Autor Wątek: Parujący niedźwiedź  (Przeczytany 3370 razy)

Jaco

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Jaco_Mik
  • Skąd: Mikołów
Parujący niedźwiedź
« dnia: Wrzesień 24, 2012, 22:55:19 »
Pytanie jak w temacie. Co robić Pandą po low parry?
ShoRyoKen !!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Parujący niedźwiedź
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 25, 2012, 12:35:12 »
Na Zaibatsu posucha, więc ode mnie dwie akcje:

low parry, 4, f+1, b+2,1<1+2 = 34 dmg
low parry, 4, 2, b+1~3+4 = 30 dmg + HBS oki

Niestety, w temacie low parry miśki miały problem w T6, mają i teraz.

Jaco

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Jaco_Mik
  • Skąd: Mikołów
Odp: Parujący niedźwiedź
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 25, 2012, 13:27:22 »
Miałem nadzieje na coś lepszego ... ale miski rzeczywiście mają problem.

I jedna bieda odemnie
d/f+2 d/f+2 d/f+2,1

ShoRyoKen !!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Parujący niedźwiedź
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 25, 2012, 13:32:31 »
d/f+2 w tej sytuacji zadaje 3 punkty obrażeń, więc zupełnie się nie opłaca. W T6 robiło się b+2,1, d/f+2, d/f+2,1, ale w TTT2 pierwszy cios wymaga timingu.

Jaco

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Jaco_Mik
  • Skąd: Mikołów
Odp: Parujący niedźwiedź
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 27, 2012, 08:57:24 »
Niedźwiedź nie ma rzeczywiście zbyt wiele opcji.

Ta pierwsza akcja po low parry, 4, f+1, b+2,1<1+2 = 34 dmg często wiffuje ostatni cios.
Jak dla mnie lepiej po b,2,1~3+4 i coś zapodać na techrolującego np. d+1+2 lub f+1+2

A i zamiast 4 lepiej zrobić f+4 - kroi więcej niż samo 4.
ShoRyoKen !!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Parujący niedźwiedź
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 27, 2012, 10:05:24 »
Jeśli opóźnisz ostatni cios, nie powinien spudłować.

Jaco

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Jaco_Mik
  • Skąd: Mikołów
Odp: Parujący niedźwiedź
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 27, 2012, 15:12:54 »
I to jest właśnie problem z niedzwiedziem.
Niektóre rzeczy nie trafiają. Jak np b+2,1 po parry i to nie kwestia timingu. Jak np d/f+3,2 jako B! pod ścianą i w końcu jak b+2,1>1+2 jako ender.

ShoRyoKen !!

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Parujący niedźwiedź
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 27, 2012, 16:15:26 »
Dlatego b+1,2 nie robisz po lp (i tak słaby damage), a d/f+3,2 pod ścianą robisz tylko po wallsplacie z f+2,1 (później jeszcze step do tyłu - siedzi zawsze). Natomiast b+2,1<1+2 wymaga w niektórych sytuacjach dasha i/lub dużego opóźnienia, ale siedzi zawsze.