Inni mają coś w tym stylu, więc zrobiłem dla Smoke'a. W kwestii speciali i normali wzorowałem się na tym co napisał Tom Brady dodając niewiele od siebie, combosy to moje BnB. Uwagi i ew. sprostowania mile widziane.
Speciale:
Air Throw - Throw w powietrzu - jak wszystkie, wysoki priorytet
Smoke Bomb - d,b+2 - trafia na low, zaczyna juggla, można blokować stojąc, nie zadaje obrażeń na bloku, trackuje przeciwnika i zbiera w jugglach blisko ziemi za pierwszym razem; za drugim zadaje niskie dmg
Teleport Punch - d,b+4 - bardzo szybki teleport, na bloku Smoke łyka combo
Smoke Cloud - b,f+3_f,b+3 - teleport na ziemi, pozwala na szybszy ruch niż przy dashu (b,f+3 - do przodu, f,b+3 - do tyłu), na startupie Smoke może zostać trafiony dowolnym ciosem, nie przechodzi przez ice clone
Shake - b,f+1 - kontruje projecty, można przytrzymać 1 przedłużając działanie
Invisibility - d,u+3 - częściowa niewidzialność na kilka sekund, pozwala uniknąć projecta przy dobrym timingu (trzeba wykonać tuż przed uderzeniem)
EX-Smoke Bomb - d,b+2+blk - to samo, większy dmg, większy hitbox, dużo łatwiejsze do posadzenia jako relaunch w jugglach
EX-Teleport Punch - d,b+4+blk - więcej dmg, przeciwnik ląduje bliżej
EX-Smoke Cloud - b,f+3+blk_f,b+3+blk - szybsze, nie może być przerwane, przechodzi przez ice clone
EX-Shake - b,f+1+blk - oprócz projectów kontruje też normale poza lowami, nie kontruje speciali nie będących projectami
EX-Invisibility - d,u+3+blk - zupełna niewidzialność, kontruje projecty tak samo jak normalna wersja
Fatality 1 - b,f,b,f+1 (odl. podcięcia)
Fatality 2 - b,b,d,f+2 (odl. podcięcia)
Stage Fatality - f,u,u+1
Babality - d,b,d,f,d
Ważniejsze normale:
b+2 - bezpieczny overhead, linkuje się ze smokebombem
b+2,3 - to samo co wyżej + kopnięcie kończące się lotem przeciwnika na drugi koniec ekranu, linkuje się ze smokebombem tylko i wyłącznie jeżeli ofiara nie trafi w locie na ścianę
1,1 - szybkie high jaby, przewaga na hicie, bezpieczne na bloku
3,2 i 3,d+1,2 - bezpieczne launchery, dają najmocniejsze midscreenowe comba, zamiast ostatniego 2 można zcancelować w Smoke Cloud i np. rzucić przeciwnika
b+4 - bardzo, bardzo szybkie podcięcie
f+4 - bezpieczne kopnięcia, w razie trafienia odrzucające przeciwnika bardzo daleko
j.K - linkuje się z airthrow~smokebomb i z TP (TP potrafi częściowo bądź w całości whiffować), w większości przypadków lepiej robić j.K~airthrow~smokebomb
Juggle:
Midscreen:
n.jP, ff, 3,d+1,2, smokebomb, 3,d+1,2, j.K~airthrow~smokebomb [37%]
n.JP, j.K~airthrow~smokebomb, 3,d+1,2, j.K~airthrow~smokebomb [38% patched]
3,d+1,2_3,2, ff, 3,2, smokebomb, 3,d+1,2, j.K~airthrow~smokebomb [43%_42%]
b+2,3~smokebomb, ff, 3,d+1,2, j.K~airthrow~smokebomb [34%]
smokebomb, ff, 3,d+1,2, j.K~airthrow~smokebomb [28%]
j.K~airthrow~smokebomb, ff, 3,d+1,2, j.K~airthrow~smokebomb [43%]
3,d+1,2, jk~airthrow~smokebomb, ff, 3,d+1,2, jk~airthrow~smokebomb [44% patched]
3,d+1,2, n.JP, jk~airthrow~smokebomb, 3,d+1,2, jk~airthrow~smokebomb [45% patched]
Prawie każdego juggla można kończyć zamiast j.K~airthrow~smokebomb za pomocą f+4 (przeciwnik jest po akcji dalej), j.K~TP (kończymy bliżej przeciwnika) bądź XRAYem od razu po wybijającym smokebomb (+5%-10% dmg), wszystkie speciale są wymienne z EX-wersjami (dodatkowy dmg i lepszy hitbox smokebomba).
Wall:
3,d+1,2, 3,2_nJ.P, 3,2, smokebomb, 3,2, d+2 [44%]
3,d+1,2, nJ.P, 3,2, 3,2, smokebomb, 3,d+1,2_j.K~airthrow~smokebomb_j.K~TP_XRAY [45%_49%_46%_56%]
Midscreen splat:
3,d+1,2, jk~airthrow~smokebomb, nJ.P [35%]
3,d+1,2, 3,d+1,2, 3,2~smokebomb, nJ.P [36%]
3,d+1,2, 3,d+1,2, jk~airthrow~smokebomb, nJ.P [39%]
smokebomb, 3,d+1,2, nJ.P [19%]
Wall splat:
3,d+1,2, nJ.P, 3,2, 3,2, smokebomb, nJ.P [41%]
Podane obrażenia są sprzed patcha, jak będzie mi się nudziło wrzucę poprawne - póki co traktować orientacyjnie
Custom stringi
3,d+1, 3, d+1, b+2, 3
3,d+1, 1,1, 3, d+1
3.d+1, 3d+1, f+4
3,d+1, 1,1, 3,d+1, b+2,3
... etc