Rozumiem o czym piszesz Aragh, ale pamiętaj że wiele zależy od konkretnego "meczapu" - przeciwko niektórym postaciom pushback jest taki, że szybkość AA na nic się zdaje (bo nie dosięga), a przeciwnik może karać nam prawie wszystko... Wtedy zaczyna się granie na jeden cios (A+B) co jest na serio mało interesujące. Jak korzystasz z czegoś innego zaczyna się wtedy kalkulowanie risk/reward. Ale jak wiesz są ludzie (jak Bolgan), którzy mają na tyle dobry refleks (i silną postać), że nagle risk>>>reward i znowu trzeba kapić na A+B co jest mało ciekawe. Ja jak najbardziej bym zaakceptował zmniejszony damage, ale musieliby cokolwiek dać w zamian. Teraz na dobrą sprawę Natsu nie ma żadnego dobrego mid'a do walki na krótkim dystansie (A+B jest za wolne bo 20 klatkowe, a inne midy karalne i nie prowadzące do żadnego dmg), tak samo jak nie ma chociażby żadnego poke'a na low o dobrym zasięgu. No i pozwole sobie zacytować Gon'a: "Nie ma wolnych i szybkich postaci, są tylko wolne i szybkie ciosy" - tutaj się to sprawdza doskonale - Natsu niby jest szybka, ale prawie wszystkie jej ciosy (prowadzące do dużego dmg) są dosyć wolne (chociażby bombki). CE nie posadzisz po GI ani 3B - tylko po bombach, które są mega wolne.