Autor Wątek: Zmiany  (Przeczytany 20543 razy)

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Zmiany
« dnia: Grudzień 30, 2009, 10:32:29 »
Witam,

Jeśli namco miałoby wypuścić patcha balansującego, jakie (realne) zmiany chcielibyście zaproponować dla postaci, którymi gracie? Ja chciałbym tylko dwie rzeczy dla Bryana, sami oceńcie:

* B+1 juggles on HIT, tak jak w T5.0; biorąc pod uwagę różne rzeczy w tym tekkenie uważam, że nie było by to overpowered, cios ma 20 frames i poprawiłoby to whiff punishment wolniejszych ciosów z dystansu Bryana.
* fb2 nowa notacja, powiedzmy db1; zmiana ta pozwoliłaby efektywniej wykorzystywać ten cios jako punisher ponieważ wychodziłby o 1-2 klatki wcześniej, czyli faktycznie 14~15 klatek bez buforowania.

Proszę wypowiadajcie się śmiało, nie mówię o drastycznych zmianach jak zupełnie nowe ciosy,animacje czy nawet postacie :) Chodzi mi o w miarę realne i nie overpowered zmiany dla postaci które znacie najlepiej. Też oczywiście nie wchodzi w grę zmiana typu "across the board".
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 30, 2009, 12:59:14 »
Zmiana fb2 na db1 sprawiłaby że taunt-JU byłoby MEGA proste, więc absolutnie nie. ;]

Ja listę rzeczy którą chciałbym zmienić w Jacku wrzucę później.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 30, 2009, 13:11:12 »
B+1 bryana juggle na hita. -15 na bloku.

EWGF kazia - zamiast tego powinni dac jego starego 13klatkowego wgf'a trafiającego na mid.

Taunt xiajki znowu trafiający i powinien byc nieblokowalny + 16 na trafieniu zeby można było juggle sobie wsadzić.

Talon hwo robiony jako d/f+3

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 30, 2009, 13:42:47 »
To Talon byłby teraz lewą nogą?

Poproszę łokieć Anny na mid wybijający na zwykłym trafieniu.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 30, 2009, 14:08:13 »
No lewą, prawy byłby starą metodą dla bardziej ambitnych;].


Czyli co, robimy liste, wysyłamy do namko i czekamy na zmiany.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 30, 2009, 14:12:22 »
B+1 to praktycznie jedyne narzędzie Bryana do pressingu więc -15 na bloku byłoby przesadą wg mnie, co do zmiany notacji JU - fakt po tauncie wchodziłoby jak masło. Hmmm to może zamiast zmieniać notację przywrócić i b1 i taunta do stanu T5.0 czyli +17 klatek przewagi po tauncie a nie +16? Taunt JU nadal pozostaje b. trudne ALE wykonalne.

Co do waszych propozycji, nie chciałbym widzieć xiao tauntujacej niczym Bryan, ponieważ Bryan straciłby cały urok i unikalność, nie mówiąc już o tym, że wsadzenie xiao juggla po takim tauncie jest niewspółmiernie prostsze.

Propozycja dla kazka brzmi trochę overpowered :)
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 30, 2009, 14:55:44 »
Law'owi obciąć prawą rękę i lewą nogę...

No i Nina i Leo powinny dostać 12f wybijającego unblocka na mid bo wyłamują się z naczelnej zasady NB:
Blond Włosy = Top Tier

A tak na poważnie to takie tematy często zmieniają się w koncert życzeń i mało mają wspólnego z balansem...

b+1 Bryana mogło by być JS gdyby było stratne, tak na -12 (-15 to trochę za dużo)
JU powinno zostac bez zmian. Zamiast tego dał bym mu jakiegoć NC 12f dającego wallsplata (jakieś d/b+1,1+2 bo imput od d/b+1 jest wolny...)
Został by wtedy od ręki Top'em (ale czy to aby na pewno poprawia balans gry? hmmmm... chyba nie)

Żeby poprawić balans trzeba by było dłuuuugo podyskutować o tym co czyni niektóre postaci ewidentnie lepszymi od innych... A potem pomyśleć nad rozsądnymi buffami dla low tierów i i ewentualnym nerfem topów.

Pozostaje też problem zachowania proporcji efford -> gain... CH d/f+2, EWGF... Taunt, JU...
Czy każda postać powinna mieć bardzo trudną akcję, na której opanowanie opłaca się poświęcić wiele godzin?
Czy powinny być postacie łatwe w prowadzeniu o mocno przegiętych zagrywkach?

Przy tak dużej ilości zawodników balans T6 wypada jednak bardzo przyzwoicie...
Sorry za lekki offtop.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 30, 2009, 15:42:03 »
Ja wolałbym raczej poprawić kilka niesamowicie irytujących drobiazgów, jak np. d/f+1+2 Jacka bardzo często nie trafiające postaci drugim hitem, co sprawia że Jacuś zostaje z ponad 70 klatkami w plecy.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 30, 2009, 16:31:59 »
Dlaczego b1 jugglujace na hit wydaje się wam przesadzone? Zakładając, że nie ma straty rzędu -15, nie jest to przegięcie tym bardziej, że już raz takie właściwości ten cios miał. Popatrzmy na df2 i to u postaci takich jak law czy paul. DF2 jest o 5 klatek szybszy, w pełni bezpieczny na bloku, trafia na mid, trackuje, juggluje on hit... Pomyślcie nad tym przez chwilę.

To samo z jedną klatka przewagi więcej po tauncie, taunt działał w ten sposób do tej pory i jakoś nie zauważyłem aby każdy w DR janił taunta JU :P

Zdaje sobie sprawę, że oczekując racjonalnej dyskusji i propozycji zmian kuszę los, dlatego napisałem aby każdy skupił się tylko na własnej postaci i aby zmiany nie były zbyt drastyczne. Małymi kroczkami...

btw. HateMe - twój nick brzmi prawie jak HelpMe :D
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 30, 2009, 17:01:39 »
Gdyby b+1 miało takie same właściwości jak teraz ale jugglowałoby na trafieniu byłoby przegięte - Juggle starter o dobrym zasięgu z przewagą na bloku, brzmi zbyt dobrze. ;]

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 30, 2009, 17:15:31 »
Ale za to łatwy do obejścia :)

Steve:

* brak możliwości schylenia pod d/f+1,2 na bloku.
* f,f+2 - powrót do inputu f,f,N+2 i -11 na bloku.
* dajcie mu stare d/f+2 (nie, niekoniecznie takie jak w 5.0)

Tyle by mi wystarczyło do szczęścia.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 30, 2009, 17:38:34 »
Jeżeli umiesz obejść to na refleks to Ci zazdroszczę. :P

Rafimaru

  • TcT
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Rafimaru_TcT
  • Skąd: Poznań TcT
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 30, 2009, 17:49:27 »
Juggle starter (mid, etc.) z przewagą na bloku to brzmi irracjonalnie xP

Co by tu poprawić u Niny... Wiem! xD
1.Zwiększyć odrobinę zasięg ws+2 i b+1+4 (aby Nina miała jakiegoś whiff punishera dobrego) i aby te b+1+4 na hit zawsze wybijało, a nie stawiało w dwuznacznej sytuacji jako kara.
2.U/F+4 trafiające leżących (lub u/f+1 do wyboru o ile stanie się prawdziwym low crushem, o u/f+1 Niny z T5 już nie marzę).
3.Low z pozycji stojącej (!) z jakimś dobiciem bo żadnego nie ma...  to co ma Anna na d/b+3+4, 3 (notacja u Niny mogłaby być d/f+3+4, 3 bo wszystkie inne zajęte ^^) albo jeszcze lepiej, f,n,d,d/f+4, 1+2 Boba, żeby było równie szybkie/niewidoczne i równie karalne (LoL - szatański plan).

To moje noworoczne życzenia. xD
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2009, 21:59:59 wysłana przez Rafimaru »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 30, 2009, 18:21:56 »
Gdyby b+1 miało takie same właściwości jak teraz ale jugglowałoby na trafieniu byłoby przegięte - Juggle starter o dobrym zasięgu z przewagą na bloku, brzmi zbyt dobrze. ;]

Ok, ale w t5.0 (tam tak działało) mogę nadal wymienić z 5 postaci lepszych od Bryana, luzem. Poza tym ponownie - cios jest wolny i nie trakuje ani nie crushuje nic, nawet nie ma porównania z df2, wybitką Larsa etc. I na koniec jeszcze jedno - Bryan na tle innych postaci cierpi na słabe launchery, tak jest prawda, Bryan to nie Steve, który ma słabe launchery ale za to lśni w innych kategoriach. Owszem jest solidną postacią ze sporym potencjałem i stare b1 by to na pewno poprawiło, ale w tym samym czasie nie zepsuło (broken).
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Zmiany
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 30, 2009, 18:29:25 »
Bruce'owi by się przydała jakaś wybitka z ws i podcinka z dobrym zasięgiem.  Ostatni hit w Asukowym d/b+4,3 powinien iść na mid, tak samo unblock, wybitka z ws powinna być szybsza. Law powinien mieć przejście do dss z kicków takie samo jak z punchy :P Co tam jeszcze... Baekowi by się przydała mocniejsza ściana, bo teraz nie dość, że ma w miarę trudną do posadzenia to jeszcze śmiesznie słabą.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2009, 18:38:07 wysłana przez Komandos »

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.