Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Patrese

Strony: [1] 2
1
Hardware / Odp: PROFESJONALNY ARCADE STICK FIGHTING PS2 / PS3 / PC
« dnia: Luty 24, 2011, 21:19:09  »
Witam, mam fight sticka do sf4 od mad catza, chciałbym go delikatnie zmodować. Chcę wstawić wklęsłe przyciski i battopa, możecie polecić jakieś części i gdzie je kupić ? Rozważam też zakup TE, ostatnio po tawernie pograłem chwilę w streeta na bigboyowym TE i muszę przyznać że zajawka wróciła, zważywszy że MvC3 już tuż tuż nie mam wiele czasu na decyzję, pomóżcie! ;p  W sumie fight sticka i tak zmoduję, ale nad TE się muszę mocno zastanowić(i jak co poszukać gdzie go wziąść na raty ;] ).

Jeśli chcesz modować tego sticka, to najlepiej na częściach Sanwy (gałka JLF-TP-8YT, buttony OBSF-30, czyli to samo co w TE). Idealnie pasują, mod nie wymaga dużych umiejętności - wystarczą śrubokręty, nic nie trzeba lutować. Ze sklepów polecam arcadeworlduk na Ebay, lub www.arcadeshop.de. Ja kupowałem u tego pierwszego i byłem bardzo kontent, choć ostateczna cena zmodowanego sticka wyjdzie podobnie jak w TE...

Tu masz fotkę mojego modu. AVE!



 

2
co to za muza?

Zdaje mi się że to remix "One Winged Angel" z Final Fantasy VII - słychać "Sephiroth" w chórkach :)

3
Ultra Street Fighter IV / Odp: Matches aka filmiki - YouTube
« dnia: Styczeń 02, 2011, 20:17:44  »
Drobne babole w bijatykach stanowią małe smaczki, w odróżnieniu od RPG-ów gdzie są lewitujące zwłoki, blokowanie w drzwiach i tym podobne ;)

Ja nie potrafię zrozumieć dlaczego w SSF4 zlikwidowano możliwość wykonania pojedynczego ciosu po KO? Takie akcje na dobicie miały swój urok, gdy np. po anti-air na KO mogłem jeszcze chlasnąć przeciwnika high step kickiem "z woleja" :) Szkoda że tego już nie ma...

4
Ultra Street Fighter IV / Odp: Matches aka filmiki - YouTube
« dnia: Grudzień 29, 2010, 17:17:07  »
Tak czy inaczej miałem opad kopary, bo nie dość że została mi żyletka energii i przegrałbym przez chipa, to Ultra zrobiona w ostatniej milisekundzie zdjęła gościowi cały pasek :) Walka była finałem championship G1, więc delikwent nieco się wkur... :P

5
Ultra Street Fighter IV / Odp: Matches aka filmiki - YouTube
« dnia: Grudzień 28, 2010, 19:54:13  »
http://www.youtube.com/watch?v=uNoSYwze8wg

Moja stara walka jeszcze z czasów SF4, ale polecam obczaić glitcha na koniec... ;) Enjoy!

6
Hardware / Odp: Arcade Cab - mod panelu
« dnia: Grudzień 15, 2010, 19:47:17  »
Odradzałbym next-geny do takiej przeróbki, z kilku powodów. Po pierwsze, Xbox 360 / PS3 wyświetlają obraz w standardzie HD, co wymaga zupełnie innych kineskopów arcade - najtańsze modele np na stronie www.xgaming.com/store kosztują 499 dolców plus koszty wysyłki z USA. Oczywiście, można kombinować z monitorami PC LCD ale ich parametry nie mają nic wspólnego z monitorami arcade, do tego mają niestandardowe wymiary i ciężko je dopasować do cabinetu. Po drugie - awaryjność next-genów. Konsola zamknięta w drewnianej budzie, bez odpowiedniej ilości powietrza to pewniak na szybki serwis :) Trzecia kwestia to ilość dostępnych emulatorów dla X360 - z tego co wiem, zbyt wiele z tego nie ma. Jeśli zależy Ci na wstecznej kompatybilności z arcade'owym oldschoolem, a do tego chcesz zagrać np w SF4 i nowsze odsłony fighterów 3D, najlepszym wyjściem jest PC z konwerterem Ultimarc ArcadeVGA. Tylko że przy takiej opcji trzeba liczyć się z wyższymi kosztami (różnica cen w konwerterach plus różnica cen między konsolą a PC), a efekt wg mnie nieopłacalny - po co grać na cabie w pecetową wersję SF4 (chore i DROGIE wymagania - i4, 1GB RAM, nVidia itp), skoro na PS3 masz SSF4, grając na sticku?

Według mnie, najlepsza i najkorzystniejsza cenowo opcja to Xbox lub Dreamcast. Stawiam na to pierwsze - jako mocniejsza konsola emuluje niemal wszystko co wyszło przed 1999 rokiem (nie licząc tytułów 3D), a dzięki HDD można customizować wszystko do woli. Dreamcast jest idealnym wyjściem dla fanów shmup'ów / scrollowanych shooterów (IKARUGA!), ale jednocześnie możesz grać tylko w jeden tytuł (konieczne otwieranie caba i wachlowanie CD - jak w prawdziwym cabie przy wymianie PCB ;) ) Przy opcji xboxowej chętnie pomogę, w miarę możliwości :) Najlepiej żebyś wpadł do Krk i spojrzał na całość z bliska, zanim zabierzesz się za temat.

7
Hardware / Odp: Arcade Cab - mod panelu
« dnia: Grudzień 14, 2010, 22:02:25  »
Wydaje mi się, czy P1 ma troszkę inny układ buttonów niż P2?

tak to wygląda na zdjęciach, jak dla mnie niezbyt to dobre rozwiązanie  :)

Taki layout ma oryginalny panel Astro City - lekkie odchylenie obu układów do wewnątrz, tak aby obaj gracze mieli większy komfort grania, stojąc bar w bar :) Wyjątkiem są u mnie buttony P1 Start / P2 Start. Dla porównania oryginalny panel:



Jeśli chodzi o cash, wszystko zależy jakiej klasy cab chcesz wykorzystać - za w miarę przyzwoitą, oczywiście używaną "szafę" w znośnym stanie trzeba dać od 800zł wzwyż. Priorytetem przy zakupie powinien być stan techniczny kineskopu i stopień jego zużycia, bo to najdroższy kawał złomu i jeśli on padnie, jesteś w lekkiej żopie :) Mój cab był w stanie masakrycznym (nie licząc kineskopu) i jego restaurowanie zajęło mi trochę grosza. Ale to akurat zabawa nieobowiązkowa.

Licząc całość:

Cab + renowacja - ok 1000zł
Konwertery plus okablowanie - ok 600zł (w zależności od kursu walut)
Hardware (buttony, joysticki) - ok 400zł (w zależności od kursu walut)
Konsola Xbox plus akcesoria - ok 400zł

W sumie ok 2.500zł

8
Hardware / Odp: Galeria custom AS-ów?
« dnia: Grudzień 10, 2010, 19:02:14  »
Pamiętam jeszcze Secret Service z poradnikiem do PC-towego SSFIIT, z toną combosów dla userów klawiatury z użyciem charge / fwd. Wśród nich bestseller: lista ciosów dla Giefa i info przy jego Super Combo: "bezużyteczne - nie do wykonania na klawiaturze" :D Hit nr 2 i "wyczerpujący" poradnik dla Vegi: "nie graj nim, bo będą gadać że grasz za silną postacią... Nie kapujesz? Po prostu wślizgi!" :) fachowiec Gulash i jego kącik bijatyk = klasyka :D

9
Sagat / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 19, 2010, 21:32:19  »
Patrese, chodzi ci o chipa czy po prostu nie wiesz jak blokować U1 Blanki?

Bardziej chodzi mi o chipa, U1 potrafię blokować tylko wtedy gdy moja postać jest neutralna, choć i tak wychodzi mi to dość randomowo (na YT widziałem filmik - najpierw blok dół, potem blok góra, potem znowu blok dół i najczęściej się udaje, o ile mam dość energii). Generalnie chodzi mi o najlepszą taktykę na Blankę - walka na dystans, z bliska czy w półdystansie? Rozwalają mnie jumpy Blanki a raczej ich szybkość :/ Szlag mnie trafia zwłaszcza od szybkich crossów i akcji dash/throw.

10
Sagat / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 02, 2010, 10:57:05  »
Witam,

Jak skutecznie grać Sagiem przeciwko Blance z U1? Kompletnie nie radzę sobie ze zwierzakiem, ciężko utrzymać mi dystans, a U1 z bliska to najczęściej wyrok śmierci :( Poproszę życzliwych o tutka lub linki YT.

11
Offtopic / Odp: Poka Ryj :F
« dnia: Październik 27, 2010, 10:39:33  »
Jak wszyscy robią trzodę to ja nie będę gorszy :P

Greetz



12
Polska scena / Odp: Sparing Partner
« dnia: Październik 26, 2010, 14:31:56  »
Patrese
Nick PSN: Patrese_PL
Gry: SUPER STREET FIGHTER 4, SF 3rd Strike, SSFIIT HD Rmx, TEKKEN Dark Resurrection
Postacie: (SSF4) Sagat / Akuma / Ryu; (3rd Strike) Gouki / Ken; (SSFIITHDRMX) Sagat / Ryu; (TK DR) Eddy / Christie.
Lokalizacja: Kraków
GG: 7798776

13
Hardware / Odp: Galeria custom AS-ów?
« dnia: Październik 26, 2010, 09:19:16  »
Liczą się tylko pełne customy, czy mogą być fotki AS-ów z samym modem joya / buttonów? :)


Oryginalne buttony wywalone do śmieci, zamiast tego Sanwa JLF i buttony Sanwa OBSN, czyli to samo co w Tournament Edition.

I jeszcze:


Gałka z MadCatz SF Fightstick, buttony Industrials Lorenzo. PCB wymienione na kompatybilne z PS3 / PC. Na nim już nie gram, służy do okazyjnych versusów na domówkach :)






14
Hardware / Odp: Arcade Cab - mod panelu
« dnia: Październik 26, 2010, 09:06:59  »
Wewnątrz maszyny siedzi Xbox "jedynka" z dyskiem 80GB. Jak to działa? Wszystko za sprawą genialnych konwerterów Ultimarc (http://www.ultimarc.com/JShopServer/section.php?xSec=8&xPage=1, na tej stronie są przejściówki z J-PAC / I-PAC do większości konsol), które konwertują sygnały audio / video / controls konsoli przez złącze jamma. Czyli automat posiada oryginalne komponenty: monitor arcade, listwę jamma, zasilacz, okablowanie, a jedyną różnicę stanowi Xbox plus konwertery w miejsce płyty PCB.

Żeby wszystko sprawnie działało, trzeba wyprowadzić kilka dodatkowych buttonów na panel: przycisk power, który uruchamia konsolę (biały, znajdujący się z boku panelu) - do tego trzeba rozebrać klocka i wlutować kabel w przełącznik. Do tego butttony wyprowadzone nie z listwy jamma, a z I-PAC: R3/L3/back (trzy kolorowe przyciski w jednym bezelu, również z boku), niezbędne w wielu emulatorach - choćby w FBA XXX czy MAMEoX, jako funkcja coin (przycisk do zwrotu monet we wrzutniku również dostał funkcję "coin up"). Czerwone buttony po bokach to triggery - idealne do obsługi pinballi ;). Kozacką sprawą jest programowalność I-PACA - można dowolnie, programowo skonfigurować buttony i ich funkcje.

Racja Snake, można grać we wszystko, co ukazało się na Xboksie. Fundament to kompilacja Street Fighter Anniversary Compilation, czyli Hyper Street Fighter II Turbo i SF 3rd Strike w konwersji arcade perfect i zremasterowanym BGM. Oprócz tego np: Marvel vs Capcom 2, Capcom vs SNK 2001: Mark of the Millennium, Guilty Gear X2 Reload, wszystkie KOF-y od '94 do 2004, a także wszystko z CPS2 i CPS3 (seria Alpha, X-men vs Street Fighter, Marvel Super Heroes, Red Earth, JoJo Bizarre Adventure). Wgrany jest dash UnleashX z SF3rd theme, animowanymi trailerami i wyłączoną animacją startową Xbox (od której szlag mnie trafiał :) ).

Tu znajduje się filmik, pokazujący cabinet w akcji: http://www.youtube.com/watch?v=jQ-5xOFsx3M

Kto chce wpadać niech wbija śmiało, Kraków i okolice anyone? :)

15
Hardware / Arcade Cab - mod panelu
« dnia: Październik 25, 2010, 20:07:42  »
Czołem fighterzy,

Jeszcze na forum nSports.pl prezentowałem swój zmodowany arcade cab, co starsi forumowicze pewnie kojarzą. Ja na pewno kojarzę cięgi jakie dostałem za użyte części oraz layout buttonów ;) Fakt, ułożenie przycisków było totalnie nieergonomiczne, wymuszone przez poprzedniego właściciela który wiercił oryginalny panel. Aby poprawić to wszystko, wywaliłem do rzeki stary panel, buttony i gałki, porywając się na totalny mod całego panelu. Poniżej zdjęcia, gdzie pierwsze pokazuje stary panel i układ, drugie - nowy po przeróbce:







Nowy panel wyciąłem z blachy ryflowanej, praktycznie centymetr po centymetrze - do dziś bolą mnie łapy na samą myśl ;) Profil blachy w miejscu, gdzie miały się znaleźć buttony i gałki został zeszlifowany i wypolerowany. Otwory wykonane otwornicami boscha. Układ przycisków zgodny ze standardem Sega Astro City.

Gałki EasyMount zastąpiłem joystickami Seimitsu LS-32 - lubię krótkie shafty, zresztą ten model był montowany w cabie 3rd Strike i chciałem mieć wrażenia jak z oryginału. Buttony wymieniłem na Seimitsu PS-14-KN, z wyjątkiem przycisków 1P Start / 2P Start. Przyciski startowe to model Chrome Effect, podświetlany na niebiesko i zielono, co akurat słabo widać na zdjęciach. Silnik automatu nie uległ zmianie i nadal jest to Xbox & Ultimarc IPAC & JPAC.

Co tu dużo gadać, wrażenia z gry są nieporównywalne. Nie wyobrażam sobie już gry na innych buttonach niż Seimitsu - one po prostu "same grają" :) Natomiast nadal przestawiam się ze starych gałek, żeby przyzwyczaić się do "kwadratowej" pracy nowych nabytków. Ale czuję że gdy się już przestawię to na amen.

Czekam na komentarze, nawet te najbrutalniejsze - moja klata przyjmie wszystko :D

Greetz

Strony: [1] 2