Co nieco na temat Ziemniaka (Pyrrha), którą rozegrałem kilkadziesiąt walk.
Oczywiście Pyrrha to skrzyżowanie Zośki oraz Kaśki plus kilka nowości. Jeśli chodzi o najważniejsze/nowe zagrania, to mamy:
- 66B - podobne do 22B Cass z SC3 (nie pamiętam czy któraś ma go w SC4) bez możliwości charge'a; wybija (siedzi 236B), trafia leżących; możemy zrobić BE, które daje dodatkowy cios (wybija wyżej) i pozwala na gwarantowane 22B,A,K
- 22B,A,K to stara końcówka z serii 2B~8B,A,K u Zośki
- 4K to stare 6K Zośki, ale nieco wolniejsze
- 6K - nowy kop podobny do 6K Cass z SC4, ale lepszy
- 3K,K - 3K Kaśki z SC4 plus kontynuacja; na trafieniu siedzi 22B+K (stary szlag z sidestepa, który trafia leżących)
- 6B,K - stare 6B Zośki z kontynuacją na low
- 1A,A oraz 11A,A - nowe animacje, 1A lepiej crushuje, ładowany drugi cios z drugiej serii daje Guard Breaka (236B gwarantowane na bloku)
- 66A+G ma zmienioną animację (ale to wciąż Vagina Diver)
- nie ma ciosów z 236236! jeśli zrobimy podwójny podjazd, wyjdzie cios z pojedynczego (236236B no more
)
- 236B:4 trafia zawsze z ogniem od przodu oraz od boku (!) z każdej odległości, o ile oczywiście wyjdzie nam JF
- nie ma starego 4B
- 66A oraz 1K mają mniejszy zasięg
- B+K ma chyba jeszcze gorsze TJ niż miało (Astaroth zebrał mnie z tego rzutem B+G)
- jej Critical Edge nadaje się wyłącznie do gwarantów, bo ma słaby priorytet, a na dodatek nie trackuje