Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Gargooletz

Strony: [1] 2 3 ... 94
1
Guilty Gear Xrd -SIGN- / Odp: Guilty Gear Xrd -REVELATOR-
« dnia: Lipiec 07, 2017, 19:03:36  »
Wszyscy gracze gg tutaj siedzą też na discordzie + na szybkie umawianie się to polecam shoutboxa forumkowego.

2
Forum / Odp: Emotikony - zgłoszenia i komentarze
« dnia: Kwiecień 08, 2017, 15:37:15  »
Spoko.

3
Kilka porad po obejrzeniu pięciu meczyków.

Zacznijmy od tego, że jak wrzucasz replaye to odpal wyświetlanie inputów, żebyśmy wiedzieli co maszujesz :kejim:

1) Wspomniane przez Qjona c.hk nadal nie są przez ciebie karane. O innych karalnych rzeczach nie wspominam, bo trzeba ogarnąć.
2) Czemu nie cancelujesz c.hp na bloku?
3) Większość twoich wake upów to neutral jump/forward jump albo, jak jest pasek, to v-trigger :qjon: Żadna z tych opcji nie jest dobrym pomysłem. Pobudka ze skokiem na przeciwnika to średnie zaskoczenie nawet dla tych ludzi z brązu.
4) Kontynuując wątek z poprzedniego punktu - czemu tak boli cię blokowanie? Nie tylko na wake upie, ale też w blockstringach. Nie wiem, czy zablokowałeś w tych walkach więcej niż 2 ciosy pod rząd. A już takie akcje jak przyjęcie jumpina na hit i wciskanie swojego c.hk? Wolny, karalny cios będąc na gigantycznej stracie klatkowej? Nawet nie da się określić, czy ci graczy potrafiliby ci coś zrobić jakbyś po prostu blokował, bo takie sytuacje się rzadko zdarzały :kejim:
5) Idąc dalej tropem wciskania. Jak już wciskasz (a czasem wypada) to chociaż guzik odpowiedni dla dystansu, a nie jakieś b.hk w zasięgu c.lp :qjon:
6) Przez te pięć walk praktycznie nie poruszałeś się chodzeniem. Tylko skoki i backdashe. Dashe w przód tylko jak przeciwnik leży na ziemi albo po vtriggerze. Dosłownie odmawiasz bezpieczniejszego i bardziej precyzyjnego sposobu na zmienianie dystansu w neutralu. I przez to znajdujesz się w sytuacjach, że żaden twój button nie sięga i machasz nogami w powietrzu i nie jesteś w stanie utrzymywać pressingu.
7) Ogólnie bardzo dużo się cofasz, żeby puścić kulkę. Pamiętaj, że celem puszczania plazmy jest głównie spychanie przeciwnika do rogu oraz chipowanie. I dopiero kolejnym poziomem tej gierki jest karanie prób przejścia przez te kulki.
U ciebie skutek jest odwrotny - sam oddajesz grunt, żeby puścić fireballa, z którego nie masz żadnej nagrody. Jest to zwłaszcza widoczne w sytuacjach, gdzie przeciwnik jest bliski stuna, a ty uciekasz na drugi koniec ekranu, żeby postrzelać.

4
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - Ankieta
« dnia: Styczeń 29, 2017, 14:23:48  »
Może Pokken?

5
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - Ankieta
« dnia: Styczeń 16, 2017, 16:36:04  »
Im wcześniej tym lepiej, bo jeszcze dropnę bicie znowu + przypominajka, że czeczy są na początku maja.

6
Forum / Odp: Emotikony - zgłoszenia i komentarze
« dnia: Lipiec 20, 2016, 13:28:17  »

7
King of Fighters / Odp: KOF XIV
« dnia: Lipiec 20, 2016, 12:49:46  »
Dump trailerków, cmv, archiwów itd.

Also - demo z versusem, treningiem i 7 postaciami jest już dostępne na PSN (PS4 only).

Team Official Invitation
Team South America
Team Mexico
Team South Town
Team China
Antonov
Story Trailer

Archiwa turnieju na EVO
Jak ktoś woli jutuba (+dużo innych filmików)

Sylvie CMV
Iori CMV
Mai CMV
Kyo CMV
KoD CMV
Nelson CMV
Shun'ei CMV


8
King of Fighters / Odp: KOF XIV
« dnia: Czerwiec 16, 2016, 23:32:32  »

9
King of Fighters / Odp: KOF XIV
« dnia: Czerwiec 02, 2016, 19:51:27  »

10
Wbijam pooglądać strimki z pasjonatami :punch:

11
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Maj 09, 2016, 23:49:12  »
Jest to totalny gniot - nie tylko w temacie online :kappa:

A tak na serio to matchmaking jest tragiczny. Sam netcode moze byc ok, ale wyszkuje tak tragiczne połączenia, że można się załamać. Do tego plaga rage quitów i mamy przepis na raka.

Jedyny sensowny sposób na granie w to online to umawianie się ze znajomymi, z którymi mamy dobre połączenie. Szału nie ma, ale trochę graczy aktywnych jeszcze jest - jak nie tu, to na grupie steamowej warto zerknąć.

12
King of Fighters / Odp: KOF XIV
« dnia: Kwiecień 25, 2016, 14:55:39  »
Sporo nowych materiałów. Premierka 23-25 sierpnia.

Trailer 1
Trailer 2
Trailer DLC stroju za preoder
Movelisty części postaci
Zapis livestreama z gameplayem wielu nowych postaci

+ niby przeciek 14 DLC postaci:

Shingo
Whip
Bao
Takuma
Blue Mary
Kasumi
Vanessa
Jhun
Raiden
Yamazaki
Jin Chonrei
Lee
New Brazilian MMA Fighter
New Shipshifter

EDIT
Jeszcze pudełko

13
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 24, 2016, 20:29:50  »
Po animacji superki widać, że dostaje nienaturalną pompę od eksperymentalnych wojskowych sterydów. Myślę, że to aluzja do zepsucia moralnego USA.

Swoja drogą fajna logika - olewam grę, bo kilka osób na jedym forum nie ma ochoty dyskutować o nowej koszuli Gajla :>

Żeby nie było full troll posta - imo przy art stajlu SFV powrót do neutral stance z SF2 nie działa. Bez okularów wygląda jak naćpany. A chodzenie na kuckach 100 pro beka :valle:

14
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 22, 2016, 23:11:00  »
Nie wiem na co komu prima guide.

FD
Hitbogzy

Strony: [1] 2 3 ... 94