Autor Wątek: Sub-Zero - Combo's & Juggle  (Przeczytany 26180 razy)

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #90 dnia: Lipiec 25, 2011, 23:52:36 »
kilka spraw - sorka jesli juz to było

po B+2 w polu jest dziwny scalling,bo

b+2, b+1(whiff),2, 2,1,2xxslide 35%
b+2, dash, b+1,2, 2,1,2xxslide  też 35%

ale

b+2, b+1(whiff),2 2,1,4xx X-ray - 54%
b+2, dash b+1,2 2,1,4 xx X-ray - 50%

i fajna ściana

2,1,4xx kulka, ExŚlizgawka(18%), B+2, nj.p, backdash, b+1,2, 2,1,4xx slide   - 41% razem 59%    jeśli na początku dodamy j.p to będzie w sumie 61 %

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #91 dnia: Lipiec 26, 2011, 00:29:51 »
Taaa, ten scaling jest dziwny ;]

W rogu dobry setup ale poleganie na B+2 to ryzykowna zabawa =[ Wystarczy ze ktos nie bedzie nic naciskal i nie zostanie zamrozony, no ale wtedy mozemy cancel w 22freeze i mamy 50/50 mindgames

Polecam midscreen, JP,212,Freeze,Dash, Ex Icepuddle, Dash, B+2, Dash 214 slide
jest opcja z B1+2 ale strasznie ciezki timing jest wiec polecam pierwsza wersje

jakies 54%dmg jeden pasek

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #92 dnia: Lipiec 26, 2011, 01:15:10 »
z tym B+2 to jest różnie. Sprawdzaliśmy jak się nic nie trzyma i też łapie. przy dobrych klatkach nie wciśnie się nawet d+3 czy d+1 albo cokolwiek by go nie zlapać

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #93 dnia: Lipiec 26, 2011, 02:03:41 »
nie da sie normalami od B+2 uciec dobrze timingowanego

jak sie nie trzyma bloku to inny timing B+2 jest zeby zamrozic ;]

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpień 12, 2011, 23:33:38 »
znalazlem dobre combo pod sciana i dobry tag ze scorpem ( combo pod sciana brat wymyslil thx ! )

Corner combo zawsze uzywalem po JP 214 (B1)2 224 slide ( 41% ) slide tylko jak zabije przeciwnika, jednak B12 mialo trudny timing zeby B1 zwiffowalo
Latwiej jest  JP 214 freeze 4 224 slide ( 41% )

Tag combo:
JP 214 Scorpion assist ex tele , tele, dash, 222, spear ( 45% ) i teraz robimy B+2 reset ktorego nie da sie uniknac bo jest po spearze nie zamrozeniu, B12, 212, slide ( 35% ) mozna zrobic B+2 , dash 2, B12, 212, slide za 37%

45 + 35 = 80% za 1 pasek ;]

Caracal82

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Polska/Anglia
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpień 14, 2011, 13:17:14 »
panowie jak robicie tego wiffa na B+1 w niektórych kombach? próbowałem pare razy i albo zdashowałem za daleko i przeciwnik się rozmroził albo za blisko i B+1 weszło i nie można było komba dokończyć. Osobiście uważam że jest to ekstremalnie ryzykowne dla 2-3 % gdzie ten procent mogę sobie zdobyć pokami na przykład a 3 razy łatwiejsze kombo bez wiffa mogę zrobić.
feel death's cold embrace

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #96 dnia: Sierpień 14, 2011, 15:45:59 »
ja mam 100% skutecznosci tego whiffa ;]

Caracal82

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Polska/Anglia
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #97 dnia: Sierpień 16, 2011, 22:19:19 »
Onizuka dałbyś radę ustawić się ze mną na jakieś mecze ? pokazałbyś co i jak subem robić i jakie błędy robię. Ostatnio kurde słabo mi znowu idzie
kolesie rozmazują mnie jaxami i JCagami noż wstyd a o sektorach już nie wspomnę.
feel death's cold embrace

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #98 dnia: Sierpień 16, 2011, 22:55:08 »
Jak dobry przeciwnik to cie najgorsza sciera Cie rozmaze :D

Caracal82

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Polska/Anglia
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #99 dnia: Sierpień 17, 2011, 00:03:26 »
W sumie to prawdę rzeczesz. Niby te rankingi online nic nie warte są ale jak widzę kolesi co mają po 4 do 5k wygranych i kilkaset przegranych to jakoś nie kwapię się do grania z nimi. Ktoś może powiedzieć że właśnie po takich meczach dużo się nauczysz ale niezgodzę się. Trenuję sztuki walki i jeszcze nikt nigdy nie przyszedł z ulicy i nauczył się wymiatać gdy go przeciwnik leje ze 100% mocą z takich walk to kupę wyniesiesz a nie wiedzę. Pewne rzeczy trzeba jednak poznawać powoli.
feel death's cold embrace

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #100 dnia: Sierpień 17, 2011, 03:45:28 »
W sumie to prawdę rzeczesz. Niby te rankingi online nic nie warte są ale jak widzę kolesi co mają po 4 do 5k wygranych i kilkaset przegranych to jakoś nie kwapię się do grania z nimi. Ktoś może powiedzieć że właśnie po takich meczach dużo się nauczysz ale niezgodzę się. Trenuję sztuki walki i jeszcze nikt nigdy nie przyszedł z ulicy i nauczył się wymiatać gdy go przeciwnik leje ze 100% mocą z takich walk to kupę wyniesiesz a nie wiedzę. Pewne rzeczy trzeba jednak poznawać powoli.

Odezwij sei do mnie na gg to przeniesiemy twojego subzero na GODLIKE poziom :)

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #101 dnia: Sierpień 26, 2011, 13:08:32 »
Deep JK,dash,clone,(B1)2,212,slide - uzyteczne na spam D+4 mileeny :)

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #102 dnia: Sierpień 26, 2011, 21:41:59 »
Mileny bardzo często po pierwszym tym ich OH z wyskoku lubią robić drugi taki sam cios. Wtedy fajnie jest wrzucić pod to clona :)

Onizuka, a tak poza tym to zaczęli bić mojego Suba. Mimo że dodałem do mojego wachlarza kilka zagrań nowych jak gra D+3/4 i startowanie kombinacji od 2,2 :) Zauważyłem że powinienem grać mniej finezyjno-agresywnie i ciekawie, tylko bardziej Sub'owo, bezpiecznie, czyli kitrając się jak łajza za klonem i wyczekując na błędy przeciwnika. Zwłaszcza jeśli chodzi o Sub vs Sub to jest totalna porażka, bo walka polega na napierdzielaniu w siebie ice ballami. Ten który jeden raz wyłapie czyjegoś normalnego ice balla i wrzuci EX'a, to praktycznie ma już wygraną walkę. Nuda!

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #103 dnia: Sierpień 26, 2011, 22:53:36 »
Mileny bardzo często po pierwszym tym ich OH z wyskoku lubią robić drugi taki sam cios. Wtedy fajnie jest wrzucić pod to clona :)

Onizuka, a tak poza tym to zaczęli bić mojego Suba. Mimo że dodałem do mojego wachlarza kilka zagrań nowych jak gra D+3/4 i startowanie kombinacji od 2,2 :) Zauważyłem że powinienem grać mniej finezyjno-agresywnie i ciekawie, tylko bardziej Sub'owo, bezpiecznie, czyli kitrając się jak łajza za klonem i wyczekując na błędy przeciwnika. Zwłaszcza jeśli chodzi o Sub vs Sub to jest totalna porażka, bo walka polega na napierdzielaniu w siebie ice ballami. Ten który jeden raz wyłapie czyjegoś normalnego ice balla i wrzuci EX'a, to praktycznie ma już wygraną walkę. Nuda!

Granie subem nie polega na "kitraniu" sie zza klona ;] Sub vs Sub to inna bajka

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpień 26, 2011, 23:39:13 »
W niektórych matchupach niestety tak. Z Kitanami całkiem nieźle działa. Jak kitana z daleka rzuca wachlarzami na pałę, to wystarczy siedzieć wykucanym (tak że żaden atak kitany z wachlarzami itp nie działają). Jak jej się znudzi, to pewnie podbiegniet. Wtedy się w odpowiednim momencie robi się klona, łapie się muchę i w dziUb jej. Jak zamiast wpadnięcia zrobi teleport, to wystarczy przeskoczyć za klona i dalej siedzieć kucniętym i czaić się na błąd. Przykre, ale skuteczne. Jak Kitany, Sindele czy inne zonujące postaci walą do mnie na chama jakimiś pociskami, wachlarzami, fireballami i w ten sposób wygrywają, to przestaje mieć skrupuły przed używaniem takich Sub-Zerowych wkurzających zagrań. Może gra nie wygląda zbyt pięknie, ale dostają w dziUb.