Autor Wątek: SSF2T HDR - gra ktoś?  (Przeczytany 22226 razy)

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 24, 2010, 19:59:37 »
wystrzel w training mode Sagatem kulke i zaraz potem podskocz....

Fazza

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 398
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Fazza_PL
  • Skąd: Grudziądz
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 24, 2010, 20:27:26 »
Pepe - ten niby spadek animacji to jest naturalna rzecz. W starszych wersjach też tak było. Jeśli chodzi o menu to się zgodzę - zamula niemiłosiernie :(.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 24, 2010, 20:51:14 »
Nie jestem SF'owym wyjadaczem więc nie wiem jak było w starszych wersjach... W każdym razie w SF4 ani w żadnej innej bijatyce czegoś takiego nie zauważyłem - jak dla mnie trochę żenujące że na tak mocnym sprzęcie prosta bijatyka 2D zwalnia bo autorzy zastosowali jakiś nieoptymalny sposób renderowania "kulki" czy samego "wybuchu".... No nic nieważne :-) I tak SSF2THDR mam tylko jako popierdółkę do premiery SSF4 :-) Niemniej byłem niemiło zaskoczony...

PS. Teraz mi się przypomniało że grałem na emulatorze w SFA3 i też czegoś takiego nie było...
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 20:53:42 wysłana przez PePe »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 24, 2010, 21:10:40 »
To jest celowo tak zrobione, nie że "autorzy zastosowali jakiś nieoptymalny sposób renderowania kulki czy samego wybuchu". Gdyby zrobili to inaczej, to zmieniłoby to fundamenty całej gry, która w założeniach miała być przecież ST w HD. W A3 czegoś takiego nie było, bo... czegoś takiego tam nie ma, proste ;)

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 24, 2010, 21:12:55 »
Oki. To nie będę już na to narzekał. Wytłumaczcie mi tylko dlaczego poprawienie przycinającej animacji "zmieniłoby to fundamenty całej gry," ?? Bo czegoś nie czaje :-)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 24, 2010, 21:17:01 »
Ja nie jestem ekspertem od sf2, ale gdzieś tam kiedyś czytałem o tym, ktoś pisał że te zwolnienia w HD remix muszą być, bo to wynika z założeń gry. Gdzieś na shoryukenie o tym czytałem, ale nie wyszukałbym tego teraz ;/

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 24, 2010, 21:39:24 »
OK. Udało mi się to wyłączyć :-) W DIP jest odpowiednia opcja (slowdowns during stun-hit czy jakoś tak)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 24, 2010, 22:59:36 »
Mnie to się strasznie w tych starych streetach podobało to maksymalne zwolnienie animacji po trafionym hadoukenie, czy po otrzymaniu stuna: D. Fajny smaczek:>.

ornit

  • Gość
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 25, 2010, 00:02:39 »
Z tymi spowolnieniami chodziło o to, że kod gry nie był zoptymalizowany  :D Nie mam mowy o żadnych efektach specjalnych. Mimo to powinni z tego zrezygnować w SFHD skoro wprowadzili tyle zmian do remixa.

Fazza

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 398
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Fazza_PL
  • Skąd: Grudziądz
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 25, 2010, 09:01:26 »
Ornit - Ponoć croos-up też był skutkiem ubocznym i zobacz jak ładnie się przyjął :). Wydaje mi się, że babole Capcomu wychodzą na dobre :D (przynajmniej w SF). Oczywiście nie wszystkie, żeby była jasność.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 27, 2010, 18:08:21 »
Ja pogram w remixa jeżeli ktoś ma chętkę. A co do spowolnień, to są świetne. Łezka się w oku kręci.
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2010, 18:10:14 wysłana przez apolon »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 27, 2010, 19:17:27 »
ja to zawsze myślałem, że to specjalnie! :o
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Kaczka

  • [Zachodniopomorskie]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Play Hard Go Pro :]
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Kaczilla
  • Skąd: Gryfice
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 04, 2010, 11:30:12 »
Jest ktoś na tym forum kto gra w SSF2T HDR na x'ie ?

Patosław

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 368
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: PatoslawPL
  • Skąd: Wrocław
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 08, 2010, 17:59:05 »
Jutro po 18 pogramy  :)

Kaczka

  • [Zachodniopomorskie]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Play Hard Go Pro :]
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Kaczilla
  • Skąd: Gryfice
Odp: SSF2T HDR - gra ktoś?
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 09, 2010, 17:28:56 »
Jutro po 18 pogramy  :)
Dzisiaj dopiero będę mógł pograć kolo 21 (jak coś to 20 min max spóźnienia =))