Autor Wątek: Comba, juggle itd.  (Przeczytany 13068 razy)

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:23:54 »
Uhhh... chora ściana xd Jeszcze pewnie dałoby się coś podobnego pocisnąć jak Ermac jest plecami do ściany, np. po zamianie miejscami z jk~TP... sick stuff :O

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:24:31 »
@Dae: wcześniejsze moje Ermakowe ściany zjadały ~47%, a szukając stuffu w tagu z Raidenem zdałem sobie sprawę jak b12f1 przy dobrym timingu ładnie siedzi :D już kiedyś na forum pisałem, że nie lubię tego stringa, a jest jedynym sensownym pozwalającym na fast tag.
Tak czy siak dziś będzie przynajmniej jeszcze jedno wideło.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:36:35 »
A ja tam zawsze lubiłem b+1,2,f+1, aż żałuję że nie gram Ermaćkiem :P

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 05, 2011, 21:05:16 »
Imba-ścianę możemy zamiast 2,2~Push zakończyć f+4, zjadamy ok 5% mniej, ale mamy wtedy przeciwnika na nogach, dużą przewagę w klatkach (majndgejmy, majndgejmy: uczymy go kucać pod f4, ładujemy unblocka lub liczymy na jego naiwność sadząc kolejne b+1,1,4) i gwarantowany throw attempt.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 23, 2011, 17:28:28 »
Fajna ściana ukradziona z TYM:
j.P, 3,1_b+1,1,4_b+[2],b+1 ~TKL, d+2, d+4_3,1_2,2 ~Xray
Jak zawsze w przypadku AA uppercuta kontynuacja musi być zrobiona timingowo, nie można jej wmashować. Kontynuacje poszeregowałem zgodnie z rosnącym poziomem trudności wykonania, dmg waha się od 58 do 66%, więc mniej niż imbaściana, ale i hitów mniej i prostsza do nauczenia (wersja z 3,1~Xrej).
Jeśli nie mamy paska to całość możemy skończyć po upperze 3,1,2~TKP za 46-50% lub 3,1, 3,1, f+4 do setupów.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 04, 2011, 19:29:32 »
Zainspirowany ostatnim filmikiem z TYM z uppercutami w kombie siadłem sam, żeby sprawdzić co tam można wydusić i efekty są takie:

Pod ścianą:
uppercut, d+1~TKS, b+1,2,f+1, b+1,2,f+1, 3,1,2~TKP
40%, zamiast d+1 możemy zrobić d+3 za 1% mniej, a robi się chyba łatwiej

uppercut, d+1~ExTKS, b+1,2,f+1, b+1,2,f+1, 3,1,2~TKP
46% za 1 pasek

uppercut, d+1~TKS, b+1,2,f+1, b+1,2,f+1, 2~XRay
46%, można zrobić dla hecy.

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 04, 2011, 20:25:00 »
Zainspirowany ostatnim filmikiem z TYM z uppercutami w kombie siadłem sam, żeby sprawdzić co tam można wydusić i efekty są takie:

Pod ścianą:
uppercut, d+1~TKS, b+1,2,f+1, b+1,2,f+1, 3,1,2~TKP
40%, zamiast d+1 możemy zrobić d+3 za 1% mniej, a robi się chyba łatwiej

uppercut, d+1~ExTKS, b+1,2,f+1, b+1,2,f+1, 3,1,2~TKP
46% za 1 pasek

uppercut, d+1~TKS, b+1,2,f+1, b+1,2,f+1, 2~XRay
46%, można zrobić dla hecy.

Przy jugglowaniu z uppercutem mozna mashowac przyciski czy jakis tajming jest? Zadna postacia mi po uppercucie nic nie wchodzi =[

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 04, 2011, 21:03:39 »
Jest wymagany dość precyzyjny timing, wmashować się nie da (wot, kolejne MK rule).

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 08, 2011, 20:25:52 »
Znalazłem świetny nowy sposób na karanie ciosów z rollowaniem na bloku (teleporty itd); zamiast robić od razu TKS i jugle za 33/36% robimy:
j.K~TP, ff 2,2~TKS ff b+1,2,f+1 ff TKP
38% (a prostsze niż TKS j.k tp j.k tp d1~tkp), juggla możemy zakończyć 2,2~Xray za 48%.

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 08, 2011, 23:12:05 »
Znalazłem świetny nowy sposób na karanie ciosów z rollowaniem na bloku (teleporty itd); zamiast robić od razu TKS i jugle za 33/36% robimy:
j.K~TP, ff 2,2~TKS ff b+1,2,f+1 ff TKP
38% (a prostsze niż TKS j.k tp j.k tp d1~tkp), juggla możemy zakończyć 2,2~Xray za 48%.

Nie latwiej timingowac jego string do juggla w momencie jak typ upada na ziemie?

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 08, 2011, 23:24:52 »
Niektóre ciosy z kulką na bloku np. teleport Mileeny mają instarecovery jak lądują.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 09, 2011, 00:43:44 »
j.K~TP, ff 2,2~TKS ff b+1,2,f+1 ff TKP
38% (a prostsze niż TKS j.k tp j.k tp d1~tkp), juggla możemy zakończyć 2,2~Xray za 48%.
Jestem na tyle chujowym Ermackiem, że wole jednak karać teleporty za pomocą zwykłego lifta i jaggla za 33%, sorry.  ;) Założe się że ty też na turniejach karałbyś przykładowe b,f+3 Radka właśnie w taki sam sposób :)
Jako ciekawostka jak najbardziej fajna sprawa!

Ryld-PL

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 09, 2011, 08:30:52 »
Niektóre ciosy z kulką na bloku np. teleport Mileeny mają instarecovery jak lądują.

Teleport Mileny nie ma kulki na bloku...

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 09, 2011, 09:30:36 »
Pytanie. Jaka jest najmocniejsza akcja po zlapaniu gołym liftem z max dystansu?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Comba, juggle itd.
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 09, 2011, 10:23:45 »
Niektóre ciosy z kulką na bloku np. teleport Mileeny mają instarecovery jak lądują.

Teleport Mileny nie ma kulki na bloku...
...ale kulka Mileny ma i w tym przypadku Hate miałby rację - nie można stimingować jakiegoś stringa do juggla żeby zgarnął z gleby bo może blokować; robiąc wcześniej zrobimy słabszego AA juggla.

@Dae: z takiego, że masz pewność, że nie zdążysz z dash j.K? Push i siema chyba tylko ;[