Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - hulskiey

Strony: [1] 2 3
1
Pozostałe / Odp: Persona fighting game
« dnia: Sierpień 14, 2012, 21:34:46  »
Mam ntsc-j konsole, jest region lock bo sprawdzałem na eu ps3. Gra jest łatwiejsza niż bb. W bb grindowalem comba jina 2 tyg a tutaj po dwóch dniach mi wychodziło wszystko. Z drugiej strony w p4 jest mniej combosow które trzeba znać więc to może dlatego. Gra jest szybsza, nie ma advanced inputow (dp, pół kółek, 360 etc) ale jest w czym pokombinować (hopy, rolle, unsafe over heady z super armorem, roman cancel, cancel z bursta, manualna zmiana strony w locie) Gra się spoko ale łatwo zostać wymashowanym ponieważ u większości charów jak zlandujesz 5a to nie ważne jak daleko od przeciwnika jesteś całe aaa combo ci wejdzie + są bonusy za auto combo (chyba więcej metera i troche bursta zwraca). Ale jak wiadomo z czasem mashowanie ustanie bo np u yosuke ktorym gram z auto comba jest 1,6k dmg a BnB z 5a robi 2,7k.

Co do chara to chyba najszybszy w grze ale podatny na mash ze względu na małą ilość życia i brak normalnego ovearheadu. Przy crossupie przeciwnik może zrobić reversala albo nieblokowalne 2b (u każdego chara jest ten anti air unblockable) więc czasami ciężko skakać. Większość jego combosów kończą się w powietrzu co resetuje przeciwnika do neutrala (po recovery w air z comba przeciwnik odzyskuje all opcje poruszania się) z tym plusem, że ja ląduje pierwszy. Ratuje go szybkość. Można dobrze skracać dystans. ex dash jest niewrażliwy na pociski, ma w miarę dobre normale. Kara j2b przy airdashu zmianą strony też pomaga bo można zmienić szybkość i trajektorie lotu po air dashu (działa tylko dla yosuke).

Powiem tak gra jest łatwa do wejścia w nią. A jak ktoś postanowi włożyć w nią więcej czasu to znajdzie też bardziej zaawansowane opcje dla siebie.

PS> Snake ja w bb przegrałem kilka tysięcy gier i dobrze mi się grają więc wolę nie porównywać. Obie gry mi się podobają. Jak chcesz coś konkretnego wiedzieć to wal postaram się odpowiedzieć.

2
Pozostałe / Odp: Persona fighting game
« dnia: Sierpień 14, 2012, 20:26:08  »
Jeżeli dobrze pamiętam to podczas sbo komentatorzy wspominali, że top to kuma, aigis, mitsuru i yu.

Mi osobiście najgorzej gra się vs yu ale z drugiej strony nie mam nikogo na fl kto gra mitsuru więc to może dlatego.

3
Pozostałe / Odp: Persona fighting game
« dnia: Kwiecień 16, 2012, 17:50:51  »
ta ale ta gra jest wyjebana :D www.youtube.com/watch?v=zNW0dE_lG3A

Podobno ma być patch balansujący niedługo ale na razie to tylko plotki.

4
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Kwiecień 08, 2012, 00:58:29  »
Dużo jest nowych filmików z BB ale fakt japońcy koksają persone na sbo. Można coś pograć po świętach for fun. Trzeba grać póki persony u nas nie ma bo po premierze pewnie będzie trening i nawalanie w P4U i BB pójdzie w odstawkę na jakiś czas :)

5
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Sierpień 12, 2011, 15:05:57  »
Noel znerfowani to też dobre. Drive nie canceluje się w specjale + jest wolniejszy (powrót combosów z cs1?). Z tego co widziałem hazama nie może też relaunchowac jak teraz = comba z superem za 4k a nie za 7 xD

6
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Czerwiec 16, 2011, 15:23:14  »
Może to coś w stylu kilku klatkowego buffera na input. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia bo jeżeli są różnice miedzy trybami to minimalne z tego co patrzyłem.

7
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Czerwiec 16, 2011, 15:12:12  »
Holdujesz mocny punch i wciskasz start (musisz mieć 1 credit). Sprawdziłem z tym joy2key i da się grać ale jakoś to opornie chodzi (chyba, że taka gra bo w trzynastkę nie grałem xD). Chyba, że to kwestia opcji "reduce command imput delay" czy jakoś tak w menu. Może nad tym posiedzę wieczorem.

8
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Czerwiec 15, 2011, 23:02:12  »
Ta tylko jak używasz xpaddera do sticka to gubi ci inputy ( a przynajmniej ta wersja która była dostępna kiedy BB CS dostał się do sieci )

9
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Czerwiec 15, 2011, 22:34:07  »
Aha czyli to samo co z BB ;/. Przez xpaddera działa do dupy także chyba sobie odpuszczę.

10
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Czerwiec 15, 2011, 21:58:19  »
A jak działa to cudo? Bo ta wyleakowana wersja BB nie za bardzo chciała współpracować ze stickami.

11
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Czerwiec 15, 2011, 17:09:03  »
Sesja

12
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na żywo - GET HYPED!
« dnia: Czerwiec 09, 2011, 16:55:49  »
 Ja sobie odpalę w 2 okienkach na raz jak będę w domu i nie będzie problemu. A głos się będzie włączać z tego co leci na nim lepszy fight :D

13
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Maj 30, 2011, 20:30:53  »
Czysto teoretycznie kazdy HF/GH na bloku to punish za 3-4k ale roznie to bywa. Ragna ma dobry przyrost metera takze sobie canceluje itd :P

14
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Maj 24, 2011, 20:30:22  »
Przecież już wam o tym mówiłem kilka postów wcześniej to ktoś mnie podsumował, że tager też imba bo ma super za 5600 :). Ale innych charów z tego co wiem nie da się z 100% do 0 zjechać bo lalka pada.

15
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Maj 20, 2011, 14:11:01  »
Arakune nadal zabija na hej?

Jak dobry player i Cię złapie na początku curse to będzie z 6-7k + 50% recurse.

Strony: [1] 2 3