Autor Wątek: [MvC3] X Factor  (Przeczytany 2013 razy)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
[MvC3] X Factor
« dnia: Marzec 02, 2011, 15:47:10 »
Jak się zapatrujecie na X factor? Im więcej walk oglądam, tym bardziej dochodzę do wniosku, że capcom się zagalopował z tym manewrem. anulowanie chip (w MvC3 to już oficjalnie powinno być "cheap") damage jest ok, przedłużanie combosów też, ale zwiększanie obrażeń / prędkości...
Szkoda, że nie zostawiono go tylko na 1 poziomie, albo w ogóle nie odpuszczono sobie zwiększania statystyk postaci.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2011, 18:45:26 wysłana przez Slide »
Moje pięści krwawią śmiercią!

ornit

  • Gość
Odp: Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2011, 16:07:15 »
Nie jestem fanem takich rozwiązań. Już od czasów CvS2 i K-Groove gracze krytykowali system, w którym gra wynagradza słabszych graczy manewrem umożliwiającym comeback (obrywam przez całą walkę ale ładuje mi się ni z dupy ni z pietruchy pasek umożliwiający odpalenie supera za 1/3-1/2 energii wciąż umożliwiajacy wygraną). Potem mielismy (mamy) SF4 a w MvC3 osiągneło to apogeum umożliwiając odpalenie boostu już na samym początku walki. Oczywiscie, jak długo nie damy się trafić tak długo mamy możliwosć skontrowania, ale X-Factor - jesli na poczatku walki, to odpalany jest na ogół w celu eliminacji przeciwnika jako cancel pierwszego supera.

Drugi Marvel obył się jakos bez tego :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=aGoB_vVmBs4
mehehehe

Co nie zmienia faktu, że mvc3 nadal bardzo mi się podoba...

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Odp: [MvC3] Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 02, 2011, 16:16:49 »
Mi też, póki co gra się bardzo przyjemnie. Niemniej jeśli mam już na coś narzekać, raczej będę na XF niż na Sentinela. Capcom powinien zerżnąć meter managment z GG i byłoby dobrze. Przedłużanie comba za pasek hypera, oddzielny mechanizm od "comebacku" ;)
Moje pięści krwawią śmiercią!

Slide

  • Gość
Odp: [MvC3] X Factor
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 02, 2011, 18:49:02 »
Grając właśnie u Wacho wpadłem na pomysł. Idealnym rozwiązaniem dla mnie byłoby wykorzystanie X Factor również w obronie, coś na zasadzie bursta z Guilty Geara. Można by było przerwać 1 combos w grze, sądzę że dużo by to zmieniło. Ewentualnie usunąc bonusy w postaci silniejszych ciosów i ograniczyć tylko do cancelowania hyperów itd.

YattermanG

  • Gość
Odp: [MvC3] X Factor
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 02, 2011, 19:14:55 »
X factor jest ok. Każdy może użyć raz na walkę. Nie uczciwe mogą wydawać się boosty dla postaci podczas x-factora -  niektóre postacie mają dużo więcej zwiększone parametry (damage/speed) podczas trwania od innych.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2011, 19:17:25 wysłana przez YattermanG »

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [MvC3] X Factor
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 02, 2011, 19:22:16 »
Dużo więcej? Przecież wszystko jest procentowo ustalone.

X-factor nie jest tak tępy jak ultry i rage, bo każdy z graczy ma do niego dostęp i stwarza kolejny poziom strategii - kiedy go użyć.
Problem jedynie są chyba te instant kille kilku postaci za pojedynczy błąd. Wtedy już x-factor level 3 przegranemu nie pomoże, więc strategia znika.