Specjale:b,b+1 - Linka
d,b+3 - Teleport Punch (TP)
d,b+2 - Hellfire (Palenie)
d,b+4 - Leg takedown (Podcinka)
Fatality:Fatality 1: f,d,f+2 (blisko)
Fatality 2: b,f,b+3 (blisko)
Stage Fatality: f,u,u+1
Babality: d,b,f,d+2
Normale:Podstawowa informacja - linkę możemy linkować (-.-) po każdym ciosie w następujących stringach: 1,1,1 (tylko po dwóch pierwszych ciosach jest gwarantowana);2,1;f+2,1;2,1+2; 3,3.
Combosy po 1,1_21_f+2,1 zjadają tyle samo damage.
3,3 to najszybszy juggle starter Scorpiona, zjada odrobinę mniej dmg niż powyższe, działa dobrze jako antiair.
Po 3,3,4 mamy gwarantowane ExPalenie.
Po Airthrow mamy gwarantowane ExPalenie.
f+4 to szybki, niekaralny low, po którym także możemy walnąć na gwarancie linkę i juggle lub X-ray.
b+2 to overhead, jest karalne na fullcombo.
2,1,2_2,1+2 - ostatni hit to overhead.
f+3 - overhead, daje nam przewagę na hicie, niekaralny na bloku.
Specjale:Linka - karalna z bliska (full juggle) i średniej odległości (szybkie specjale), na whiffie KOLOSALNA kara.
ExLinka - posiada Armor na 2 hity (także projectile).
Teleport Punch - na trafieniu zapewnia nam safejumpa, karalne na fullcombo na bloku, działa jako wakeup move.
ExTeleport Punch - 2hitowa wersja, na bloku daje przewagę, pod ścianą daje juggla.
Hellfire - nieblokowalny cios, +/-0 na trafieniu, zbiera pozostających na ziemi przeciwników.
ExHellfire - większy hitbox, zbiera czasem techrollujących, oraz we wczesnej i późnej fazie skoku.
Leg takedown - podcinka, zbiera we wczesnej i późnej fazie skoku, karalna na full combo.
ExLeg takedown - większy zasięg, tak samo karalna.
Juggle:Po każdym jugglu kończącym się airthrowem możemy zrobić ExPalenie za dodatkowe, gwarantowane 8% damage (wymaga 1 paska ex)
Linka_f+4~Linka_j.P, 1,1~Linka, nj.P, dash b+2, j.K~TP, j.K~Airthrow (35_36_42%)
Linka_f+4~Linka_j.P, 1,1~Linka, nj.P, dash b+2, j.K~TP, j.K~TP d+1 (36_37_43%)
b+2, dash, j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.K~Airthrow (28%)
b+2, dash, j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (30%)
2,1+2~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.K~Airthrow (31%)
2,1+2~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (33%)
nj.P, dash, b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (42%)
nj.P, dash, b+2, j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.K~Airthrow (40%)
j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (36%)
j.K~TP, dash, 1,1,1~Linka, crossup j.K~Airthrow (33%)
Wall:b+2, nj.P, 2,1, 2,1, 2,1~Linka, crossup j.P 2,1,2 (28%)
b+2, nj.P, 2,1, 2,1, 2,1~Linka, crossup j.P~ExTP, 1,1,1 (30%)
b+2, nj.P, 2,1, 2,1, 2,1~Linka, nj.K~Airthrow (26%) i mamy przeciwnika w dalszym ciągu przy ścianie
j.P, 1,1~Linka, nj.P, b+2, 2,1, 2,1,2 (37%)
j.P, 1,1~Linka, crossup j.P~ExTP, 2,1, 2,1, 2,1,2 (45%)
Scorpion plecami do ściany:
ExTP, 2,1, 2,1, 2,1, 33~Linka, crossup j.P, 2,1,2 (41%)
http://www.youtube.com/watch?v=wjFYU06GTkw