Siadłem dziś trochę do Framedaty i mam trochę ciekawych, systemowych wniosków, ale first things first:
- f+2 ma na bloku +3, +4 (!), co w połączeniu z byciem midem robi z niego jednak całkiem użyteczne narzędzie (da się po nim posadzić dżungla za ~30 dmg)
- d+1 na hicie daje prawdopodobnie +1, ciekawa sytuacja robi się natomiast na bloku: na standing bloku mamy 0, natomiast na crouch bloku jest kara, wynosi przynajmniej 2 klatki
- d+3 na hicie na stojącego daje 0, trafiając kucającego zyskujemy ich ok. 5!, na bloku kara wynosi min. 5f
- d+4 na hicie daje ok +5, na bloku 0.
Wszystko to są tylko wartości orientacyjne, zmierzone z drugim graczem, dzięki szczerze zjebanemu systemowi trade'owania w tej grze (a raczej jego braku), ale mniej więcej dają wgląd na to jak stoimy w klatkach po "zbijakach", ciekawa jest zwłaszcza kwestia różnicy we fdacie w zależności od tego, czy trafiamy stojącego czy kucającego oponenta.