Nie wiem, jak oglądałem walki z finałów w USA to jednak robiła dużo więcej niż te trzy ciosy i jakoś nie wydawały się bezużyteczne.
Natsu to efektowna i mocna postać. Faktem jest, że Cervek czy Mitsu są mocniejsi ale już nie przesadzaj z tą słabością.
Zwei w teorii jest koszmarnie liniowy, jego mix-upy są łatwe do obejścia (kucnij albo stepnij) i w ogóle ludzie uważają go za low tiera a zlać nim można mocno, nawet jeśli przeciwnik zna go dobrze.
Dampierre jest jeszcze słabszy (w teorii) a ze swoim movementem jest świetną postacią do karania whiffów.
GS Nightmare'a jest gorsze od PO Natsu a jednak wciąż pozostaje skutecznym narzędziem
Natsu jest mocniejsza od tych postaci.
Że niby ma wolne 1A ? Owszem, ale Zwei ma jeszcze wolniejsze i z gorszym zasięgiem.
Że bomba jest wolna? Po pierwsze - nie jest taka wolna by ją zawsze zablokować. W dodatku możesz ją w każdej chwili cancelować. W dodatku daje Ci gwaranta za 90(bez paska). To jest bardzo dużo jak na przeciętnie szybkiego lowa o dobrym zasięgu.
Ma rewelacyjne A:6, ta jej kombinacja z turlania się do przodu, zakończona guard crushem z powietrza (nie pamiętam inputu, nie gram nią. Jeszcze
) zabiera od groma. Nie rozumiem co niby jest nie tak z tą postacią
Twoim problemem naprawdę jest to, że grasz tylko na te dwa, trzy ciosy. Wtedy nie ma się co dziwić, że przeciwnik się ogrywa na taką taktykę