Autor Wątek: Sub-Zero - Combo's & Juggle  (Przeczytany 29169 razy)

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 05, 2011, 03:29:49 »
Di słyszałem że chcesz kapić na klona i kulkę :P

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 19, 2011, 10:53:42 »
Potrzebuje coś mocnego na przeciwnika zamrożonego w powietrzu, tak żeby jak najczęściej całe wchodziło. Macie coś takiego?

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 19, 2011, 11:02:04 »
Zależy jak daleko od przeciwnika jesteś.
Gram od czasu do czasu Subem i generalnie zazwyczaj zdążam dash jNP, b+1,2, 2,1,2~Slide

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 19, 2011, 11:47:31 »
Tzn chodzi o założenie że właśnie jestem blisko i mam czas na zrobienie czegoś. Przeciwnik wskakuje na mnie i robię clone'a.

jNP to ten skok do góry z pięścią która odbija od ziemii?

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 19, 2011, 12:22:52 »
Tak, właśnie to. Zdaje się, że wczoraj robiłem to combo w naszych walkach.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 19, 2011, 16:36:26 »
Dzięki dzięki. Już na sucho prawie opanowałem. Ciekawe jak będzie online przy dropach płynności. Tak czy siak tego mi brakowało, bo kombinacje które znałem na taka sytuacje są średnie. Już lepiej było zwykłego uppercuta zrobić.

Di: Możliwe bo widziałem już kobmbosy z tym kolecem i podskakiwaniem z pięścią. Ale jak już gram to nie patrze z czego się składa kombo przeciwnika tylko zastanawiam się jak się z niego wyrwać/kiedy się skończy ;D

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 23, 2011, 14:20:43 »
Fajny ten combos, ale przy lagach trudno posadzić 2,1,2~Slide. Jak widzę że mocno przycina to muszę zastępować 2,2,2.

Zauważyłem też że jak jest jakiś lag zaraz po tym jak zamrozisz przeciwnika to długość czasu zamrożenia przeciwnika nie uwzględnia tego lagu. Wkurza czasem, bo trudno zdążyć też czasami z tą piąchą wybijającą.

XBOXgodike

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dodawajcie mnie na XLive, chętnie pogram.
    • Zobacz profil
  • Gamertag: XBOXGodlike
  • Skąd: Polska
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 23, 2011, 14:28:12 »
Fajne combo:
skok+1,22,dół+przód+3,dash do tyłu,skok+1,22,4,ex slide

skok+1,22,dół+przód+3,dash do tyłu,skok+1,22,4, Xray

212+EX dół+przód+3, dash, skok+1,22, slide
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2011, 17:42:50 wysłana przez XBOXgodike »

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 25, 2011, 00:59:48 »
Zauwazylem ze w jNP, b+1,2, 2,1,2~Slide mozna wetknac jeszcze 1 po jNP.

Najmocniejszy standardowy jaki umiem to jP,b+1,2, d,f+3, dash, jNP, dash, 1, b+1,2, 2,1,2~Slide. Wersja zwykla kroi 38%dmg, z EX Slide 39%, a jak zamienimy slide na Xraya to 48%dmg.

Mozna tez kombinowac z b+2 po kulce, ale ciezko to wyczuc zeby b+2 zamrozil jeszcze raz. Wtedy jakby nie patrzec jest 13%dmg z pierwszej czesci, a z drugiej dodatkowo te 38~48%. Czyli calkiem niezle.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 25, 2011, 10:32:08 »
Na online zawsze robię b+2 po zamrożeniu na glebie, bo ludzie po prostu tam śmierdzą z blokiem. Wystarczy skakać po zamrożeniu żeby tego uniknąć a przynajmniej popsuć Subowi juggle'a.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 25, 2011, 12:13:18 »
Dae: Czyli mówisz że tego nieblokowanego b+2 po zamrożeniu da się uniknąć nawet jeżeli jest dobrze w czas posadzone?

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 25, 2011, 12:23:47 »
Offline tak, w najgorszym wypadku trafi w początkowej fazie skoku, ale przeciwnik jest zamrożony wtedy wyżej, pewnie siedzi wtedy coś słabszego, ba bank nie da się zrobić b+1,2. Może z jakimś idealnym timingiem to jest gwarant, ale nie sprawdzałem tego z drugim graczem na practice. Dam znać jak to przetestuję. Jak masz chwilę to spróbuj może na practice ustawić kukłę na skoki, zamrozić ją na ziemi i spróbować robić b+2.

W podobny sposób udawało mi się "uninkać" setupu Cyraxa na bombę po command throwie, jak złapie mnie we wczesnej fazie skoku nie siedzi mu cały juggle.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 25, 2011, 12:28:40 »
Dae: Jeśli b+1,2 miałby nie trafić to 1,b+1,2 trafi napewno. Tą pierwszą piąchą zrzucasz sobie zamrożonego przeciwnika trochę niżej, a później b+1,2 i reszta. Z tym że pewnie online strasznie trudno wyczuć :)

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 25, 2011, 13:29:45 »
łatwo uniknąć b+2 nawet na stojącego po zamrożeniu. Oberwie się zawsze, ale nie zawsze zamrozi. Starczy nie trzymać bloku i b+2 nie działa ;] a wtedy przydaje się do czegoś ten cancel b+2. Zawsze to jakiś setup

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 25, 2011, 13:36:23 »
Starczy nie trzymać bloku i b+2 nie działa

To znaczy co, whhifuje? Mam podobny setup Noobkiem, wchodzi tylko kiedy opp trzyma blok ( na trafieniu b+1,2~EX Hole)
Jeśli nie zamraża to może za wcześnie robisz, no chyba że ten cios zamraża tylko jak wejdzie na blok.