Autor Wątek: Sub-Zero - Combo's & Juggle  (Przeczytany 29193 razy)

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #105 dnia: Sierpień 27, 2011, 00:07:21 »
Kitana se zbuduje caly pasek Xraya a ty dalej z 1 paskiem bedziesz se kucal? tradowac z wachlarzami mozna ale nie jest to proste, ja rushdownuje kitane i staram sie juz nie pozwolic jej odleciec, D+4 clone przebija jej wakeupy ( oprocz ex ). Po kazdym square booscie robie wslizga przed tym jak upadnie na ziemie jest to gwarant jak dobry timing, po paru takich akcjach zacznie myslec nad odlatywaniem. Najwiekszy problem to jej D+1, ma 6frames,straszny zasieg i czesto uniemozliwia klona to jest problem z kitana

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #106 dnia: Sierpień 27, 2011, 10:52:15 »
Mnie wkurzają te wachlarze, które mnie długo na bloku zatrzymują. Nie chce zbierać cheap dmg'u, a później se odleci i znowu będzie rzucać. Zwykle rzuca gdzieś 3 i jak zauważa że nic nie trafia to sama rushuje. Naturalnie jak już dostanie w dziub, to jej nie wypuszczam. Jak dużo odlatuje to też można stawiać ice-clony w powietrzu :P

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpień 27, 2011, 11:56:00 »
mozesz skutecznie tradowac z wachlarzami, nie widze potrzeby duckowania ich


Po patchu slide bedzie jezdzli pod nimi, pozdrawiam wszystkie Kitany

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #108 dnia: Sierpień 27, 2011, 12:00:32 »
Tradowanie mi jakoś nie wychodzi. A co do ulepszonego Slida, to może ten patch nie będzie aż taki zły dla Suba jak myślałem ;)

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #109 dnia: Sierpień 27, 2011, 14:23:42 »
nie bedzie resetu, ale bedzie wslizg pod wszystkimi duckable projectiles i prawdopodobnie armor na ex slide

w sumie armor na ex slide niczego nie zmienia, ale moze byc ;]

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #110 dnia: Sierpień 27, 2011, 14:28:35 »
w sumie armor na ex slide niczego nie zmienia, ale moze byc ;]

Czemu niby? Jakies wyjasnienie?

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #111 dnia: Sierpień 27, 2011, 14:41:55 »
No Cage np. dostał przez armor na EXach dużego buffa moim zdaniem. Tego mu brakowało wyraźnie, bo tak miał w niektórych sytuacjach dupowatą pozycje. Jeśli dadzą dodatkowy armor na EX Slide, to może Sub vs Sub będzie trochę ciekawszy. Tzn i tak na pewno będzie, jeśli slide będzie przelatywał pod ice-ballami (chyba jedyny w miarę bezpieczny specjal w Sub vs Sub).

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #112 dnia: Sierpień 27, 2011, 15:35:53 »
w sumie armor na ex slide niczego nie zmienia, ale moze byc ;]

Czemu niby? Jakies wyjasnienie?

Ex slide ma 2 hity i ten drugi hit zmienia strony i odpycha, wiec po udanym ex slide vs projectile tracisz te x% dmg ale przeciwnik jest odpychany i wracamy do punktu wyjscia

Moze sie przydac jak stoimy w cornerze i ktos rzuca projectile lub pod koniec rundy, raczej malo przydatny ten armor, ale jak ma byc to go wezme nie bede narzekal ;]

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #113 dnia: Sierpień 27, 2011, 15:58:05 »
Zakladam, ze dążysz do zepchniecia przeciwnika do sciany, to tak. To ma sens. Wyjscie spod sciany tez jest niezle. Ale armor na EX slide to wspaniale narzedzie przeciwko lowhatowi KL!! Potezny buff jak dla mnie, tak jak w przypadku Jaśka Klatki.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #114 dnia: Sierpień 27, 2011, 16:01:38 »
W sumie to nawet ciekawe czy na offie będzie się dało przeskoczyć slide na reakcję po lowhacie, albo zablokować... bo jeśli tak to nie będzie chyba miało to wielkiego wpływu na ten mu. I tak suba z paskiem trzeba ostrożnie zonować z powodu ex-freeze, myślę że to raczej będzie miało większy wpływ na jakieś sub vs sub czy sub vs noob, no ale zobaczymy jak już patch wyjdzie.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #115 dnia: Sierpień 27, 2011, 16:04:44 »
Byc moze z najwiekszej odleglosci da rade. No, ale raczej nie uzywa sie slide'a z najdalszej odleglosci.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #116 dnia: Sierpień 27, 2011, 16:12:46 »
Na Sub vs Noob raczej nie trzeba się za bardzo szczypać, bo z Noobami łatwo się trade'uje kulki za cienie. Jak EX slide rzeczywiście będzie miał armora, to będzie miał bardziej przerąbane z Subem. Mam nadzieje że będzie można przez tą czapkę Kunga przelecieć. I tak Sub ma gorzej w tym MU.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpień 27, 2011, 16:16:14 »
Ma gorzej, ale nie tragicznie. Tak naprawdę może się spokojnie bić z bliska, tylko przy zoningu ma przerąbane bo nie ma dobrej odpowiedzi na lowhaty. Pewnie ten buff zmieni matchup z 6:4 na 5:5 i tyle, nawet mi się to podoba (zwłaszcza że Sub vs Sub to była i jest wielka padaka i raczej męczarnia dla widzów - teraz jest nadzieja że będzie trochę lepiej).

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpień 27, 2011, 16:34:40 »
Zdecydowanie się zgadzam z tą padaką. Ogólnie to jest nawalanie się kulkami z przeciwnych stron ekranu, a jak komuś się kończy cierpliwość i próbuje zaatakować, to najczęściej przegrywa. Jeśli chodzi o Kunga, to też nie mam jakoś super ogranego tego meczapu. Czasem zapominam jak się bronić przed teleportem. Low haty wkurzają rzeczywiście. Wkurza też op Spin, low startery, dive kicki, które przelatują nad clonami.

Jak ostatnio skupiłem się i dałem w dziub kapelusznikowi, to jego operator nazwał mnie noobem, bo za dużo lodu używam :p Czego innego ma używać Sub? :p

Jestem jak najbardziej za 5:5.

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpień 27, 2011, 16:36:29 »
Ma gorzej, ale nie tragicznie. Tak naprawdę może się spokojnie bić z bliska, tylko przy zoningu ma przerąbane bo nie ma dobrej odpowiedzi na lowhaty. Pewnie ten buff zmieni matchup z 6:4 na 5:5 i tyle, nawet mi się to podoba (zwłaszcza że Sub vs Sub to była i jest wielka padaka i raczej męczarnia dla widzów - teraz jest nadzieja że będzie trochę lepiej).

Ten ex slide nie zmieni matchupu z 6-4 na 5-5, po co uzywac paska zeby zadac 12% samemu zebrac 9% i wrocic do sytuacji wyjscia po odpycham przeciwnika? To NIC NIE ZMIENIA w przypadku zonerow, no moze z 5% zmieni czasami.

Sub vs Kung prosta sprawa rushujemy kunglao i gramy to co umiemy najlepiej, jak stoisz pod kungiem to nie jest zle