Chyba przemyślenia ogólne, na daleko idące wnoski za wcześnie. Zaglądałes do online? Chociaż wersje alpha i omega plus 3 edge masterów to mówi samo za siebie. I czy postacie są okrojone, czy drastycznie okrojone?
Nie wchodziłem do online'a.
Co się tyczy postaci, to z tych, które sprawdziliśmy z Amerem:
Maxi - raczej standardowo (bodaj 3 postawy)
Siegfried - jak wyżej
Aeon - jeszcze większa bieda niż wcześniej, nie podoba mi się; jego "postawa" ma tylko dwa ciosy, z których jeden zabiera SG; in plus 4A, które wygląda na stosunkowo szybkiego (i14? i15?) punishera dającego KND; in minus dwa bugi z CE: na bloku możemy spaść z areny, a przy krawędzi w gwarantach nie siedzi cała animacja, a więc i damage
Xiba - tylko 1 postawa i 3-4 ciosy z niej; po wejściu do postawy za to ma aGI, a do ów stancji może wejść po niektórych ciosach; do tego kozackie animacje
Raphael - zbiedzony; nie ma chyba nawet starych 1K oraz 1B, po prostu brak słów... plusem u niego jest to kucnięcie z Prepa, ale to niewielka rekompensata
Astaroth - dostał 3A od Rocka, nie ma już 22B4 (trzeba zrobić 22B BE żeby postać leciała do nas), nie ma chyba rzutów z ziemi z toporem (są tylko te, które podnoszą); 3B - albo robimy zwykłą wersję, albo pełnego unblocka (nie można puścić w środku animacji), podobnie jak z drugim ciosem z 66A,B, które ma animację taką jak w SCII
Alpha Patroklos - setsukowe 66B trafia teraz chyba leżących
Omega Pyrrha - TAS B, do tego tarcza Kaśki, robiona jako 236A (daje stuna i zadaje bodaj 16 dmg)
Sama gra wydaje się zwyczajnie niedokończona. Na głębsze oględziny przyjdzie czas po premierze.