Fatality 1: U D U D+Blk
Fatality 2: B F D F+2
Babality: D B D+1
Stage: D F D+3
Normale:
1,1 - h,m, podstawowy poke, 10f, cancelować możemy na gwarancie w dowolnego specjala. 3 kontynuacje:
1,1,1 - bezpieczna 3hitówka, na hicie duża przewaga (safejump), można cancelować w specjale (ale blokowalne)
1,1,2 - daje KND, karalny na szybkie specjale
1,1,4 - bezpieczny na bloku, na hicie daje juggla: 1,1,4~db1, f f+3,2~bf+2
f+2,2 - m,m, 12f zasięgowy poke, podstawowy juggle starter, można cancelować w specjale, dwie niekaralne kontynuacje: f+2,2b+1 - jugglestarter; f+2,2b+2 - overhead, możliwa niewielka przewaga na bloku. Kontynuacji nie można cancelować w specjale.
2,1 - m,m, pod pierwszym ciosem możemy schylić się bez bloku, niekaralna seria, jugglestarter. Kontynuacje: 2,1b+2 - bezpieczny Overhead, juggle starter, cancelowalny w specjale; 2,1f+4 - niekaralny low, na hicie nie mamy żadnej przewagi.
f+3,2 - l,m, bezpieczny juggle starter na low
b+2 - zasięgowy overhead z niewielką przewagą na bloku, na hicie knd
Uppercut - powolny, jako AA daje gwarantowany Ex bf+2, gdy zrobimy go na AA i przeciwnik przeleci nam za plecy siedzi full juggle:
Uppercut, db+1, ff f+3,2 bf+2 (30%)
Sweep - powolny, wykonując go postać nie uchyla się przed ciosami
Xray - szybki projectile na mid na cały ekran (podobny do Sektorowego), 32%, siedzi w jugglach.
Specjale:
db+1 (Launcher slash) - 14f midowe cięcie, juggle starter, działa jako AA, na bloku karalny, klatki nietykalności na wakeupie, wersja Ex niekaralna i ma Armor (ale siedzi gorszy juggle)
bf+2 (Spirit charge) - 8f barek o krótkim zasięgu, daje Knd, klatki nietykalności na wakeupie, karalny na szybkie specjale, trafia przeciwnika w powietrzu, wersja Ex ma większy dmg, zasięg, Armor i jest niekaralna.
bf+3 (Tele flurry) - specjal o zasięgu na cały ekran, bezpieczny na bloku, na hicie daje safejumpa (? do sprawdzenia), zbiera tylko bardzo nisko z powietrza. Wersja Ex ma większy dmg, Armor i daje Knd.
db+2 (Reflect) - podobnie jak u Nightwolfa (ale z lepszym recovery) odbija pociski, wersja Ex je pochłania
df+4_db+4_dbf+4 (Overhead slash) - overhead na całą planszę za10%, dobry jako antiair, na hicie daje knd. Wersja Ex ma większy dmg, po Ex db+4 siedzi barek.
Juggle:
j.P f+2,2b1, ff f+3,2 df+1, f+3,2 bf+2 (39%)
Reset: opóźniając pierwsze f+3,2 możemy nim trafić przeciwnika OTG (pozornie), co powoduje reset damage'u a cały jugiel siada za 43%. Przeciwnik może się przed tym obronić kucając z blokiem.
f+3,2 db+1, ff f+3,2 bf+2 (26%)
2,1b+2~db+1, ff f+3,2~bf+2 (31%)
db+1, nj.P, 2,1b+2~bf+2 (25%)
nj.P, 2,1~db+1, ff f+3,2~bf+2 (26%)
AA j.P f+2,2b+1, ff f+3,2~bf+2 (18%)
Wall:
j.P, f+2,2b+1, 2,1b+2, 3~db+1, 3~db+1, d+1~bf+2 (45%)