Problem UMK3 jest taki ze z jest do grania gra prosta a do maestrowania trudna. I tu lezy pies pogrzebany.
Uwazam ze nie ma sensu bawic sie w maestrowanie gier tak starych.
Wolf nie jest tak do konca jak mowisz i pomimo ze dzis graja na wyzszym poziomie niz wtedy, nie zmienia faktu ze poziom wcale nie skoczył o jakas niebotyczna wartosc. Runjaby nie jest wynalazkiem kaillery to ze dzis kazdy o tym wie a wtedy wiedziała garstka nie zmianie faktu ze ta garstka miała poziom. Mysle ze za długo z Adeptem siedzisz. A teraz sam sobie odpowiedz na pytanie jaki on ma poziom i czy ktos kto ma taki powinien głos zabierac i jeszcze w ojca kombatantow sie bawic?
Spam jest zwiazany tylko z mniejsza karalnoscia. Poza tym teleporty w MK9 a UMK3 to nie sa te same bo tamte sa fullkaralne i duzo łatwiej ich unikac. Co do szybkosc UMK3 jest naprawde do dzis porazajaca najlepszym przykładem ze tylko GG jest szybsze i tylko to powoduje ze ta gra jeszcze sie trzyma. Mysle ze gdyby combostartery miał zdjeta blokade na goround only to by ta gra zyła dłuzej ale pewnie max bajzel byłby
trudno tez wyczajnie buga nazywac przejsciem na competitive poziom
na pewno swiadczy to o znajomosic systemu i jego wad i zalet ale nie ma to nic wspolnego z competitive play
a tutaj przykład tego ze kadza gre mozna dostatecznie długo katujac rozbic na atomy i mortal nie jets tutaj wyjatkiem
http://www.youtube.com/watch?v=txd8yBb53GI
Widzisz dla ciebie gra jest trudna do masterowania i jest pies pogrzebany. A masa ludzi ja masterowala i w nia gra. Prosty przyklad - do dzis wchodzisz na serwery kaillery i widzisz od hambuksow po ruskow w Kombat Grounds siedza i graja. Mi to pasi, tak samo jak jest w SSF2T gdzie zasadzenie komba z powietrza z zbufforowanym superem wymaga timingu i precyzji a samo wykonanie jest przytlaczajace i 1/10 cos takiego zrobi.
Kolejna sprawa. Ranjaby byly w latach 90, ale nie bylo to wszystko tak rozwiniete jak po latach 2003 (kaillera)
Chlopie co do poziomu to tutaj bym sie z toba klucil, bo jednak z tego co ja widzalem a gralem wtedy w MK a to co jest teraz to jest jednak kosmiczna roznica.
Adept - znajomy z forum ktory ze mna i z Vertem trenowal. Chlopak poziom ma sredni jesli chodzi o gameplay. To nie jest tak, ze on jest jakis PRO i uczy ludzi grac. Nigdy sie tak nie zachowywal. Jedynie tylko pisal i mowil o Polskiej scenie MK i o ludziach ktorzy dalej cos robia w tym kierunku. (swoja droga to nie powinienes czlowieka w to mieszac)
Prawda jest taka, ze wszyscy podobnie gralismy w tamtych czasach. Tak jak mowisz, nie bylo wskazowek YT etc.
Zabawa dla wiele zaczela sie wlasnie po 2xxx roku i nie wydaje mi sie, ze jest w tym cos zlego. Ja w mortala to pamietam Arcade przechodzilem Jump+kick, hak, wslizg etc. Dzis gram inaczej, dzieki Vertowi i paro osobowej Radzieckiej ekipie fanow ktora gdzies tam tlucze sie dalej na serwerach. A co do samego tematu poziomu wtedy i dzis to ja sie do tego odnioslem - nikt inny.
Idziemy dalej - SPAM
W MK9 niestety nie jest to tylko problem teleportow, ale tez naduzywania prodzektli. Z dsdhem zanim dojdziesz do Nooba to napi****li Ci chipa, lykniesz klona i jak juz wkoncu sie zblizysz to on ma 50% paska. (jeden z przykladow)
Szybkosc UMK3
"szybkosc UMK3 jest naprawde do dzis porazajaca..." Seriously, thats it?
Mortal Kombat
kowal, wszystko mozna masterowac, nawet k**wa zakladanie skarpetek jedna reka. Pytanie tylko, czy ktos to bedzie robil chociaz przez nastepne 2 lata???
Bottom line
Ty Kowal widzisz rzeczy przez swoj skrystalizowany pryzmat. And thats okey, kazdy ma prawo do swojego zdania. Zawsze mowie "jeden lubi zapach miodu, a drugi jak mu skarpety smierdza" Ty kazdemy zarekomendujesz GG. Ja zarekomenduje UMK3. A Bronek poleci Gieroya 0.5l za 14zl z Lidla i tak to bedzie wygladalo i tyle.