Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Soban

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Alex (2016 DLC) / Odp: At ease, los(censored by Cakpom) - Alex general
« dnia: Kwiecień 02, 2016, 14:05:50  »
Nie ma to jak porównać szybkości i blockstringów nasha,chun i karin do alexa.
Nash może zawsze uciec vt, który ładuje się w chwilę, alex jest w totalnej dupie jak go się dociśnie.
Po stunie vs to może i się nadaje,ale w trakcie meczu, gdzie przeciwnik nie daje ci odpocząć to pozdro 600 za użycie go.

Vega,Bison i Fang nie radzą sobie dobrze po knockdownie.

3f jab to dla alexa powinna być podstawa przy jego braku reversala i totalnym braku aa przeciwko crossup'om.
Jakoś taki durny gief mógł dostać 3f oraz spd  z chorym zasięgiem i szybkim startupem.
Swoją drogą gief to chyba najgorszy matchup alexa - flex wciąga wszystko i kontruje spd, a jak chcesz coś robić to wystarczy,że gief mashuje jaba i można się zesrać.

2
Alex (2016 DLC) / Odp: At ease, los(censored by Cakpom) - Alex general
« dnia: Kwiecień 01, 2016, 18:50:25  »
Mega zabawna postać, ale w obecnym stanie to nie nadaje się do jakiegokolwiek poważniejszego grania.
6f command throw to żart(chociaż zasięg przyzwoity)
4f jab to kpina(imo każda postać powinna mieć taki sam jab)
Stomp to taka bezużyteczna wersja bisonowego headpress - zero namierzania i właściwości a2a
brak sc po cr.mp & mk
V-skill to loteria i przez b.długi czas odpalania czyni go praktycznie bezużytecznym
Jedyna bezpieczna opcja to elbow
Żałosny wake-up bez reversala

Ogólnie po zagraniu ~20 bo3 zauważyłem, że praktycznie nie da się nic zrobić jak szybsza postać wali block stringi i jedyne co pozostaje to modlić się o to,że spieprzą coś mocno karalnego.

Szkoda go trochę, bo jak już coś siada to jest to chyba najbardziej satysfakcjonujące doznanie w tej grze, a VT to poezja i odnoszę wrażenie, że crapcom średnio przemyślał jego balans kierując się jedynie tym, aby nie był przegięty i nie było płaczu pro gejmenów. Ciekawe, czy to samo czeka resztę DLC postaci.

3
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 05, 2016, 19:38:35  »
Nie. Normalnie się wszystko podliczało,a tu nagle po wygranej na ekranie punktacji wylogowanie z serwera i bye bye sweet points :(

4
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 05, 2016, 16:15:36  »
Super serwery bulwo.

Dobiłem do 2800lp po kilku super walkach,a następnie wywaliło mnie z serwera i zresetowało pkt. do wyjściowych 2300 jak odpalałem grę :( kurewaaaaa

5
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Luty 20, 2016, 21:48:47  »
Niech te serwery umrą...

Jak dostaje w dupe to punkciki elegancko w dół lecą, a jak już wygram to oczywiście błąd serwera i nie można wysłać danych XD

6
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Luty 20, 2016, 00:25:07  »
Kurde jak ta gra kara mentalność SF4 xD
Pooglądałem WNF ostatnie i większość ludzi ze sceny gra SF4 w 5 i ni jak te mecze miały się do tego morderczego pressingu online.

Zupełnie sobie nie radzę z pressingiem, a i cross-up'y robi się ciężej z racji tego, że większość załogi ma po kilka solidnych AA.

Jakieś rady na wake-up game ? Z tego co patrze to większość postaci ma praktycznie zerowe opcje na wstawaniu i gwałt idzie straszny. Na bizonie jak dostaje hard knockdown to w zasadzie mogę odłożyć pada, bo nic nie mogę zrobić by uciec przez zero invincibility na ex'ach. Jest to tak niedorzecznie, że udało mi się zrobić normal throwa na wake-ip sbk chun xd

7
Po pograniu Bizonem 50 meczy stwierzam, że z przyjmowaniem pressingu to on sobie nie radzi.
Nash i Karin kutają naszego Dyktatora, aż miło i wtedy mocno daje się we znaki bezgraniczne poleganie na cr.mp. Do tego jego łejkap game jest żałosny poza chyba najlepszym CA w grze. Wszystkie EX'y mają długi startup, brak nietykalności na starcie i przy wstawaniu throw,czy jab zrobi nam kuku i sprawi,że pożałujemy spalenia paska(w cornerze uciec bisonem to cud).

Presja i potencjał dmg'owy są bardzo spoko, ale problemem jest napoczęcie przeciwnika przy konieczności mocnego polegania na cr.mp.

Dash jest boski.

Mocno mi brakuje psycho crusher'a, bo ta kulka pod jego inputem ze starych gier to mocny badziew i bardziej opłaca się walić z nożyczek lub inferno. Devil reversal też jest kiepski w porównaniu z tym z IV, gdzie miało się ogromną kontrolę w powietrzu.




8
Street Fighter V / Odp: Lista graczy online w SFV (PSN oraz Steam)
« dnia: Luty 18, 2016, 21:31:40  »
CFN: SobanPL
steam: Soban

9
Targowisko / [K]Dualcock 4
« dnia: Luty 07, 2016, 19:52:27  »
Zakupię DS4 w stanie bardzo dobrym. Obgryzione gałki i skrzypiące triggery niemile widziane.


10
Targowisko / [K]MadCatz Fightpad do PS3
« dnia: Październik 27, 2015, 21:27:52  »
Kupie padziora madcatzowego w tym stylu z obojętnym wzorem.

11
Ile jest standów ze streetem ?

12
Polska scena / Odp: Rekrutacja do firmy QLOC S.A.
« dnia: Wrzesień 02, 2015, 17:03:52  »
Dzięki za ofertę. Dostałem się i zaczynam od jutra :)

13
Polska scena / Odp: Rekrutacja do firmy QLOC S.A.
« dnia: Sierpień 31, 2015, 18:35:58  »
Pełny etat ? Właśnie kończę licencjat z anglistyki i taka robota przy gierkach wydaje się być spoko.

14
Targowisko / [S/Z] Samurai Warriors 4 na PS4
« dnia: Marzec 04, 2015, 14:48:23  »
Samurai Warriors 4
wydanie:premierowe
 
język - opakowanie:eng
język - instrukcja:eng
język - gra:eng
 
stan - opakowanie:idealny
stan - instrukcja:idealny
stan - gra:idealny
 
CENA:120zł
sposób wysyłki:polecony priorytet
koszt wysyłki:6zł
 
Uwagi dodatkowe:Mogę wymienić na evil within,aliena,gta5,dying light,dragon age,far cry,asasyn unity. Jak będzie trzeba to dopłacę.

15
Targowisko / Odp: [S] Guilty Gear Xrd pudełkowe PS4
« dnia: Luty 14, 2015, 18:26:03  »
up super cena kurtyzano taniej nie kupisz !

Strony: [1] 2 3 ... 5