BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Bryan Fury => Wątek zaczęty przez: SłońTrombalski w Marzec 15, 2010, 20:00:01
-
Ewolucja albo regres Bryana ! Piszcie swoje uwagi !
-
Zmiany na +
3+4 18 klatek, olbrzymi zasięg, na CH juggle ;) po trafieniu daje lepsze opcje do setupa niz w DR
Zmiany na -
3+4 w DR miał 16 klatek, nie dawał juggla na CH ale wbijał na ścianę. Zasięg też miał wspaniały.
Podsumowanie:
Jest wiele opinii na temat tego ciosu, osobiście wolę wersję z T6.
-
ja wolę wersję z DR bardziej wszechstronna i easy mode na wallsplata pod ścianą :/
gratuluję moderatora :)
-
Hmmm taunt~3+4 w DR było lekką przesadą, teraz jest bardzo bardzo optymalnie ;-) dla każdego coś dobrego :
easy :
taunt~f+2,1,4 -50dmg
taunt~1+2,2 39 dmg
average :
taunt~b+4
hard :
taunt~iWS3
taunt~f,b+2
taunt~f,f+2
-
Z hardów opłaca się tylko JU, imho.
-
Co do zmian ogólnie to więcej niestety na minus, najważniejsze:
- taunt daje mniejsza przewagę w stosunku do T5, ma to wiele negatywnych implikacji
- jet upper jest wolniejszy o klatkę
- 3+4 nie wallsplatuje i jest wolniejsze
- f+4 ma znacznie mniejszy zasięg i nie trakuje w żadną stronę :(
- taunt ma gorszy traking :(
- b+1 nadal nie juggluje on hit :(
ze zmian na plus to dla mnie:
+ d/f+2,1 tego Bryan potrzebował, niereversowalny, jailujący 13 klatkowy mid-high, karalny ale dobry
+ 1+2 świetny homing move, można hc kontynuacje, inaczej kara -14
+ QCB+3, fajny low :)
-
1+2 chyba nie jest oficjalnie HM. Są nimi d/f+4 i f,f+4.
-
- taunt daje mniejsza przewagę w stosunku do T5, ma to wiele negatywnych implikacji
T5 taunt +17 klatek przewagi, DR +16, BR +16
- f+4 ma znacznie mniejszy zasięg i nie trakuje w żadną stronę :(
f+4 to zupełnie nowy cios, teraz właściwie do niczego nie przydatny. W T5 f+4 i 4 były bardzo podobnymi ciosami, różniły się delikatnie framedatą i właściwościami tak samo jak f+1 i 1
-
d/f+2,1 jest karalne?
-
Cambion, 1+2 nie jest oficjalnym homing move, ale ma takie właściwości, nie da się go SS w żadną stronę.
Słonik, no tak jak napisałem, daje mniejszą przewagę taunt teraz więc ocb? :) F+4 pomyliło mi się z f3 :P
Di, ma -4 jest bezpieczne jeśli nie spamujesz.
-
1+2 da się obejść w obie strony ale nie jest to łatwe i raczej nie na walkę bo tylko niektórymi postaciami da radę tego uniknąć.
Homing moves też niby da się uniknąć ale to już tylko na practice i zachodzi się już za plecy tak że przeciwnik robi hominga plecami do nas ; D.
No ale wciąż 1+2 to nie homing, to coś jak u kaza d/f+2, bardzo szerokie hitboxy ale postacie ze specjalnym stepem dadzą radę uniknąć przy dobrym timingu.
-
Wiesz z odpowiedniego dystansu każdy cios da się obejść, tak samo jak teoretycznie można się schylać pod jedynkami itp. W praktyce w walce w zwarciu 1+2 jest nie do obejścia, ten cios zbiera znacznie lepiej niż kaza d/f+2.
-
No oczywiście że chodziło mi o dystans w zwarciu. Przecież nie unikałbym tego w odległości 4 postaci gdzie cios nie sięga.
A w praktyce jest tak że jeżeli coś da się obejść to prędzej czy później ktoś to obejdzie, czy to jakiś beak z pomocą flamingo czy jakiś steve czy xio z rds'em. Tak samo jak w praktyce co chwila ktoś się schyla pod jedynkami.
-
HM to ciosy specjalnie zrobione, które zawsze zbierają prawie 360 stopni (wyjątkiem może tak ja mówił Liber, gdy postać stoi nam idealnie za plecami). A to że jaki cios dobrze trackuje w obie strony nie znaczy że jest HM.
-
Kurcze ludzie, więcej dystansu. Wiem czym są homing moves i wiem, że każda postać ma po defaulcie 2 etc itp. Dla mnie jest masa ciosów o tym samym działaniu a nie są sklasyfikowane jako HM (brak smugi itp). 1+2 bryana to jeden z nich. Zbiera z obu stron, z bliska jest praktycznie nie do obejścia, jest relatywnie szybki, bezpieczny, trafia na mid - świetny. O to chodziło a nie o dysputy nad nazewnictwem czy tym, że jedna czy dwie postacie są w odpowiednich warunkach i postawach w stanie taki cios obejść :o
-
Nie widzę powodu, dla którego b+1 miałoby jugglować na normalnym hicie. Ani jednego.
Za to ze zmian, jakie zaszły w tym ciosie to nie daje się go już zrewersować ani odbić za pomocą shielda Steve'a.
-
Ja bym z otwartymi ramionami przyjął powrót do stanu tego ciosu z tekkena 5.0, niech będzie reversowalny :)
Ciężko powiedzieć czy byłby op czy nie w tym tekkenie, ze zmianami JU, taunta i 3+4 myślę, że byłby ok.
-
b+1 bry to była jedna w tych większych pomyłek T5.0, też nie widzę żadnych pozytywów gdyby powróciło do starej wersji. Przecież ten cios był na tyle dobry że połowa bryanów przechodząc na DR'kę odkryła że bry ma 13 klatkowego juggle startera.
Dadrot, na serio chciałbyś powrotu starego banalnego i nudnego bryana którym grałby co czwatry gracz przy czym każdy z nich grałby tak samo?
Ja np nie chciałbym powrotu specjal midowego ewgf/wgf'a mimo że gram miszimami.
-
Nie chciałbym aby bryan stał się prostacką postacią, ale żeby mówić że b1 to największa pomyłka t5.0 to przesada. Nie powiedziałbym nawet aby bryan w t 5.0 był w top 3 lol. Masz rację liberty, że masa ludzików zaczęła by grac bryanem i stał by się bardzo linearną postacią więc może jednak ta zmiana nie była by aż tak fajna. W sumie podoba mi się jak każdy uważa, że bryan jest najmocniejszy w BR a nikt nim nie gra lawów, bobów, bruców i innych nie brakuje natomiast :P
Ok cofam co napisałem, dla mnie mogą osłabić bryana, byleby go nie złamali. Najbardziej bolałby mnie kolejny nerf taunta :/
-
Wiem że największą nie była, dlatego napisałem że jedna z większych, a to że żadna z tych większych pomyłek nawet nie zbliżyła się pomyłkowością do takiego infinita stiva to juz inna sprawa;d.
-
Co było pomyłkowego w piątkowym b+1? Dobry whiff punisher i tyle, jak ktoś go na pałkę abusował w polu to można to było spokojnie obejść i ukarać. Pomyłki w 5.0 to Nina, Feng, Steve i 2,2,1 Henia ;]
-
To było chociaż banowalne na turniejach, ale co z fengiem hehe, SS+3 miażdżyło a to tylko jedna z kilku opcji, o heihaczim, ninie i innych kupach nawet nie wspomnę :)
-
SS+4. To banowanie infinite'a Steve'a było imo bez sensu.
Kurcze ludzie, więcej dystansu. Wiem czym są homing moves i wiem, że każda postać ma po defaulcie 2 etc itp.
No jednak nie wiesz, bo Alisa ma jeden ;p
-
ma tylko jeden? nie wiem, nie gram pokemonami, sądziłem, że dwa to standard :P
-
Alisa ma dwa.
Taka Kryśka, Heichacz, czy Jack mają po jednym. A np. taki Jin czy Raven już 3.
Nie mówie o Hwo który oficjalnie ma chyba z 5 czy więcej :o
-
poważnie? :o
kurcze, gdzieś czytałem, że każdy ma te minimum 2 :/
-
Di, ma -4 jest bezpieczne
To dlaczego napisałeś, że to jest karalne?
jeśli nie spamujesz.
No faktycznie - jak pada deszcz to jest karalne na bloku, a jak nie to nie :-X
-
Di chodziło mi o to, że to odpowiednik typowego d/f+1 lub innego 2,1. Zanim sprawdziłem wydawało mi się, że ma lekko poniżej -10 na bloku. A że na trafieniu daje jakieś +2 to sam rozumiesz, że napisałem że to biedny dosyć cios. Generalnie jest w pełni bezpieczny ale i tak daleko temu do typowych poków jak 2,1 jina które dla mnie boskie jest :D No nie mówiąc o ninie czy kangurze. Ma na szczęście tylko -4, ale imho mógłby być 12 klatkowy, ewentualnie 1,4 mogłoby iść high-mid. Ale to takie moje życzenia :o
-
Co było pomyłkowego w piątkowym b+1?
Nie wiem czy by mi starczyło posta do opisania tego, a że to nie temat o tym to musisz mi uwierzyć że coś tam jednak w nim było nie tak;f.
-
Ma na szczęście tylko -4, ale imho mógłby być 12 klatkowy, ewentualnie 1,4 mogłoby iść high-mid. Ale to takie moje życzenia :o
Rozum Ci odjęło.
Przydałoby się sprawdzić, ile to naprawdę ma straty, że jest bezpieczne nie ulega wątpliwości frame data podaje że -6.
-
Dae sparwdził...
d/f+2,1 i13, -4 na bloku, +2 na trafieniu.
-
Według mnie d/f+1 i kontynuacje na HC są niezłe. Jak gram ze Słoniem to jest stały element jego gry.
EDIT: O LOL, teraz sprawdziłem że takie d/f+1,1,1,1 kroi tylko 21 dmg. ??? Myślałem że ponad 30 to bankowo. :P
EDIT2: Drugie LOL. Źle przeczytałem, myślałem że dyskusja idzie o d/f+1,2, a tu szło o d/f+2,1. :P
-
T5.0 b+1 tak przyznaje, cios był przesadzony, ale tu chodzi o mechanikę gry, w TTT b+1 tez jugglowało i dawało +5 przewagi ale jakoś był jedną z najgorszych postaci.
T5.0 to była gra pomyłek, stif infinity... henio puncha za ~70dmg, feng ss4, bryan b+1, nina uf+1 i df1,2 itd
poważnie? :o
kurcze, gdzieś czytałem, że każdy ma te minimum 2 :/
u niektórych postaci wystarczy 1 ;) feng b+4
-
Lars ma zajebiste HM, będziesz słonik u di w niedziele?
-
b+4 Fenga? Toż to ma zerowy zasięg. I nie jest oficjalnym HM. ;p
-
Sorry, flashback z tekkena DR;/
A co do weekendu to najlepiej następny, w ten jadę na działkę na ryby ;-X