Autor Wątek: lagi online a ciosy i areny  (Przeczytany 3039 razy)

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
lagi online a ciosy i areny
« dnia: Lipiec 12, 2011, 21:52:06 »
Zauwazyłem ze niektore plansze i ciosy maja tendencje do lagowania,
moze akurat taki zbieg okolicznosci ale mam wrazenie ze cos w tym jest i jestem ciekaw czy inni maja podobne wrazenie

pomijajac Krotosa plansze, bo ta z załozenie sie trzesie, to syf sie robi na street i desert. W street moge zrozumiec mase elementow ale desert jest pusta a przycinki sa chyba od animacji wiatru z piaskiem. W komnacie Tsunga tej z burza tez czesto sa wieksze lagi. Z ciosow zwieksza lagi palenie scorpiona zreszta nawet w offie co jakis czas sie to zdarza, u Kabala animacja EX throwa ale z chwila zaczecia tych dodatkowych obrotow.

Podoban sytuacja była w guiltygear w graniu online unikano planszy Chippa i Testa tam lagowały prawdopodobnie przezroczystosci animowane w tle.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: lagi online a ciosy i areny
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 13, 2011, 12:49:58 »
Z ciosami masz 100% racji, widać to najlepiej z X-Rayami. Jeśli chodzi o areny - nie zwróciłem uwagi, ale może coś w tym jest. Wytłumaczeniem może być to że gra synchronizuje wszystkie elementy graficzne (czyli np. ten piasek czy jakieś tam inne pierdoły typu błyskawice itp). Jeżeli faktycznie tak jest, to nic dziwnego że online jest powiedzmy średni...

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: lagi online a ciosy i areny
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 13, 2011, 13:01:49 »
Nie wiem jak u was, ale mi po patchu 1.03 potrzebnie laguje. Z pol sekundy opoznienia, bez jakichkolwiek torrentow.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: lagi online a ciosy i areny
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 13, 2011, 14:21:41 »
Mnie tez po tym patchu laguje jak szlag, na poczatku myslełem ze to chwilowe uroki konserwacji letniej sieci u mnie ale widze ze na stałe tak chyba zostanie.

Czeste desynki moga swiadczyc o złym kodzie ale moga tez swiadczyc o selekcji jak cos jets nie tak gra z gory nie dopuszcza i rozłacza. Podbne akcje były w wyzej wspomnianym GG tyle ze tam była odwrotna sytuacja wraz z doskonaleniem onlina coraz gorzej szło sie polaczyc z wiekszoscia osob, ale za to lagi redukowały sie z patcha na patch. gra stawała sie bardzo restrykcyjna i nie dopuszczała z gory do połaczenia złego i preferowała jak najlepsze warunki i pingi. Jak tearz na to patrze to desynki w menu albo probie połaczenia sa mniejsyzm złem niz wpieprzanie sie w laggame i tracenie czasu i nerwow na słabe walki. X ray to poł biedy tak samo jak command throwy zaczynaja lagowac najbardziej jak juz złapia i nie ma to juz wpływu, obejzysz do konca w lagach ale co miałes zezrec i tak zezresz z lagami czy bez:P wyrwac sie i tak nie da.  Ale jesli laguja zwykłe ciosy to utrudniaja kombowanie, zbieranie sie i kontrowanie.

fix to powinien pojsc na podglada pingu naprawde masakra ze nie ma podgladu w roomie po pingu
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 14:23:29 wysłana przez kowal »

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: lagi online a ciosy i areny
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 15, 2011, 12:39:34 »
Kowal - z X-Rayem nie do końca tak jest, bo potrafi przylagować nawet na animacji wyprowadzania (a nie na "cutscence" po trafieniu) i wtedy może to niekorzystnie wpłynąć na whiff punisha, no i trochę też utrudnia to jugglowanie po X-ie postaciami które mają taką możliwość. Ogólnie fakt że coś takiego w ogóle występuje jest dla mnie strasznie żalowy...

Haro

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 122
  • Płeć: Mężczyzna
  • Potter
    • Zobacz profil
    • GAME-TIME
  • PSN ID: HaroPotter
  • Skąd: Wałbrzych
Odp: lagi online a ciosy i areny
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 23, 2011, 11:13:01 »
W tej chwili laguje na planszach, gdzie w tle jest portal, piasek, mgła, krew, głupi ryj Gaji, w trakcie X-rayów, palenia, fatala, ssania, ciupciania i stania nieruchomo. Ja nie wiem jak można tak potwornie spierdzielić online i odebrac przyjemność z gry sieciowej. Ba! NR posiłkują się nawet pogorszeniem jakości grafiki plansz (zauważalna pikseloza w tle), co nijak ma sie do lagów w trakcie pojedynków. Żal.

prm

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Tomaszów Maz./Łódzkie
Odp: lagi online a ciosy i areny
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 25, 2011, 09:54:27 »
Ja od samego początku(bez żadnego patcha) na niektórych planszach zauważyłem pikseloze, więc to nic nowego.