Autor Wątek: Smoke - Dyskusja Ogólna  (Przeczytany 16275 razy)

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 21, 2011, 19:56:35 »
Jak widac, postac kompletnie nie do grania. Apeluje o wyrzucenie jej z gry. Tylko zajmuje slota dla jakiegos goro czy kintaro.

Tak zle i tak nie dobrze, przed nerfem byl "bee" bo za duzo kosil. Teraz tez Bee...
Jak tu ludziom dogodzic.

Ja gralem i gram skokiem bo mi sie jako postac podoba. W UMK3 to go nawet kijem nie ruszalem...
Tak wiec ten komu smoke sie podobal to dalej bedzie nim gral przynajmniej tak to odbieralem od fanow "tu i tam"
Zreszta jak by nie patrzyl to miesci sie tam gdzies po srodku tier listy...wole jego niz Barake czy Sheeve (ktorej dali buffy po maxie)

Fix'd.

Wyciagnelem po jp 43%, ale jest to nieversusowa akcja :/ Coz, to biore sie za kung lao mimo szczerych checi nie grania ultra topem :D

Kung Pało nie jest ultra topem.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 21, 2011, 20:04:36 »
Furbek, co tam sfixowałeś? Serio, przeczytałem obydwa posty chyba z pięć razy i niczego nie moge się doszukać. :psyduck:

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 23, 2011, 17:03:14 »
3,d+1,3, dash, b+2,3~Ex SBomb, 3,d+1,2, jk~TP 40% z jednym paskiem

Można tam złapać zwykłym smoke bombem przy dobrze stimingowanym b+2,3

Jeśli późno złapiemy EX Bombką mamy reset zamiast juggle'a

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 23, 2011, 17:08:20 »
Jeśli późno złapiemy EX Bombką mamy reset zamiast juggle'a
Tyle, ze już chyba każdy zdążył się nauczyć blokować w jugglach Smoka by uniknąć takich pułapek ;)

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 07, 2011, 22:09:38 »
Może mi ktoś potwierdzić takiego frametrapa:

Dowolny block string kończymy bombką i robimy d+1

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 07, 2011, 23:41:53 »
Grales z Apockiem ostatnio? :P

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 08, 2011, 00:19:10 »
Tom Brady kiedyś pisał, że Smokebomb ma na bloku +1, więc różne gimmicki mogą działać w zwarciu.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 08, 2011, 00:23:18 »
Ależ głupia w ch** ta gra jest... A z Apockiem moze kiedys zagram, offline, jak człowiek.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 08, 2011, 00:31:04 »
Żeby było jasne, uważam że classic smoke to tragedia, nie dość, że fajna skórka to nawet pograć nią nie można.. :[

bomba jest karalna w zwarciu i pol dystansie za full kombo. :)

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 08, 2011, 00:41:03 »
Przecież ten "frametrap" Smoka stawia go w strasznie gównianej sytuacji (o ile w ogóle mamy tu jakąkolwiek przewagę, bo recovery smokebomba jest ogromne) - przeciwnik mógłby spokojnie zrobić crossa albo odskoczyć do tyłu. Jedyne czym wtedy ryzykuje to łyknięcie jakiegoś śmiesznego 11 (które samo w sobie jest unsafe bo idzie high-high). To trochę jak z Mileeną - ma przewagę po zablokowanym b+1? Ano ma, tylko że nic z niej nie wynika bo nie ma żadnego godnego follow-upa, a próba zapętlenia tej "pułapki" miałaby opłakany skutek. Co innego mindfuck 3,d+1, 3,d+1, 3,d+1,2 - ale to też działa do czasu. Smoke nie ma żadnych narzędzi do ciśnięcia przeciwnika z bliska i tyle.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 08, 2011, 00:52:00 »
Nie rozumiem... dostalem 3 rozne wersje- ze jest przewaga, ze jest strata na fullcombo i ze generalnie nie wiadomo. Powinienem byl sam to sprawdzi zamiast wam glowy zawracac...

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 08, 2011, 00:58:42 »
Może zacznijmy od tego że rozmawiamy o hipotetycznym frametrapie którego nikt nigdy nie użył w turniejowej grze dla postaci która nie ma jeszcze framedata.... może się okazać że d+1 Smoke'a to np. 7 frames i co wtedy? :D

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 08, 2011, 01:05:24 »
Ja tylko napisalem, ze bomba nietrafiona/zablokowana ma kare za full kombo w poldystansie i w zwarciu.

W pol dystansie jestes w stanie z jp naskoczyc zanim ja sie po niej pozbieram

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 08, 2011, 01:09:04 »
Niestety, ta gra jest taka, że są 3 różne FD do każdego ciosu. Na bliski, średni i daleki dystans.
To właśnie czyni ją tak wymagającą i mega skillową  ::)

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Smoke - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 08, 2011, 01:14:01 »
Podaj przykład. I nie, czas lotu projecta czy advancing speciala się nie liczy.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2011, 01:16:05 wysłana przez Wombat »