Na początek legenda:
Notacja kierunkowa:
o o o
7 8 9 > \ | / > u/b u u/f > góra - tył góra góra - przód
4 5 6 > o - n - o > b n f > tył nic przód
1 2 3 > / | \ > d/b d d/f > dół - tył dół dół - przód
o o o
qcf = 236 qcb = 214
srk = 623 reverse srk = 421
hcb = 63214 hcf = 41236
(jeśli nadal nie do końca rozumiesz, spójrz na swoją klawiaturę numeryczną)
Notacja klawiszowa:
L - light - słaby atak
M - medium - średni atak
H - heavy - ciężki atak
S - special - launcher
A - dowolny: L, M lub H.
|
-> oznacza możliwość przedłużenia / zamiany ataku w crazy combo.
lista ciosów. W nawiasach ilość zadanych obrażeń.
1.
236L
Multi-Lock (50k na hit)
|
-> 236L
Acid Rain (25k na 1hit)
Jeden z sześciu projectile'i w arsenale Dantego. Przytrzymanie L powoduje ładowanie, im dłużej ładujemy tym więcej pocisków Dante wystrzeli (maksymalnie 5). Pociski zawieszają się na chwilę w powietrzu, następnie strzelają w kierunku przeciwnika. Będąc zawieszonymi już mają hitbox. Niestety, w trakcie ładowania Dante nie może atakować. Wciśnięcie A spowoduje anulowanie Multi-Lock. Można jednak zasłonić się asystą.
Komendę na Acid Rain wklepujemy w trakcie animacji wyciągania broni. Efektem jest wystrzał w powietrze i opad 10 laserów. Wystrzał ma hitbox bezpośrednio nad Dantem, opad na sporym terenie wokół niego, na całą wysokość ekranu.
2.
236M
Crystal (35k 1hit, 66.5k 2hit, 94.8k 3hit, 120.3k 4hit)
|
-> 236M
Million Carats (130k)
Crystal powoduje wykwitnięcie 4 lodowych kryształów przed Dantem. Ogarnia sporą przestrzeń przed nim, z jednym kryształem sięgającym nieco do góry. Może zablokować źle użyty airdash.
Komendę na Million Carats wklepujemy w trakcie wyciągania przez Dantego broni. Dante otacza się ścianą z kryształów lodowych. Trafiony przeciwnik jest odrzucony w górę i do tyłu. Po trafieniu w rogu można zacząć combo trafiając spadającego L.
3.
236H
Hysteric (113k 8hit)
|
-> 236H
Grapple (60k)
Drugi projectile w arsenale półdemona. Dante wystrzeliwuje 8 naprowadzających się minirakiet, które zabezpieczają pionową linię przed nim. Bardziej bezpośredni od Multi-Lock, ale nie można po nim combować.
Komendę na Grapple wklepujemy w trakcie wyciągania przez Dantego broni. Dante strzela pojedynczym projectile'm, w przyppadku trafienia przyciąga do siebie przeciwnika, co otwiera drogę do comba.
4.
214L Reverb Shock
(20k 1hit, 81.7k 5hit)
|
-> H Fireworks
(~55k, ~20hit)
|
-> S Crazy Dance
(95.5k, 10hit)
5.
214M Revolver
(122.6k 5hit, 103k 4hit, 81.2k 3 hit, 57k 2hit, 30k 1hit)
|
-> H
Fireworks
|
-> S
Crazy Dance (j.w.)
6.
214H Jest Stream
(153.9k 6hit)
|
-> H
Fireworks
|
-> S
Crazy Dance
7.
623L
Twister (97.3k 10hit)
|
-> 623L Tempest
(45.3k 10hit)
623M Volcano
(110k 1hit)
|
-> 623M Beehive
(121.5k 9hit)
8.
623H Jam Session
(90.8k 10hit)
9.
j.236L Killer Bee
(80k 1hit)
|
-> j.236L The Hammer
(90k 1hit)
10.
j.236M Air Play
(50k 1hit, 94.8k 3hit, 122.6k 5hit)
11.
236H Sky Dance
(125.8k 10hit, 120k 9hit, 100.1k 8hit, 98.6 6hit, 99.3k 5hit, 57k 2hit)
12.
22S
Air trick
13.
236S Drive
(70k 1hit)
Hyper:
236AA Million Dollars
(lvl1) - projectile hyper, 254.2k 28hit
214AA Devil Trigger
(lvl1) - transformacja
[ w trybie DT dostępne są dodatkowo: j.214S / j.236S / j.623S]
623AA Devil Must Die
(lvl3) - trafia na linii przed Dantem. 440k 6hit.
tekst będzie uaktualniany na bieżąco.
Pytania mile widziane.