Sieg wydaje się trochę szybszy w tych postawach, ale nie widziałem żeby użył ani razu low kick'a z SH, czyli broni ostatecznej w online, i całkiem dobrej opcją offline (zwłaszcza, że można walnąć zawsze B jak ktoś za bardzo blokuje low'y
). Jeśli teraz będzie to wszystko szybciej, to możemy mieć napór niewidzialnej szybkiej zgadywanki
A tak właściwie to mało się zmienił, dostał jakieś dwa zamachy, przejście z B~4 do Chief Hold'a i jakiś jeden silny cios z ładowania, który jest dosyć wolny. I ciekawe, że nadal wali kryształem, skoro to chyba nie jest SC, c'nie? :> Mitsu ma trochę inne A+B, i jakieś dziwne niewidzialne machy a la Bleach po 66B (chyba na CH, ale weszło na leżącego).
Specjalny rzut Ivy po dash'u to fail, to prawie jak doskok od Volda, tylko że za ćwiarę energii :/
Zwei powinien sprzedać grę w Japonii.
A tak poza tym mam nadzieję, że te stworki co tam przyzywa będą jakoś blokowalne, choć dużo z nich wchodzi jako kontynuacje po CH. Patrol ma mocny low kick, fajne podjazdy i ciosy z unikami. Tak nawiasem mówiąc, walka Zwei z Patrolem przypomina mi trochę SF-a. W ogóle te speciale i system just guard, jeszcze "szołryjuken" od Greka... chyba ktoś z Capcom lubił odwiedzać studio Project Soul przy okazji tworzenia cross'ów