>> Wątek będzie można przenieść kiedy powstanie stosowny dział <<
Dziś ukazało się kolejne DLC zawierające Cyrax&Sektor classic skins (za free, czemu się nie dziwię bo są badziewne) oraz Skarlett (cena 14zł).
Jako postać prezentuje się ciekawie, combosy ma silne, ale i stosunkowo wymagające - można spokojnie cisnąć 45% midscreeen meterless, ale trzeba się namachać więcej niż np. takim Ermakiem.
Kilka spostrzeżeń:
- z normali żaden nie prezentuje się ciekawie, ot klasyczny pok 112 (tylko 2 pierwsze ciosy można cancelować w specjale na gwarancie), jakieś tam wymianki high/low (b11b4_b11f4), ciekawa 2hitówka kończąca się OH podobnym do f3 Kunga: b1f3. F43 to ciekawy string do pokowania, bo na bloku uciekamy od przeciwnika.
- pierwszy w Mortalu HOPKIK!
u3, midowa wybitka, niestety w gruncie rzeczy beznadziejna, bo nie można jej wykonywać z dasha (postać musi się zatrzymać) - może będzie z tego jakiś AA.
- uppercut wygląda na w miarę szybki, podcinka jest b. wolna
- backdash bardzo krótki i wolny, forward dash szybki i dalekosiężny
- kulka (df1), a raczej dwie kulki - mały damage na hicie, znikomy na bloku, ale nawet z bliska wydaje się niekaralna. Drugi hit możemy opóźnić trzymając kwadrat (nie musi to być wersja EX, która swoją drogą zjada więcej dmg). I tu rzecz najciekawsza - opóźniając drugi hit możemy go całkiem zcancelować robiąc dash, a dasha z kolei możemy cancelować w kolejna kulkę. Dzięki temu robiąc df[1]~dash~df[1]~dash... możemy rzygać kulkami szybciej niż Kano
- w powietrzu kulka df1 leci równolegle do podłoża, nic specjalnego, można ją robić jaki Instant Air, wtedy drastycznie skracamy recovery (ale Kabal toto nie jest). Wersja EX wysyła 3 kulki: na wprost, daleko po skosie i blisko po skosie, coś na wzór Ex kulek z powietrza Sindel
- drugi wariant projectila z powietrza to db1 - kulka leci blisko po skosie (podobnie do low fireballa w powietrzu Sindel), ponadto działa jako OTG
- kula krwi (fdb1) - projectile UNBLOCK! za 15%, ale zadaje naszej postaci! 7% dmg. Można nim sterować jak poziomym kapeluszem Kunga za pomocą u i d. Trafione z odległości całego ekranu pozwala na gwarantowany Teleport (łącznie za 21%)
- upslash i downslash (odpowiednio df2 i db2) - powolne wybitki, karalne na bloku (downslash chyba bardziej), do używania tylko jako karanie i w stringach. Downslash jest ponadto overheadem. Wersje EX to dwuhitówki o większym dmg.
- Teleport (db4) jest średniej prędkości, na bloku nie rollujemy jak Scorpion czy Smoke po zablokowanym TP, ale tak czy siak jesteśmy do ukarania. Na hicie daje tylko knd (co jest dość smutne), nie można się pod nim schylić (czy to z blokiem czy bez). Wersja EX ma większy dmg.
Na koniec najciekawszy aspekt gry Lady in red, czyli Red Dash (df3) - command dash, który sam z siebie nie zadaje obrażeń, tylko przemieszcza nasza postać: zwykła wersja przez pół ekranu, EX przez prawie cały (na dodatek mamy Armora na projectile
). Z dasha możemy wyprowadzić następujące ciosy:
- 4 - wślizg na low (obviously), niekaralny!!
- f+2 - czyli upslash o tych samych właściwościach
- b2 - downslash, który sprawia nam ciekawą wymiankę z Dasha: 4 jako kndujący low lub b2 jako wybitka na overhed.
- backthrow (1+3) tej postaci zadaje wyjątkowo dużo, bo 17% - ma to być załatane
- Xray - zamiata pół ekranu, ściąga z powietrza, idzie jako Overhead!, ale zadaje zaledwie 29%
Jakiś tam bnb:
j.P, f+3,1_b+2_11_b+11~downslash, ff 2,3~Dash,b+2, ff f+4~Dash,f+2, ff f+4,3
Zamiast końcówki ff f+4~Dash,f+2, ff f+4,3 możemy od razu zrobić ff f+4,3 - i tak wyciśniemy 40%