przegranych)
2) jeśli pkt. 1 nie przynosi rozstrzygnięcia, zliczamy bilans (stosunek ilości wygranych rund), wygrywa osoba z lepszym bilansem
3) W przypadku remisu na tym etapie bierzemy pod uwagę wynik starcia pomiędzy tymi graczami
4) jeśli taki sam bilans ma więcej niż 3 graczy i np. A > B, B > C i C > A, to należy rozegrać pomiędzy nimi dogrywkę
Faza DE:
W tej fazie biorą udział najlepsi zawodnicy fazy grupowej (łącznie 16, 32 lub 64 - zależnie od frekwencji). Po pierwszej walce w DE zawodnicy są przydzieleni do dwóch drabinek: wygranych i przegranych. Przegrana w LB (Drabinka Przegranych) oznacza odpadnięcie z turnieju. Z kolei po przegranej w WB (Drabinka Wygranych) gracz zostaje przeniesiony wo LB.
Zwycięzca finału WB awansuje do wielkiego finału, zaś przegrany do finału LB, którego zwycięzca również awansuje do wielkiego finału - musi on jednak wygrać dwukrotnie do pięciu (po pięciu wygranych przez zwycięzcę finału LB walkach wynik meczu powraca do stanu 0:0).
Dodatkowe informacje:
- programowanie kontrolerów (makro) jest zabronione
- kontrolera bezprzewodowego można używać wyłącznie z kablem USB po wyjęciu baterii; po zakończonej walce należy niezwłocznie wyłączyć go (chyba że uczestnik będzie rozgrywał kolejną walkę na tej samej konsoli); za złamanie tej zasady grozi wymazanie wyniku poprzedniej walki i wpisanie rezultatu 2:0 lub 3:0 (zależnie od fazy) na korzyść przeciwnika
- nieuzasadniona pauza w trakcie gry = utrata rundy (chyba, że przeciwnik zgodzi się, by nie było owej utraty rundy)
- w przypadku braku porozumienia w sprawie strony, decyduje rzut monetą
- zawodnicy nie mogą rozpraszać siebie nawzajem; naruszenie tej zasady grozi utratą rundy lub walki, a w skrajnych przypadkach walkowerem
- po rozpisaniu grup zostaną wybrani liderzy, którzy będą mieli za zadanie wpisywać wyniki rozgrywanych walk; dostaną oni również zadanie losowania numeru grupy
- jeśli zawodnik nie zgłosi się po 10 minutach od głośnego 3-krotnego wyczytania jego nicku, automatycznie przegrywa
- walki muszą zostać rozegrane do końca (nie ma rzucania monetą)
Lista T6:
1.Zajman
2.Nevan
3.Frizen
4.Tundra
5.Koko
6.K^^
7.Solo
8.Gajda
9.Vince
10.Aki
11.Dziki
12.Gordaf
13.HiKrush
14.Maga
15.Vaho
16.Furb
17.Gaawa
18.Cambion
19.Di
20.Caradolph
21.KBB
22.Reks
23.Sepkong
24.Gagarin
25.JEZUS
26.Tokis
27.Podwawelska
28.Frytu
29.Blaugrana
30.Raizo
31.Pitrex
32.Tenshi
33.Robson
34.Komandos
35.Rafimaru
36.Alik
37.Młody
38.Grey
39.Bigboy
40.Szyper
41.Brat jezusa
42.Paniker
43.Pablo
44.Tbt
45.Zajcev
46.Bart
47.Ryld
48.Margoth
Rezerwa:
Maszter
alko
brzozówka
mastifa
szkodnik
maniek
bysiek
krakers
Mortal Kombat 9
1.Oskar
2.Dae
3.Gawaa
4.Furb
5.Frizen
6.Nevan
7.Manior
8.Qjon
9.Ryld
10.Big boy
11.Joker
12.Maniek
Sprzęt:
T6:
1. Nevan = Ps3+T6+tv
2. K^^ = Ps3+T6 , Aki = TV
3. Gajda = Ps3+T6, gagarin=tv, frizen = kabel
4. Gordaf = PS3+T6+TV
MK9
1.Dae = PS3+MK9+Tv