BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => Marvel vs. Capcom 3 => Marvel vs. Capcom => Sentinel => Wątek zaczęty przez: manieq_TLT w Luty 19, 2011, 14:32:33
-
Sentinel jest przesadzony i to mocno. Jak do tego dodacie x factor lvl 3 to potrafi zabic 4 lub 5 ciosami kazda postac. WTF???!!!
-
Oj tam oj tam. Sentinel jest materiałem na topa, ale da się na niego skutecznie grać.
-
No właśnie. Z MvC3 sprawa wygląda o tyle dobrze, że mamy może kilka lowów, kilka midów, stado topów i Senta.
Chociaż niewątpliwie rzuca się w oczy jako najlepsza postać w grze, która dodatkowo jest łatwa w obsłudze, to przepaść wcale nie jest tak ogromna, bo wiele postaci jest niemal równie przegiętych.
-
Np. Dante który imo w dobrych rękach może być znacznie gorszy. Problem sentinela polega na tym że jest obrzydliwie prosty w obsłudze.
-
Tylko dodajmy do tego taka blacha rzecz, jak ilosc zycia. Dante ma wszystko w sumie, ale tu sie gra do 2 combosow (no czasami 1).
-
no niby tak ale sentinel z x factor lvl 1 już zabija na jedno combo :P A innymi trzeba się trochę napocić :)
Sprawdzałem co siedzi na sentinela i okazało się że ten blaszak ma 1.300.000 hp. WTF ??!! nie dość że ma dwa hyper armor ciosy to jeszcze tyle lifa. Dla porównania Dormammu ma 1.000.000 hp.
-
Jeśli chodzi o Sentinela to trzeba uważać na jego S które ma hyper armor i Crouch M, które tak samo ma hyper armor. Ja gram tym teamem co mam i już ( Iron Man, Super Skrull, Dormammu ),mimo że Sent jest cholernym zjebem :) Kminie w treningu jak go zabić na jedno combo i mieć go z głowy :) Też narzekam na niego i kilka innych postaci, ale siedzę i gram, by nauczyć się grać na dane postacie,poznać kary i mordować oppa :). Trzeba zacisnąć zęby i ćwiczyć.
-
Ja już mam combo na senta z x factor lvl 1 i hyper combo lvl 1 ;p zdychaj blaszaku :P
-
Chyba w każdym dziale ktoś napomniał o tym że Sentinel jest przegięty ale nie można załamywać rąk na każdego znajdzie się sposób. Generalnie postać od zawsze gdziekolwiek się pojawiła była powerska już od czasu X-Men COTA więc nie jest to żadna nowość. Podejrzewam że nawet jakiekolwiek późniejsze updatey nie zmienią sytuacji. Ja polecałbym szukanie swojej szansy aby złoić mu skórę kiedy wchodzi przy asyście. Pamiętajcie że posadzenie HC na postać asystującą daje o wiele większy damage. Również należy pamiętać ze jest to postać powolna o zamaszystych uderzeniach dlatego trzeba szukać szansy we większej szybkości oraz mobilności. Może dla kogoś kto dalej narzeka ten filmik będzie przydatny:
http://www.youtube.com/watch?v=o5t970jj5y4&feature=player_embedded
-
LOL znerfowali Sentinela w dzisiejszym patchu. Teraz ma około 900k HP.
-
LOL znerfowali Sentinela w dzisiejszym patchu. Teraz ma około 900k HP.
a to peszek.... ;] Jestem ciekaw czy nadal będzie tylu Sentiplayerów.
-
Lol, można się było tego spodziewać. Whinerzy jak zwykle dostają to czego chcą, zamiast nauczyć się grać.
Capcom też nie ma co robić, rozkminia zdrowie Sentinela zamiast zająć się rzeczami które naprawdę psują tą gre (X-factor, Phoenix).
Już nie mogę się doczekać tych ludzi, którzy będą śmiać się z graczy, którzy przestaną grać Sentinelem. Scrubs, scrubs everywhere...
-
LOL znerfowali Sentinela w dzisiejszym patchu. Teraz ma około 900k HP.
Coś jeszcze zmieniali w patchu? Jakiś link?
Snake, a co powiesz na Sentinela na X-factor? 4-5 hitów i KO.
-
Praktycznie każda postać zabija jednym combosem na x-factorze, zwłaszcza przy lv 3. Ale nawet jeśli dotyczyłoby to tylko Sentinela, to właśnie, co ma do tego jego hp? ;p
-
Praktycznie każda postać zabija jednym combosem na x-factorze, zwłaszcza przy lv 3. Ale nawet jeśli dotyczyłoby to tylko Sentinela, to właśnie, co ma do tego jego hp? ;p
To, że musi być jakiś balans. Tak jak z Phoenix potrafi zabić cały team, ale jest na jeden hit (wiem, że głupi balans :P ale są plusy i minusy). Sentinel wydawał się być przez dużą ilość hp + x-factor ciężki do ubicia i na dodatek zabójczy coś jak Phoenix 4-5 ciosów. Nie gram Sentem, ale uważam, że powinni mu dać ten 1.000.000
-
Haaahahahaahaa XDDDDD
Kapkom dało rade xD.
Slide co z tego że Senti ma 4-5 ciosów KO? Ta postać miała i tak nie łatwo z dobrymi zonerami, teraz bez paska z takim HP będzie tylko puszką którą strach będzie wypuścić na kogoś z większym laserem bo będzie padać od paru przegranych wymian + jednej confirmniętej w hypera xD. Kurcze strach będzie teraz zrobić głupią S'kę czy dół K bo będzie kara za całe HP z asystą a czasem nawet i nie xD.
W sumie i tak przerzucałem się powoli z sentiego na magneta, ale sentim dalej bedę grać bo jest na swój sposób fajny : P.
-
Haaahahahaahaa XDDDDD
Kapkom dało rade xD.
Slide co z tego że Senti ma 4-5 ciosów KO? Ta postać miała i tak nie łatwo z dobrymi zonerami, teraz bez paska z takim HP będzie tylko puszką którą strach będzie wypuścić na kogoś z większym laserem bo będzie padać od paru przegranych wymian + jednej confirmniętej w hypera xD. Kurcze strach będzie teraz zrobić głupią S'kę czy dół K bo będzie kara za całe HP z asystą a czasem nawet i nie xD.
W sumie i tak przerzucałem się powoli z sentiego na magneta, ale sentim dalej bedę grać bo jest na swój sposób fajny : P.
No dobra przekonujesz mnie tym co piszesz, ale ja takie rzeczy odbieram po swoich walkach i tym co widzę w PL jak ludzie grają stąd takie moje zdanie. Nie jestem takim specjalistą żeby wypowiadać się o Sentinelu w odniesieniu do światowego poziomu.
-
Teraz po prostu będą sentem grać ludzie, którzy go lubią a nie ci, dla których win > fun.
-
A czemu nie win = fun?
Poza tym można nie lubić Sentinela a mieć fun z grania nim, bo np. jego asysta idealnie uzupełnia resztę teamu ;]
-
no to też podchodzi pod lubienie go. Win = fun jest oczywiste, ale wiesz Snake o kim mówię. Nie piję do turniejowych graczy, tylko do online "prosów". Po nerfie Senta trochę się przeczyści w sieci.
-
Świetnie. Chciałem zmienić Senta, ale zaczął mi się podobać i od dwóch dni rozkminiałem bardziej zaawansowane comba a tutaj psikus. Koniec robotów online i koniec na turach.
Brawo, Capcom odjął kolejną postać z rostera słuchając się porad gawiedzi. Przecież wszyscy powoli już obczajali taktyki przeciwko niemu i niemal każdy zrozumiał, że jedyną imba postacią w grze może być Dark Phoenix, a nie Sentinel. Prawie każdy ma na niego instant overheada, można go zonować, mordować teleportami i w ogólnym rozrachunku wcale nie zadaje chorych obrażeń (Hulk, Akuma, Taskmaster, resety wielu postaci)...
-
Tak na boku. Czyż to nie urocze, że Capcom tak bardzo postarał się o nerf Sentinela, że zapomniał zupełnie naprawić te wszystkie bugi i glitche? :D
-
Grałem dzisiaj po paczu trochę player matchow i wydawało mi sie ze mi ze szybko kasują sentinela jak go zlapia na asyscie, a tu jednak obniżyli hp więc już trzeba bardziej uważać a nie spamować assystę jak ja do tej pory bo spam asysty sentinela + crossujący baerserker slash woplverina to przesada nie do zablokowania online której nadużywałem. Mimo wszystko jak nubiłem i ginąłem dwoma pierwszymi postaciami to jak wchodził sent na x factorze to mordował dalej tak samo. Asysta nadal daje radę i bardzo mi pasuje także warto go mieć choćby dla niej a jako bonus dostajemy maszynę która morduje wszystko co się rusza.
-
Ale takich przesad jest pełno. To nie jedyna ciężka do zablokowania sytuacja w grze. Jeśli będziemy dążyć do balansu i sprawiedliwości to można sobie marvela odpuścić.
Inna sprawa - sam fakt, że Capcom wydał tak szybko patcha modyfikującego statystyki postaci, a nie jakieś glitche, jest niepokojący. Czy możemy się teraz spodziewać regularnych zmian postaci, z którymi nie radzą sobie dzieci na live?
Patrząc bardziej optymistycznie na ten teatrzyk myślę, że Capcom jednak nie przygotował tego patcha w jeden dzień. Prawdopodobnie zaczęli nad tym pracować już dobry tydzień temu, a może i dłużej. To by nieco wyjaśniało, bo faktycznie pierwsze dni żywotności Marvela to były lamenty na Sentinela (również ze strony pro graczy).
-
http://www.youtube.com/watch?v=FpxG2k_wioE&feature=player_embedded
Desk demonstruje zmianę życia Sentinela i bugi które naprawił Capcom, więc trochę za szybko ich zjechaliście za to że nic nie naprawiają.
-
Akurat bug Spencera nie miał kolosalnego wpływu na grę, tak jak glitch Zero. A infinit Akumy? Cieżko powiedzieć, czy to nawet bug...
Inna ciekawa sprawa - wygląda na to, że fly mode Sentinela jest szybsze i zwiększyli mu obrażenia na :srk_s: (100k -> 120k) i command throwie (120k -> 160k).
WTF Capcom?
-
Już nie przesadzajcie z tym Sentinelem, bo gadacie jakby w ogóle stał się niegrywalna postacią. Po prostu teraz koniec z kampieniem w rogu, ostrożniejsze asysty i zacznie się na maksa gra ofensywna. Zastanawiałem się dzisiaj nad tą zmianą i wcale taka zła nie jest, po prostu z mega dobrej postaci Sentinel zrobił się postacią bardzo dobrą, bo już nie wmówicie mi że zmniejszając Sentinelowi hp zepsuli tą postać.
Btw. nie rozumiem totalnie waszych lamentów nad Phoenix... ale przekonywać Was nie będę, że to dobrze zbalansowana postać.
Akurat bug Spencera nie miał kolosalnego wpływu na grę, tak jak glitch Zero, a infinit Akumy? Cieżko powiedzieć, czy to nawet bug...
Co do Akumy zobacz ten filmik Hikiego, już go nie ma.
-
No to przepraszam, zwracam honor. Może ten Capcom jeszcze jest coś wart ;)
Mam tylko nadzieję, że nie będą szaleć z tymi patchami balansującymi.
-
Lipa z tym że coś patc***ą, strasznie noob/casual friendly się stali co oczywiście nie dziwi i trwa już długo ale przykre to. Kiedyś wypuszczali bijatyki i żyły one własnym życiem ze wszystkimi bugami i glitchami, a cieszyły i cieszą bardziej niż to co teraz. Nerf sentinela też jest pedalski, ciecie wypłakały to na forach. Teraz bardziej np opłaca się grać ironmanem bo ma 950k hp i jest mobilniejszy, a uderza równie mocno. Teraz nikt nie będzie biednym sentkiem grał bo kto może lubić jednego z wielu robotów do rozwałki dla xmenów. Ja tam cisnę nim dalej.
-
Chodzi o to, że na Sentinela już zostały wypracowane taktyki i można mu się przeciwstawić. Jego olbrzymie pokłady staminy dawały mu drugą szansę i można było spamować asystę.
Teraz każda postać w grze z jednego instant overheada, albo kary na zablokowanym ciosie może go zabić jednym combem. Jego asysta zostaje długi czas na ekranie i jest olbrzymich rozmiarów więc też łatwo na reakcję będzie go upiec.
Z Phoenix nie jest tak fajnie, bo owszem można próbować ją snapbackować albo uciekać, ale randomowość jej comebacków jest porażająco głupia. Sentinel w x-factorze jednak nie teleportuje się z prędkością światła i nie wypełnia ekranu kulami ognia, a jego normale nie zaczynają chipować jak porąbane.
Być może nawet ten nerf nic nie zmieni dla onlineowych casuali, bo Sent nadal ma obrażenia (które mu zbuffowali? lol) i super armor, który kara mashowanie ataków. Nie mówię, że Sent stał się niegrywalny (trochę sie zdenerwowałem, bo włożyłem w niego sporo pracy ostatnio), ale na pewno na turach z popularnej postaci stanie się rzadkością. Pewnie nadal jest lepszy niż Deadpool, Chris, czy Ryu, ale trochę przesadzili z tymi zmianami. Po prostu nie było takiej potrzeby.
Tak jak Snake pisał - lepiej by się zajęli x-factorem, który to właśnie zamieniał Sentinela (i większość postaci) w potwora.
-
Ile energii przed patchem miał Sentinel?
-
1.300.000 -> 905.000
Co do Phoenix to jakoś na turniejach w USA nie widzę jej za dużo u najlepszych graczy. Tak jak sami powiedzieliście jest zbyt randomowa żeby można nią grać bezpiecznie o najwyższe miejsca. Teraz sytuacja będzie dobra, bo jak Sentinel już nie będzie miał tyle HP, to może teamy będą jeszcze bardziej różnorodne, jakoś jedyna postać która powtarzała się najwięcej był Sentinel i temu faktowi nikt nie zaprzeczy.
Ta druga szansa o której piszesz to jest to co odróżniało go od reszty postaci, może nie ma overheada ale ma super armor na kilku ciosach co daje mu wielokrotnie przewagę. 2 szanse na szybkie zabijanie to bardzo dużo moim zdaniem, teraz jest w sam raz. Phoenix zanim zdobędzie taką szanse musi trochę pozbierać i pouciekać w większości przypadków i wciąż jest na 1 cios.
-
nieeeeeee !!!!!!!!!!!!! :P
Slide tu masz wyniki z Kanady
1. EG.Justin Wong (She-Hulk, Amaterasu, Tron Bonne)
2. Marn (Magneto, Zero, Sentinel | Zero, Sentinel, Phoenix)
3. Detrimantix (Spencer, Sentinel, Wesker)
4. Hai (Sentinel, Doctor Doom, Phoenix)
3 Sentinele i 2 Phoenix
Juz jakis czas temu stworzylem sobie 2 team z Phoenix i stwierdzam, ze jest ona przejebana na rowni z Sentinelem. Po znerfowaniu Senta IMO bedzie ona najbardziej przegieta postacia.
-
Cały dzień trenowałem z Frizenem przed jutrzejszym turniejem i właściwie mi umknęło co daje nowy patch, a tu proszę, taka miła informacja :) Inna sprawa że na ponad 150 walk, nikt nie wybrał dziś Sentinela, ja sam go całkowicie porzuciłem ;] Z tak małą ilością Hp to teraz nie będzie stanowił większego problemu ;)
-
Faktycznie obrażenia na S i Human Catapult są zbuffowane przez co ogólnie Sent zadaje teraz nieco więcej obrażeń (tak na boku to widzę, że advanced fly comba gówno dają - trudność rośnie a obrażenia ledwo ledwo, albo w ogóle jak zaczniemy c.M).
Największą zmianą po energii jest prędkość latania - teraz Sent zapieprza jak po fecie. Aż ciężko to kontrolować.
Mimo wszystko teraz będzie zastraszonym robotem bojącym się wysunąć jakiś cios bez asysty i umierającym po jednym overheadzie, czy crossupie.
-
(http://i51.photobucket.com/albums/f369/d1zzle23/newspaper.jpg)
http://www.youtube.com/watch?v=A5v2RdxYGqk (http://www.youtube.com/watch?v=A5v2RdxYGqk)
-
Pieprzycie od rzeczy Sentinel z dużą ilością hp = bezmyślna gra na pałę, bezpieczne asysty i rush bez obawy że zginiecie. Teraz Wasze asysty staną się bardziej przemyślane, nie będzie takiego spamu asysty która była jedną z najlepszych w grze. W ataku nic nie zmieniło się, a nawet jest ciut lepiej jak zaznaczacie.
Sentinel isn't overpowered anymore so theres no reason for me to use him now.
Ten cytat z Shoryukena idealnie opisuje obecny stan rzeczy.
-
Problem w tym, że w tej grze wybiera się tylko przegięte postacie i Sentinel nie był wyjątkiem. Jedyne co go wyróżniało to prostota obsługi, której nie zniwelujemy nerfem staminy.
Pamiętaj też, że dzięki olbrzymiemu hitboxowi jest dużo łatwiej wsadzić pierwszy hit i działają na niego specyficzne comba (a podstawowe trudniej popsuć). Do tego ma wiele złych matchupów, a niezby wiele na korzyść.
Nie rozumiem tych zmian. Zrobienie z Sentinela glass cannona z hitboxem wielkości połowy planszy? Do tego te buffy wyglądają tak jakby nie chcieli się go pozbyć tylko jego hp było prawdziwym problemem.
Pogram jeszcze kilka dni, zobaczę jak to będzie wyglądać.
-
Problem w tym, że w tej grze wybiera się tylko przegięte postacie i Sentinel nie był wyjątkiem.
Tutaj niech każdy mówi za siebie.
Z ciekawości, bo nie gram Sentkiem jakie ma słabe matchupy?
-
Z ciekawości, bo nie gram Sentkiem jakie ma słabe matchupy?
She-Hulk, Spencer, Taskmaster, Amaterasu i niektórzy mówią, że Arthur, ale on ogólnie ma ciężkie życie, więc mu dam spokój :P imo można dodać jeszcze kilka świetnie zonujących postaci jak Doom, Wesker czy Magneto.
Rozumiem, że wybrałeś swój team z innych względów niż tiery, ale jak dla mnie to raczej ciężkie do przełknięcia. To nie syf, gdzie ciężką pracą możesz nadrobić braki postaci i wykorzystać fakt, że nikt nie zna matchupu. Tutaj odchodzą tak tanie rzeczy, że grając słabą postacią po pewnym czasie dostaniesz w głowę, a już tym bardziej teamem, w którym synergia jest wymuszona, a nie zaplanowana z góry. Czy w świecie chorych resetów, unblocków, 100% combosów i szalonych mixupów można sobie pozwolić na granie słabymi postaciami?
Swoją drogą twój team nie jest jakiś słaby :P Skrull plejerzy może jeszcze nic nie pokazali, ale Dormammu i Phoenix? Przecież to elita.
-
Ja jeszcze raz zaznaczę, że to co piszę jest jedynie subiektywną oceną. Jak na online wyskakiwał mi Sentek zabijał mi 2 osoby w teamie, a ja go nie zabijałem po mocnym combosie to musiała wkraczać do akcji Dark Phoenix żeby to dziadostwo ubić. Zbyt łatwo dla mnie było nim wygrać, bez obawy o utratę tej postaci. Nie mówię, że akurat 905.000 to w porządku, bo rzeczywiście mogli to inaczej to rozwiązać, ale cieszy mnie fakt, że teraz wszyscy 2 razy zastanowią się nad niektórymi sytuacjami (które wcześniej były bardzo bezpieczne) tak jak to mają inne postacie.
Co do Dormammu to uważam, że to najlepiej zbalansowana postać z dodatkiem mega zooningu ;) jeżeli chodzi o Phoenix to odebrałbym jej ten cheap damage na Dark Phoenix i mogłaby zostać :] co do Skrulla to dobry mid :]
-
Tylko przegięte postaci, czyli kogo? Doom, Magneto, Iron Man, Wesker, Dante, Wolverine, Tron, Amaterasu, Akuma, She-Hulk, Hulk, Dormammu, Chun, Morrigan, Spencer, Zero, Storm, Phoenix... To tylko postaci o których już wiadomo, że warto nimi grać. Każda z nich może posadzić solidne comba, albo ma bardzo przydatną asystę, czy inne zalety. Być może na następnym Wednesday night JWong pokaże świetnego Chrisa albo Deadpoola i jeszcze więcej "przegiętych" postaci będzie można wymienić obok siebie.
Mając 1.3mil hp Sentinel był w ścisłej czołówce najlepszych postaci w grze. Teraz spadł na dół listy "dobrych" postaci, ale tylko przez to, że trzeba zacząć myśleć grając nim. Jasne, tyle hp + taki hitbox będą go boleć, ale nie warto płakać, że go zepsuli.
Mnie bardziej ciekawi, czy za miesiąc wyjdzie łatka zwiększająca jego hp do ~1.1 mil.
-
Nigdzie nie pisałem, że jest mało topów w tej grze. Jak na taki szalony system jest całkiem zbalansowana i daje szanse wielu różnym teamom. No czekam na dobrego Chrisa, Thora, Poola, Ryu itd. ale to nie zmienia faktu, że jeśli nikt nimi na razie nie pokazał nic ciekawego, to nie są przegięte -> nie warto ich wybierać do teamów, które mają wygrać.
Przecież nie zniechęcam do rozpracowywania nowych postaci. Sam staram się zdziałać coś Hulkiem, który też super łatwego życia nie ma, ale np. przy Chrisie czy Deadpoolu straciłem cierpliwość.
W sumie aż tak nie boli mnie sam fakt osłabienia Sentinela, jak samo to, że Capcom bawi się balansem gry tak krótko po premierze i to bez żadnych zapowiedzi.
Faktycznie Sentinel był dość easy mode dla początkujących/średnich graczy, ale czy naprawdę nie dało się grać w mvc3 bez tego patcha? Chodzi mi o to, że zmiany w bijatykach powinny dotyczyć tylko rzeczy, które niszczą grę. Bardzo fajnie, że mamy technologię do wyeliminowania glitchy, ale zabawy ze statystykami w krótkich odstępach mogą przynieść tylko problemy.
Pamiętajmy, że ludzie spędzali czas opracowując taktyki przeciwko Sentowi, całe teamy budowali pod to. Inni ćwiczyli loopy Spencera i set upy do infinita Akumy. Włożyli w to czas i wysiłek tylko po to, żeby Capcom stwierdził, że im się to nie podoba?
-
Aleście się tym Hp przejęli, masakra ;] Przecież to dalej kozacka postać, taki Floe na pewno wykorzysta szybsze latanie u niego i wyjdzie że jest jeszcze lepszy, bo i tak amerykańce głównie nim latali, bardzo mało czasu przebywali na ziemi. Hiryu dobrze napisał, teraz trzeba zacząć myśleć jak się nim gra, pro gamerzy i fani robota powinni się ucieszyć z tego faktu, bo oni już grali nim ambitniej. Dla mnie największym plusem tego patcha jest to że pojawia się dużo mniej robotów online, teamy są bardziej różnorodne, wszystkim to wyjdzie na dobre ;]
-
Rowniez nie podoba mi sie kierunek w ktorym to wszystko idzie (pacze, pacze, pacze). I za chwile sie okaze ze takim Sentem w ogole nie bedzie mozna grac. Jak mozna robota na pol ekranu oslabic do poziomu Spidermana ... WTF!? Jakim cudem taki Chris czy Joe maja wiecej energii. Komus sie we łbie pojebalo. Nooby ponarzekaly na Senta, Capcom sie przestraszyl i zamiast pomyslec troche zrobili najprostrzy manewr jaki mozna zrobic... obetnijmy mu zycie tak o ok 1/3. LOL
Jeszcze nie gralem na nowym paczu,
ale jestem pewien, ze i tak ta zasada wciaż obowiazuje
"DO NOT f**k with Sentinel when he uses X Factor" :D :D
-
Akurat to że duża postać ma mniej zdrowia niż mniejsza jakoś nigdy mi nie przeszkadzało (zawsze mówiłem że Sakura powinna mieć 1000 hp), bo jak wszyscy dobrze wiemy - to tylko animacja ;p Bardziej chodzi mi o to o czym napisał Garg, capcom posłusznie usługuje wszystkim scrubom jęczącym na forach, że z robotem nie da się grać, usuwa rzeczy które w żadnym stopniu nie psują rozgrywki (wystarczy porównać sobie ilość walk z bzdurnymi x-factor/phoenix comebackami do walk, które gracz wygrywa głównie dzięki infinite'owi Akumy), no i najgorsze - robi to wszytko tak szybko, zamiast dać pożyć grze trochę własnym życiem.
-
Jest dobrze. Ważne że chociaż coś robią : P.
-
Bardziej chodzi mi o to o czym napisał Garg, capcom posłusznie usługuje wszystkim scrubom jęczącym na forach, że z robotem nie da się grać, usuwa rzeczy które w żadnym stopniu nie psują rozgrywki
Jest dobrze. Ważne że chociaż coś robią : P.
RIP SF3 online
-
czy dobrze, że capcom wziął się za nerfienie senta? nie wiem, może tak, może nie.
ale cięcie mu hp do 905k to jakaś kompletna bzdura. chyba można było go jakoś lekko znerfić z głową nie?
-
Mnie kiedy grałem vs Sentinel strasznie irytowało to, że puszka mogła wciągać damage jak [tu zabawna, obrazowa metafora]. Niemniej, to logiczne, że tego typu postać musi mieć > 1mil hp.
Na razie nie ma co panikować, ale jak następny patch obetnie damage dark phoenix o 1/3, to zacznę się martwić o przyszłość gry. Crapcom imo powinien się skupić na inkorporowaniu Stridera do MvC3, a nie na balansowaniu miesiąc po premierze.
ciekawostka: Arc System Works obija się z balance patchem do niezbalansowanej gry niemiłosiernie, Capcom za to z takim szarżuje do gry całkiem solidnej. Tak źle i tak niedobrze.
-
Po miesiącu grania od wydania legendarnego nerf patcha tylko utwierdziłem się w przekonaniu że to było świetne posunięcie. Sentinele online wyginęły a jakoś nie widać po forach aby ludzie za nim tęsknili.
-
W sumie : ). A kto na prawdę nim grał to dalej gra : P.
-
No dokładnie, ostatnio jego fly komba w modzie. Coś czuje że następny patch będzie związany z finiks, bo oprócz niej to już chyba na nikogo tak poważnie się nie narzeka( na poważnie znaczy wszędzie). Wesker, Dante, Storm są bardzo dobrzy ale nie tak by trzeba było nerfować.
-
Tak, bo głównym problemem z Sentem było to, że miał za dużo HP. Oczywiście.
*facepalm*
-
Świetne posunięcie? Niemal wyeliminowanie postaci z rozgrywek? Teraz ludzie nim grają tylko dla asysty. Sam jako postać stał się glasscannonem z gigantycznym hitboxem i największą ilością złych matchupów w grze.
Nawet Justin ostatnio mówił, że nikt tak naprawdę nie chce nim grać i trzymają go tylko dla dronów.
-
No i dobrze, to zawsze beznadziejna postaci była i wszystkich tylko irytowała. Mogło by go w ogóle nie być w grze, nikt by nie płakał ;-) bronisz go bo sie nim zacząłeś uczyć grać na krótko przed nerfem i żałujesz teraz ze w ogóle zaczynałeś( przynajmniej tak pisałeś czy jakoś tak ;-) ),dalej jest dobry ale na justina bym z nim nie wyskakiwal ;-)
-
To jest już prywatna opinia, czy jest beznadziejną postacią, czy nie. Też za nim nie przepadam, co nie zmienia faktu, że ludzie już zaczynali się na niego ogrywać i okazywało się, że wcale nie jest jakiś imba op gdlk potworem.
Gram nim nadal (o ile w ogóle można powiedzieć, że gram, bo raczej sobie odpuściłem) i naprawdę każda osoba, która ma jakieś pojęcie o tej grze będzie sprawiała mu spore problemy. Mój Sent jest ogólnie rzecz biorąc żałosny, ale to tylko pokazuje, że to wcale nie jest postać, którą można wciskać losowo guziki i wygrywać. Owszem, ma proste i mocne comba, genialną asystę i niezłą mobilność, ale co z tego jeśli wystarczy blokować, żeby był bezsilny, karać whiffy i walić instant overheady? Nawet jego zoning jest niczym w porównaniu z Doomami, Magnetami itd.
Myślałem, że chociaż jego j.S jest jakieś boskie, ale nie - chory Dante przebija to swoim j.S w każdym wypadku.
Pomyśl w ogóle o ilości złych matchupów robota. Jak wiele postaci może go outzonować, mixupować czy zwyczajnie unikać jego ataków. Teraz ma mniej życia niż wiele szybszych i mniejszych postaci. To tak jakby w syfie Zangief miał mało hp. Jest dobrą postacią? Owszem, jest, ale potrzebuje tej dodatkowej dawki staminy, żeby zebrać kilka laczków na czoło i dojść. Tak samo jest z Sentinelem. Na samym chipie i kilku przypadkowych projectileach traci teraz połowę życia zanim dojdzie do przeciwnika, a ciężko jest unikać ataków kiedy zajmuje się połowę ekranu.
Jak myślisz, że nadal jest taki kozacki to spróbuj nim zagrać. Combosów nauczysz się w 5min i zobaczysz jak trudno jest otworzyć przeciwnika, który nie wciska bezsensownie klawiszy.
-
Wesker, Dante, Storm są bardzo dobrzy ale nie tak by trzeba było nerfować.
Pierwszy raz widzę, żeby ktoś w ogóle wspominał Storm w takim kontekście ;p Ona jest niezła i ma fajne rzeczy, ale za nic da się jej postawić obok grupy tych najlepszych postaci, czyli Magneto, Phoenix, Dantego, psa czy innych weskerów.
No i dobrze, to zawsze beznadziejna postaci była i wszystkich tylko irytowała. Mogło by go w ogóle nie być w grze, nikt by nie płakał ;-)
"Zawsze", to znaczy też w mvc2, gdzie był jedną z najbardziej skillowych postaci i nadawał mega charakteru tej grze? :psyduck: Nie wiem czy ktoś by płakał, bo tak naprawdę Sent w mvc3 to zupełnie inna postać niż kiedyś ;]
-
Garg ja nim grałem od premiery, porzuciłem go całkowicie na kilka dni przed patchem. Zdaję sobie doskonale sprawę że ma teraz strasznie przejebane, taki duży Artur ;] Snejk, jaki by nie był w Marvelu 2 to odstraszał mnóstwo ludzi, wygląda na to że Capcom bało się żeby nie było powtórki z rozgrywki to zrobili z niego shit. Tak jak mówiłem, mnie to bardzo pasuje i cieszę się z tego faktu niezmiernie. Gra zrobiła się ciekawsza, Sentinel nie jest już na pierwszym planie (tematy jak na niego grać, psioczenie, pojawianie się w prawie każdym teamie, tutoriale), on nawet nie jest na drugim planie. Jest teraz ciekawostką która ma mocny DMG, i dobre asysty. Nie trzeba poświęcać x-factora żeby go zabić. Pamiętacie ? :
(http://www.platformnation.com/wp-content/uploads/2011/03/sentinel-vs-sentinel-3-fate-of-two-sentinels-373x525.png)
Już to nie ma miejsca ;P I żeby nie było, mnie on nie przeszkadzał nawet przed patchem, chciałem świąteczną napinkę napędzić, bo brakowało mi dyskusji o robocie. O jego 5 ciosach na krzyż i o tym jaki on to nie jest zabójczy na level 3 xfactor.
Pierwszy raz widzę, żeby ktoś w ogóle wspominał Storm w takim kontekście ;p Ona jest niezła i ma fajne rzeczy, ale za nic da się jej postawić obok grupy tych najlepszych postaci, czyli Magneto, Phoenix, Dantego, psa czy innych weskerów
Panie, to broń boże nie jest moje top 3 w tej grze. Tu jest tak dużo dobrych postaci że po prostu jak to pisałem to wybrałem randomowe 3 z ponad 10 prawdziwych debeściaków, napisał bym Dormmamu, Phoenix, Amy czy inne Magneta i Doomy to wyszło by na jedno ;)