Z gory uprzedzam, ze nie mam talentu do wymyslania wyjechanych akcji. Siedzialem troche nad jankiem i naprawde ciezko wycisnac cos powyzej 37-39%. Recovery w pelnej wersji przyczynilo sie do znerfowania pewnych akcji cage'a, ale i tak nadal dobrze sie nim gra. Wypisane akcje to tylko te warte uwagi, bo 4 hitowych rzeczy nie warto wypisywac. Wszystko testowane na Sub-Zero. Bez uzycia paskow. Zapraszam.
MID SCREEN:
f+4:
f+4 dash 2,1 2,1 2,1 xx shadow kick / flip kick / nut punch* - 29/30/31% *ciezko posadzic
f+4 dash 2,1 2,1 2,1,f+2 - 30%
f+4 dash 2,1 2,1 4,4 xx shadow kick / flip kick - 32/32%
f+4 dash 2,1 2,1,f+2 xx shadow kick - 30%
f+4 dash 2,1 4,4 xx shadow kick / flip kick - 28/29%
f+4 dash 2,1,f+2 dash 4,4 xx shadow kick / flip kick - 33/34% - Podstawowa akcja. Najlatwiejsze i najmocniejsze.
b+3:
Siedzi wszystko co po f+4 z wyjatkiem czwartej opcji gdzie nie wchodzi shadow kick. Dmg w wiekszosci przypadkow jest mniejszy o 3%.
2,1,f+2:
2,1,f+2 dash 4,4 xx shadow kick / flip kick - 28/29%
b+2-charge:
b+3 dash 2,1 2,1 2,1 xx shadow kick / flip kick / - 28/39/
b+3 dash 2,1 2,1 2,1,f+2 - 39%
b+3 dash 2,1 2,1 4,4 xx shadow kick / flip kick - 30/30%
b+3 dash 2,1 2,1,f+2 - 26%
b+3 dash 2,1 4,4 xx shadow kick / flip kick - 28/28%
b+3 dash 2,1,f+2 dash 4,4 xx shadow kick / flip kick - 31/31%
NOTE: jesli uzyjemy JP przed b+3/2,1,f+2/f+4 to dmg zwiekszamy o 3%. Jesli nJP to zwiekszamy o 4%, ale niektore akcje wtedy nie siedza! (dzikie to, tak jak to skalowanie). Jesli na koncu zrobimy EX-a to dopisujemy 2% do dmg.
X-Ray:
MID SCREEN
X-Ray dostal nerfa, ale i tak ida ciekawe rzeczy.
X-Ray dash b+3 2,1,f+2 dash 4,4 xx shadow kick/ flip kick - 51/52%
X-Ray dash b+3 2,1 2,1,f+2 xx shadow kick - 51%
X-Ray dash b+3 2,1 2,1 4,4 xx shadow kick / flip kick - 50/51%
X-Ray dash 2,1,f+2 dash 4,4 xx shadow kick / flip kick - 48/49%
X-Ray dash 2,1 2,1 4,4 xx shadow kick / flip kick - 48/49%
X-Ray dash 2,1 2,1 2,1 xx shadow kick / flip kick - 46/47%
X-Ray dash 4,4 xx shadow kick / flip kick - 44/45%
CORNER
Corner u Johhnego nie ma nic fajnego na consistent. Ogolnie wszystko sprowadza sie do uzycia jakiejs wybitki i uzycia 2,1 2 2 2 * 1,1,4 xx flip kick. Dmg wychodzi ok 35-40% dmg, wiec z x-rayem w cornerze bedzie pewnie troche ponad 50%. Teraz nie chce mi sie tego liczyc.
* Dwójek mozna wrzucic nawet 5, wszystko zalezy od tego jak wejdzie Ci pierwszy hit. Wymaga to pewnego treningu, ja dla pewnosci zwykle robie 3 i kontynuacje.