Nie no, jestem świadom cen ubezpieczenia a Q7 to akurat potwór, ciężko porównać cenowo te auta i nawet w jakikolwiek inny sposób. Q7 waży prawie 3 tony, ma 6 litrowy silnik w wersji V12 i 5sec 0-60m i nówka kosztuje ponad 100k lol
Ponadto lexus nie jest europejski i wersje na rynek NA są made in japan. Co do reszty to ja właśnie nie jestem uparty na żadne z tych aut, dlatego chciałem poprosić o czyjąś bardziej obiektywną opinie. Mam kumpla z is250 i bardzo chwali. Mam drugiego znajomka z bemerem i też zachwycony.. Teraz w czerwcu ląduje w VC, mam rozeznanie ile co kosztuje i na co mnie stać i chce zdecydować czym będę jeździł. Wcale nie jestem uparty, ani też nie jestem wielkim fanem żadnej z marek, chociaż do Japończyków mam większe zaufanie niż do europejskich aut, tym bardziej amerykańskich. Równie dobrze mogę znaleźć fajną okazję na lancera sedan albo nie wiem, postanowię że potrzebuje większe auto i łyknę SUVa. Generalnie celownik mam póki co na auto w segmencie kompaktowym. Dość uniwersalne i wszechstronne a przy tym w miarę żwawe, luksusowe i ładne. Patrzyłem troszkę też na sciony cT bo byłbym w stanie polecieć na ekonomie i kupić w tym pułapie nówkę sport, albo za połowę kasy 2-3 letni z przebiegiem około 20-30k. Potworów pokroju q7, m3, rs4, g8, chargery itp nawet nie rozważałem. Raz, że nie zamierzam się ścigać, dwa są totalnie nieekonomiczne, trzy nie praktyczne a cztery nie podobają mi się. Na różnych zagranicznych forach jest masa sprzecznych informacji do których mam dystans, ponadto ciężko o obiektywne info na forum bmw etc. Szukam więc wiedzy popartych obserwacjami ludzi co do których mam jakieś tam zaufanie. Tyle.