Jak kreować pajęczynę czyli Spder Man simple faq.
Light Attack=
Medium Attack=
Heavy Attack=
Special Attack=
Any Attack Button=
Any 2 Attack Buttons=
Assist 1=
Assist 2= :a2:
DHC = Delayed Hyper Combo
THC = Team Hyper Combo
KFC = X-factor cancel
AD = Air Dash
AA = Anti-air
Stary wyjadacz człowiek pajączek. Weteran w serii vs ma tutaj nieco poniżej średniej 900.000. Trzeba grać rozważnie i nie dać się złapać na jakieś masakryczne combo (uwaga na X-Factor) bo bardzo go to zaboli. Trzeba wykorzystać szybkość i mobilność za pomocą sieci które świetnie się tutaj sprawdzają. Opanowany w sposób ponad przeciętny jest naprawdę groźną postacią z mocnym potencjałem i podstawą do zbudowania ciekawego teamu.
Co do AD to teraz Spidey może mieć wysoki skok ponieważ posiada po dwa AD do tego Web Ball, Web Swing, Web Zip co dusza zapragnie. Najlepszą sprawą jest to ze Web Swing i AD możemy zrobić cancel w różne triki, ciosy specjalne i HC oraz cross up! Na koniec zacytuję tylko słowa z pewnej reklamy:
"Spidey to nie postać dla idiotów." - szybkie ukłucie. (40, 000 obrażeń)
cr
- krótki niski strzał. (40, 000 obrażeń)
- spinning kick. (60, 000 obrażeń)
cr
- krótki niski low. (57, 000 obrażeń)
- flip kick (70, 000 obrażeń)
cr
- dobry daleki low (67, 000 obrażeń)
- dobry wyrzut i zajebisty zasięg. (80, 000 obrażeń)
air
- cross up (40, 000 obrażeń)
air
- cross up (60, 000 obrażeń)
air
- dobry strzał (70, 000 obrażeń)
air
- strzał na banię (78, 000 damage)
Specjale:
Web Ball +
/
/
(air) - klasyczny pocisk który ma dobre właściwości. Przeciwnik zastyga w sieci na krótki czas. Radzę używać tego podczas combosów aby dalej wjechać z jakimś BnB. Można pokusić się o HC ale raczej nie jest to wskazane dla ludzi sępiących na pasek. Dziobać ile wlezie. (10 000 obrażeń)
Spider Sting +
/
/
(naciśnij ponownie
aby zakończyć drugim uderzeniem po którym mamy
) - DP o o ciekawych właściwościach. Dobry combo ender z ziemi. Kiedyś kończymy uderzenie ponownym
można zastosować
Po Sing można śmiało walić cancel HC (Maximum Spider) (
- 70000,
- 80000,
- 90000 damage)
Web Swing +
/
/
(air)
Uderzenie z obu nóg, taka huśtawka którą wszyscy znamy ma tutaj świetne właściwości i dostał niezłego busta. Można cancelować w jakieś triki, specjale a nawet w HC. Świetny combo ender po którym można łasic się o dalszy damage i pressing. (
- 70000,
- 80000,
- 90000 damage)
Web Throw +
/
/
Dobry chwyt po którym można naprawdę zwrócić obiad. Można chwytać pod różnym kątem na prawie całej długości ekranu. Cenna uwaga - jeśli Spidey ma za plecami blisko ścianę to mamy gwarant w postaci Air Combo lub HC (Maximum Spider) (150000 damage)
Web Zip Linekierunek+
+
To jest potęga. Obojętnie gdzie się pajączek znajduje jest w stanie rzucić sieć w obojętnie jaki kierunek nawet będąc w powietrzu przez co błyskawicznie może się przemieszczać zaskakując przeciwnika. Świetny sposób aby utrzymać ciśnienie na przeciwniku. Do tego dochodzi jeszcze hitbox który ma ten cios. Można rushować ciosami i cancelować w Zippa zasadzając co nam się tylko podoba i z obojętnie jakiego kierunku do przeciwnika. Szczególnie polecam cross upy które sprawdzają się tutaj wyśmienicie (20,000 damage)
Hypery:
Maximum Spider (air) (Level 1)
+
To jest dyfer. Spider-man skacze na ścianę i wali jak torpeda. Nie stosować na pałę bo można za to beknąć. Fajne właściwości combowalne także po zmianie postaci no i dość ładnie kosi (271,600 damage)
Crawler Assault (Level 1)
+
Dobry rush do przodu z ziemi. fajna sprawa bo ma klatki niewidzialności przy starcie co bardzo pomaga w stresowych sytuacjach. Po zakończeniu hypera jest
ale szkoda że po tym nie możemy nic zrobić gdyż pająk ma spóźnione recovery aby dalej atakować. Mam nadzieję ze to poprawią bo tutaj potencjał jest olbrzymi. A póki co można pokombinować X-Factor albo szybka zmiana na inną postać (292,100 damage)
Ultimate Web Throw (Level 1)
+
Niestety nie jest unblokiem a szkoda bo było by tak pięknie. Nie działa także po
i takze szkoda. Szukajmy swojej szansy w powietrzu jako combo ender. Oby ten cios poprawili bo strasznie go zbiedzili (300, 000 damage)
Assyst :
a - (Web Ball) Chyba najlepszy wybór jako asysta chodziarz szału nie ma (10, 000 damage)
y - (Spider Sting) Wolne, nie ma żadnego priorytetu no i nie ma
więc odradzam (80, 000 damage)
b - (Web Swing) Ciężko powiedzieć ale przy paru sytuacjach pewnie by sie przydało w jakimś teamie który by był dobrze sklejony a oprócz tego nie ma wielu opcji zastosowań. Ehh niestety asysty nie są jego mocną stroną (90, 000 damage).
Filmy:
http://uk.gamespot.com/ps3/action/marvelvscapcom3/video/6280794/marvel-vs-capcom-3-fate-of-two-worlds-character-moves-demo-spider-man?tag=videos;title;1http://www.youtube.com/watch?v=9zxZGWdhcB0&feature=player_embeddedhttp://www.youtube.com/watch?v=83l2B-gLxCM