Autor Wątek: Dyskusja ogólna o Kazie  (Przeczytany 44896 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #210 dnia: Marzec 23, 2011, 13:50:44 »
ładnie pięknie, ale po d/b+2 nie posadzisz nim jego 50%, d/f+1,2 jest tu niezastąpione do tego;].

poza tym juggle z d/f+1,2 są często właśnie mocniejsze o ten promil jak juggle z d/b+2, no i po d/f+1,2 jest mniejsze recovery więc niby niesie dalej, ale startujemy wcześniej i na to samo w sumie wychodzi.

u/f+3 jest ofkoz najmocniejsze, ale przydatne tylko w jednym/dwóch jugglach tak naprawdę

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #211 dnia: Marzec 23, 2011, 14:09:32 »
W sensie, że po d/b+2 trzeba krołcza kancelować? Eee, opowiadasz. Mi tam po d/b+2 każdy post bound siada jednakowo. Chyba, że są jakieś różnice w procentowości siły ciosów, o których nie wiem.

No i co jest nie tak z u/f+3? W juggleach siada przecież normalnie, naturalnie w zależności od tego, co zrobisz w środku, ale zwykle siada. W juggleu Twin pistons, 3,1,4 mi nie siada, ale w innych raczej bezproblemowo.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #212 dnia: Marzec 23, 2011, 14:42:41 »
u/f+3 tak jak już pisałem jest dobre w kilku sytuacjach. Chcesz dojść dalej do ściany? Nie robisz u/f+3. Trafiłeś omyłkowo ewgf wgf? Nie robisz u/f+3. Trafiłeś lekko z kąta? Nie robisz u/f+3. To kiedy robisz u/f+3? Wtedy jak nie chcesz iść do ściany, trafiłeś sobie ewgf'em na prosto i nie interesuje cie największy dmg. Ewentualnie jak trafiłeś ws+2 314 . Nie liczę sytuacji ścianowych bo na ścianie to ma akurat więcej zastosowań.

Z d/f+2 nie chodzi o to że trzeba CC bo póki wymaga to jednej klatki to nie robi to różnicy. Po prostu recovery jest większe, masz więcej klatek na to żeby podejść to boundowanej postaci i zrobić cokolwiek. Poza tym zrób jego 50% po ewgf ewgf 1, 1 d/b+2. To wcale nie jest tak że tam gdzie siada po d/f+1,2 to i po d/b+2 siądzie.

Szyper

  • Bezkitu Team
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Poznań
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #213 dnia: Marzec 24, 2011, 02:08:45 »
Cały Świat używa d/f+1,2 to chłopak chociaż się wyróżnia :D. Wprawdzie musi zrobić ok 1 juggle na runde więcej, ale co tam. Oryginalność to podstawa.

Brutal_KAZ

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • ---=[DTS]=---
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lębork
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #214 dnia: Marzec 24, 2011, 09:53:46 »

EWGF, EWGF, u/f+3 B! 3,1, EWGF wchodzi bardzo prosto, bo do bounda jest starter+dwa ciosy.

Przy identycznej akcji z d/f+1,2 w roli ciosy boundującego nie dość, że skroimy mniej, to po 3,1 będziemy musieli zrobić głębszego dasha z elektrykiem. Naturalnie o ile w przypadku akcji, którą tu widzimy zasadniczo wszystko jest proste, to przy próbach wyciągnięcia dmg większego poprzez pakowanie większych ilości ciosów przed B! wybór ciosu boundującego może zadecydować o tym, czy ten elektryk w powyżej proponowanej przeze mnie akcji post boundowej w ogóle siądzie.

Powyższe służyło mi do próby naświetlenia faktu bezsensowności pakowania w juggle d/f+1,2. Kroi mniej, jest go więcej, a w większości przypadków nie siada ani lepiej ani łatwiej od chociażby d/b+2.
ewgf, ewgf, u/f+3B! 3,1, ewgf [ 73 dmg ]
ewgf, ewgf, d/f+1,2B! 3,1, dewgf [ 73 dmg ]
ewgf, ewgf, d/b+2B! 3,1, ewgf [ 71 dmg ]
ewgf, ewgf, f+4B! 3,1, ewgf [ 71 dmg ]

Nie wiem czym się kierowałeś pisząc tego posta, że kroi mniej i wogóle jest do niczego. Tak jak już to Cheese zauważył d/f+1,2 służy do juggli, w których przenosimy przeciwnika pod ścianę i próbujemy na nią wrzucić.

Tak ogólnie to ewgf, ewgf, u/f+3B! 3,1,4, dewgf [ 80 dmg ] :)
Zgarnąć wszystkich do aresztu! Niczego nie będzie :)

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #215 dnia: Marzec 24, 2011, 10:10:05 »
Ale kto robi 2 ewgfy, jak chce zboundowac od razu?
Kazem siedzi we wszystkich ewgf,ewgf,b+2,4,d/f+1,2 B! b+3,1, ewgf. (9 ciosow)
Jezeli elektryka mozna zrobic jako 9 cios (moze nawet 10, ale nie sadze zeby siedzialo we wszystkich) to zrobienie go jako 7 cios w jugglu raczej nie wykracza poza Wasze mozliwosci.
Po d/f+1,2 postac jest jakby wyzej zboundowana. Nie jest to tez jakies bardzo trudne, zeby robic przez to jakies ubogie wersje. Jak jestesmy juz tak malo ambitni to robimy ewgf, U/F,n,4,d/f+1,d/f+1,2 B! 3,1,f+3 i heja. Kroi calkiem calkiem
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #216 dnia: Marzec 24, 2011, 10:45:25 »
Nie boundować od razu, tylko boundować oszczędzając jeden cios. Wiem, że d/f+1,2 się robi wygodnie, sam to robię, ale tak na chłopski rozum jednociosowe boundy z dmg większym od tej dwuhitówki są po prostu lepsze, a jak się nie chce mieć recovery po d/b+2, to się robi f+4 i w klatkach się jest chyba tak samo, jak po dabel blaście.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #217 dnia: Marzec 24, 2011, 11:03:25 »
Ale jakim większym dmg xD? Skoro wszystkie najmocniejsze jego akcje bez ściany to są akcje z d/f+1,2 to gdzie jest ten większy dmg jedno hitówek xD.

w d/f+1,2 nie chodzi o to że jest wygodniejsze, po prostu pozwala na więcej no i dzięki temu możesz kończyć rundę w 2 jugglach bez ściany i tyle

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #218 dnia: Marzec 24, 2011, 11:07:59 »
Większy dmg nie jugglea ogólnie, ale tej samej opcji, jak ten przykład w pierwszym moim poście.

Ja rozumiem, że z d/f+1,2 jest wygodniej, mocniej i wogle, tylko jakoś tak, bo ja wiem, trąci bolcem, jak EWGF, hopkick, b+2,4,1 za czasów T5.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #219 dnia: Marzec 24, 2011, 11:53:58 »
jego 50% nie są jak noob combo bo są pro : P
a noob combo było tylko noob jak ktoś to ciągle robił a nie raz na 5 walk (wtedy to było już pro bo leedy tak robił xD)

a jak jest to za łatwe i w ogóle to zawsze możesz sobie robić ewgf ewgf 314 d/f+1,2 + cokolwiek jest i pro i ponad 8 dyszek : P
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2011, 11:56:53 wysłana przez CheeseOfTheDay »

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #220 dnia: Marzec 24, 2011, 12:16:15 »
(wtedy to było już pro bo leedy tak robił xD)

Przywróciłeś mi uśmiech na twarzy w tym nudnym jak psia dupa dniu :)

to robimy ewgf, U/F,n,4,d/f+1,d/f+1,2 B! 3,1,f+3

thx :D takiej buły właśnie szukałem hehe

Brutal_KAZ

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
  • ---=[DTS]=---
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lębork
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #221 dnia: Marzec 24, 2011, 12:36:04 »
Ja tam wole ewgf, dewgf, d/f+3, d/f+1,2B! 3,1, dewgf albo b+3,1, dewgf
W miare kroi [ 77 dmg ] można go schrzanić ogólnie w trzech miejscach i i tak wyjdzie albo w dwóch podczas jednego juggla i nadal wszystko siądzie :)
ewgf, 3,1,4, d/f+1,2B! b+3,1, dewgf
Kroi tyle samo niesie o wiele dalej i nie jest jakiś mega trudny no i 9 hitów :)

Kazem siedzi we wszystkich ewgf,ewgf,b+2,4,d/f+1,2 B! b+3,1, ewgf. (9 ciosow)
Czy da się tam jakoś zamienić tego drugiego ewgf'a na dewgf'a żeby nie dashować przed b+2,4 no i żeby d/f+1,2 siadło. Bo rozumiem, że po b+2,4 dash raczej musi być
Zgarnąć wszystkich do aresztu! Niczego nie będzie :)

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #222 dnia: Marzec 24, 2011, 16:52:57 »
Jak wychodziłem do roboty, to sam przestałem kumać o co mi chodzi, ale już wiem. Chodzi mi o to, że Kazek daje możliwości, o których inne postaci mogą pomarzyć, to znaczy ma 4 opcje boundujące, które pozwalają na coś innego niż robienie jednego, pewnego dżagla w kółko, a przy tym zachować dmg w granicach przyzwoitości. Bo spoko, można sadzić pewną, daleko niosącą i silną akcję, ale z dżaglami jest jak z ciuchami. Choćby były najmodniejsze w sezonie, a przy tym doskonale chroniły przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, to noszenie ich w kółko sprawi, że od człowieka w końcu zacznie walić.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

SłońTrombalski

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Mistrzów Mazowiecki
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #223 dnia: Marzec 24, 2011, 17:14:29 »
DJ też ma 4 opcje do boundowania a możliwości w jugglach ma dużo większe niż kaz. Z resztą w tej części kaz wydaje się jakiś taki drętwy, wolałem go z DRki

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #224 dnia: Marzec 24, 2011, 17:21:07 »
W DRce Kazek był kompletny. Teraz też ma fajne rzeczy, ale w ogólnym rozrachunku strasznie go okroili, od klatek po f+4, d/b+4, etc. począwszy po skrojenie mu daszpanczy skończywszy.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.