Fajny podcast, fajnie że jest konkurs. Trochę szkoda że taki w sumie dziwny ten konkurs bo mamy zrobić coś co w ogóle nie siedzi.
Same segmenty comba są nie trudne, pierwszy iwr bardzo łatwy, 4~3 łatwe, łokieć jest dość trudny bo to 1 klatkowy jf, ale po czasie robi się to całkiem spoko. Ostatni iwr jest o tej trudności co u miszim po ewgf'ie czyli dość trudne ale są klatki tolerancji więc można to robić dość często.
Problem jest w najbanalniejszej części czyli w 1 po spinnie. Ona w ogóle nie siada jak puścimy całość. Nie pomagają dobre dashe przy łokciach bo przysuwając się, jednocześnie odsuwamy opp'a czyli wychodzi na to samo co przy zwykłych daszach.
Po parry postać jest trafiana 4x zanim zrobimy d, d/f+1 więc teoretycznie opp ma tą samą prędkość co po, parry 4x ff+1. Po 4x ff+1, d,d/f+1,4,1 ostatni cios też tak fajnie nie siada a jesteśmy wtedy najbliżej jak się da po łokciach. W tym combie do zrobienia w momencie 1 po spinnie jesteśmy ciutkę dalej, a to raczej nie pomaga.
Zanim spędzę przy tym następne 2 godziny to wolałbym znać więcej szczegółów i jakieś źródło do poprawnej notacji, czy filmik. Bo może się okazać że ktoś tam sobie wymyślił że to siedzi jak zrobimy parry ssr iwr1, albo że po łokciu trzeba zrobić 4 klatkowe ff,n, i następnie d, d/f1 ale tak naprawdę nikt tego nie widział nawet. Albo siedzi to na 3 postacie w grze i to po sparowaniu określonego ciosu który daje odpowiednie kąty (chociaż w tej części kąt jest zawsze ten sam ale łotewa).
Tak w ogóle, golden eggs nie ma programowalnego stika?
Tak w ogóle 2, Dae ty czasami nie masz możliwości programowania takich rzeczy?