Autor Wątek: Kitana - Kombosy  (Przeczytany 8548 razy)

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Kitana - Kombosy
« dnia: Kwiecień 25, 2011, 00:26:42 »
Uber midscreen combo na które wpadliśmy z Ryldem:

f+2,1, 4~Fan Toss, 4~Uprise, dwa dashe, b+2~Fan Toss, dash, Fan Toss, dash, 4~Cutting Fan

48% bez korzystania z paska

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 25, 2011, 00:35:15 »
Uber midscreen combo na które wpadliśmy z Ryldem:

f+2,1, 4~Fan Toss, 4~Uprise, dwa dashe, b+2~Fan Toss, dash, Fan Toss, dash, 4~Cutting Fan

48% bez korzystania z paska

Dżizas! Siedzą nerdy, no. :D Hahaha! Nieźle, jestem pod wrażeniem. Możliwe że faktycznie każdą postacią z czasem wymyśli się akcje za ~50% bez paska.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 25, 2011, 00:53:41 »
Ja siedze drugi dzien nad Johhnym Cage'em i Liu Kangiem i nie moge wyjsc poza granice 36-38% bez paska. Te postacie sa tak ograniczone w jugglach czy to ja mam taka kreatywnosc?

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 25, 2011, 01:21:59 »
To zależy od postaci. Kitana ma świetne narzędzia w postaci fanów i lifta, można nią naprawdę się pobawić po wybiciu przeciwnika.
A taki np. Noob nie ma ani wybitki, ani fillerów i gówno się nim zrobi (no, chyba że pod ścianą, ale tam to każdy ma kosmiczne comba...)

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 25, 2011, 01:27:37 »
No w przypadku wposmnianej przeze mnie dwojki jest to wlasciwie spamowanie 2 rzeczy. Ciezko wcisnac jakis project czy cos. Ale koniec juz offtopu, w koncu to kombosy kitany ;p.

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 26, 2011, 17:47:33 »
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk

67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 26, 2011, 17:50:08 »
Chorzy ludzie w to graja.

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 26, 2011, 19:15:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk

67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.

O matko bosko. Oficjalnie się boję Kitany.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 26, 2011, 19:26:16 »
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk

67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.

This game needs some serious patching...


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 26, 2011, 22:53:19 »
27 hitsów, nawet od zera zdąży się zapełnić 45 pasków do brejka.
A kombo jest ładne, nie widzę sensu jego patchowania (i tak przecież zjada 3 paski, 3 exFany mamy), jarałbym się jakby mi ktoś to robił ( dziwne mam fetysze :paperbag: )

BTW. Ziomek na tym kanale głównie bije Sheevę, siedzi w nią więcej niż w pozostałe postaci?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2011, 22:56:28 wysłana przez Qjon »

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 26, 2011, 22:56:48 »
Łolaboga, panowie. Wszystko by patchowali, wszystko jest brołken. Tekken chyba też ma akcje za 2/3 hp? (bo każde 2d jakie znam ma)
Nie ma co cisnąć ;)
Moje pięści krwawią śmiercią!

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 26, 2011, 22:59:19 »
No i trzeba wziac pod uwage to, ze to raczej nie sa versusowe akcje. Co nie zmienia faktu, ze w tej grze jest po prostu bardzo latwo dac sie z jugglowac. W wiekszosci wypadkow wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji. Nie wiem jak inne 2d pod tym wzgledem dzialaja.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 26, 2011, 23:02:57 »
wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji. Nie wiem jak inne 2d pod tym wzgledem dzialaja.

W większości 2d dwa głupie punche jako start comba dają takie skalowanie, że ciężko się ponad 30% wybić.
Moje pięści krwawią śmiercią!

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 26, 2011, 23:09:35 »
BTW. Ziomek na tym kanale głównie bije Sheevę, siedzi w nią więcej niż w pozostałe postaci?

Sziwa ma większego hitboxa.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kitana - Kombosy
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 26, 2011, 23:16:50 »
Cytuj
W wiekszosci wypadkow wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji.
To raz.
Dwa, w TeKu wystarczy wyłapać głupiego elektrona żeby stracić pół paska po jakims staplu, tak więc luz :D