Zmiany na płaszczyźnie DR->T6d/b+1+2 - teraz podczas animacji tackla, zanim jeszcze znajdziemy się na przeciwniku możemy zrobić unik po którym jesteśmy w FC:
->
1_2 unik w lewo
->
3_4 unik w prawo
SLD 1+2,1+2 - tackle z pozycji leżącej, mało przydatne ale może zaskoczyć.
u/f+3+4 - dmg zwiększony do 36.
d/f+1 - teraz mamy kontynuację
d/f+1,4, którą możemy opóźniać, a całość jest NCc z gwarantowanym stompem.
WR+2 - na CH juggluje!
f,f+2 - daje wall splata i całkiem nieźle trackuj w obie strony.
SS+2,3 - drugi cios na CH przechodzi w hit throw.
f+1+2 - teraz juggluje!
b+4,3 - obecnie jest bezpiecznym NC dającym wallsplata!
f+3 - mamy dwie kontynuacje:
->
f+3,2 - bezpieczne NC
->
f+3,3 - również bezpieczne, NCc, po drugim ciosie przechodzące w hit throw taki jak po d/f+3
f,f+3 - zmieniona animacja, a oprócz tego teraz jest Homing'iem z przewagą na bloku, niestety na High.
b+3 - stracił kontynuacje b+3,1, ale obecnie to Homing Move, niestety na High.
d/b+2,1,2 - nie całość, a jedynie CH (d/b+2),1,2 jest teraz NCc
. Samo d/b+2,1 dalej NC.
4 - nie jest to już jugglujące na CH "magic 4", lecz oprócz 4,3 (NCc z gwarantowanym stompem), zyskało dwie nowe kontynuacje:
->
4,1 - bezpieczne NC, w sam raz do karania -12. Ponadto pierwszy hit na bloku jailuje
->
4,4 - drugi hit z przewagą +3 na bloku, niestety na High.
f+4,4 - nowa kontynuacja
f+4,4,3, przydatna tylko w jugglach do wallcarry.
d+4,4 - zminiona animacja i brak kontynuacji d+4,4,3. Przydatne tylko w jugglach. NCc.
d+4,1,3 - nie jest już karalne na wybitke, a poza tym jest teraz NCc.
d+3,4 - NCc
Nowe zagrania w T63,1,2 - i15, dwa pierwsze to bezpieczne NC (świetnie zbiera wstających), zaś dwa ostatnie to NCc, całość zaś ma -12 na bloku. Świetne jako Bound Ender, który w dodatku dobrze niesie do ściany.
qcf+1 - szybki i bezpieczny JS, niestety na high
qcf+3 - wślizg z dużym zasięgiem, niestety karalny na wybitke, a na trafieniu mamy aż -9. Na CH przechodzi w hit throw
d/f+1+2 - reversal na low i special mid (aktywne okienko ma od 5 do 15klatki), dmg zależne od ciosu.
WR+3 - wślizg podobny do qcf+3, na trafieniu przechodzi w hit throw