Autor Wątek: [MvC3] Online  (Przeczytany 21998 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 05, 2011, 21:28:50 »
No ale mówimy o blokowaniu w trakcie skoku. Postać w tej grze odrywa się od ziemi w 4 klatce po wciśnięciu jakiejkolwiek góry. Więc wciskasz "u" i masz czas zanim postać znajdzie się w "air state" żeby wychylić gałkę do tyłu. Przecież nikt nie każe trzymać tego "u" przez 10 klatek aż dostaniemy bęcka : P

Jedyny moment w którym nie możemy blokować jeżeli chcemy skoczyć to te 3 klatki przed skokiem po naciśnięciu "u" ale to nie dlatego że wtedy nie da się blokować tylko dlatego że jeżeli naciśniemy "b" w tym 3 klatkowym okienku to będzie cancel "fazy przed skokowej" w blok i w rezultacie nie skoczymy. Oczywiście w teorii bo w praktyce nikt ci nie będzie cancelować skoku 2 klatki po naciśnięciu "u" : P.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 05, 2011, 21:52:35 »
no dokładnie. czyli jezeli cpu ustawisz na jump i blok to powninienes go moc trafic kazdorazowo jak zbiera sie do skoku. skoro dummy zawsze blokuje to oszukuje :P

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 06, 2011, 09:45:57 »
komputer nie oszukuje tylko zna twój input i tak to sobie wszystko oblicza że zawsze wciśnie tył przed twoim ciosem nawet jak ma cancelować skok, jedyny moment w którym można by było go trafić to w tej samej klatce w której wciśnięta jest góra ale komputer wiedząc że idzie cios i że w następnej klatce ten cios trafi, tej góry po prostu nie wciśnie : P

tak czy siak chodziło o początkową fazę skoku a nie o fazę przed skokiem kiedy jesteśmy jeszcze na ziemi, i tak to stety jest że w każdej klatce skoku można blokować, więc nie pisać mi że nie można : P

A jak dalej nie wierzycie to se włączcie practice i record i se sprawdźcie : P


edit:

W ogóle to wczoraj sobie pograłem trochę z Kejim i na prawdę nie wiem o co to halo. Gra jak na ten czas na prawdę dobrze i umie grać chyba z 10 postaciami a tym teamem co grał ma naprawdę dobrze poukładaną grę jeżeli chodzi o asysty, wie gdzie można karać itd. Tak więc można się czegoś nauczyć grając z nim (przynajmniej ja sporo z tego wyciągnąłem, moje błędy itp). I nawet się trochę ugrało swoim dwuosobowym timem (finiks nie liczę bo w w 70% walk jak wskakiwała to zaraz dostawała cokolwiek i do piachu xD, sporo nią trzeba jeszcze popracować i o niczym nie zapominać :/ jak np który guzik robi jaki teleport xD). Co prawda czasami za bardzo chce jechać na paukę z tą rurą ale wystarczy parę razy wydashować pod nim jak z nią leci, zabić haggara i w następnych walkach już tak często jej nie robi, a przynajmniej już uważa xD.

ZajmaN

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1291
  • Ukryty metal
    • Zobacz profil
    • KLIK
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 06, 2011, 13:15:17 »
Można blokować góra tył. Tak się canceluje dasha w blok najszybciej (zaczerpnięte z srk wiki).

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 06, 2011, 15:00:04 »
No ale mówimy o blokowaniu w trakcie skoku. Postać w tej grze odrywa się od ziemi w 4 klatce po wciśnięciu jakiejkolwiek góry. Więc wciskasz "u" i masz czas zanim postać znajdzie się w "air state" żeby wychylić gałkę do tyłu. Przecież nikt nie każe trzymać tego "u" przez 10 klatek aż dostaniemy bęcka : P

Jedyny moment w którym nie możemy blokować jeżeli chcemy skoczyć to te 3 klatki przed skokiem po naciśnięciu "u" ale to nie dlatego że wtedy nie da się blokować tylko dlatego że jeżeli naciśniemy "b" w tym 3 klatkowym okienku to będzie cancel "fazy przed skokowej" w blok i w rezultacie nie skoczymy. Oczywiście w teorii bo w praktyce nikt ci nie będzie cancelować skoku 2 klatki po naciśnięciu "u" : P.

wlazlem w trening i klikalem po sobie tak szybko jak się da:  :u:, neutral, :srk_l:
mimo inputu klatka po klatce, postać podskakiwała i wyprowadzała cios w locie. czy to przypadkiem nie znaczy ze w tej grze odrywamy się od ziemi w jednej klatce a nie w trzech jak np w ssf4? skąd masz info o framedacie skoku liber?

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 06, 2011, 15:06:21 »
To raczej znaczyłoby, że nie ma czegoś takiego jak cancel prejump frames (i nie wydaje mi się aby w SF4 było).
Edit: nie przez kierunek - przez specjal chyba być musi (SF4), bo inaczej Chicken Wing Feia byłby jakiś supertrudny.
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2011, 15:09:25 wysłana przez szostakfm »
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 06, 2011, 15:27:17 »
Tyle, że w MvC3 jest cancel prejump frames, bo to ważne narzędzie u Dantego. Myślę, że to raczej kwestia, że jest dostępny tylko special/hyper cancel tych klatek, a nie da się wpisać 8236AA odpowiednio szybko.
Moje pięści krwawią śmiercią!

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 06, 2011, 15:58:30 »
To raczej znaczyłoby, że nie ma czegoś takiego jak cancel prejump frames (i nie wydaje mi się aby w SF4 było).
Edit: nie przez kierunek - przez specjal chyba być musi (SF4), bo inaczej Chicken Wing Feia byłby jakiś supertrudny.

faktycznie ameryki nie odkrylem, bo te inputy powodują dokładnie to samo w ssf4 :D

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 06, 2011, 22:22:47 »
wlazlem w trening i klikalem po sobie tak szybko jak się da:  :u:, neutral, :srk_l:
mimo inputu klatka po klatce, postać podskakiwała i wyprowadzała cios w locie. czy to przypadkiem nie znaczy ze w tej grze odrywamy się od ziemi w jednej klatce a nie w trzech jak np w ssf4? skąd masz info o framedacie skoku liber?

No ale ja nie pisałem że można cancelować skok w cokolwiek się chce xD. Nawet nie można go cancelować w inne kierunki bo wtedy można by było sobie kręcić kółeczka na sticku i postać by się w ogóle nie odrywała no ale to nie tekken xD.

Chodziło mi o to że można blokować, czyli klikasz "u" i dwie klatki później "b" i teraz są 2 scenariusze. Jak postać przeciwna zrobi cios którego klatki aktywne pojawią się w czwartej, piątej czy dziesiątej klatce to nasza postać nic sobie z tym "b" nie zrobi i zablokuje ten cios w powietrzu. Jednak jeżeli cios przeciwnika aktywuje się w trzeciej klatce, czyli w tej w której zarejestrowało nasze "b" to postać scanceluje skok, przechodząc z fazy przed skokcznej do bloku.

Można to sprawdzić samemu albo ustawiając CPU na skok i blok all, i próbować go trafić snap backiem który trwa 1 klatkę (co nam się nie uda), albo sprawdzić samemu z record fankszon i włączonymi strzałkami. Ja sprawdziłem i rezultat był taki że moja postać blokowała na ziemi mimo tego że przed trafieniem strzałki pokazywały zarejestrowany górny kierunek : P.

A pre jump frames były chyba w każdej bijatyce w jaką grałem czy to gg czy sf czy bb czy inne vs'y więc to było prawie pewne że i tutaj to dadzą (jak ktoś zna bijatykę w której tego nie ma to niech pisze bo jestem ciekaw czy taka jest : P) a framedate wziąłem z tego gajda co to jest do ściągnięcia : P.

Slide

  • Gość
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 07, 2011, 01:16:06 »
Grałem dzisiaj z Kejimem i muszę przyznać, że ma ostro ogarniętą tą grę. Ma obczajone chyba wszystkie combosy z każdej sytuacji. Każdy błąd kara na kilka sposobów. Co do chamskich taktyk jakoś nie zauważyłem, bo na tyle ile umiałem próbowałem ukrócić te praktyki. Po tych walkach stwierdzam, że mój team w ogóle nie jest zgrany, ale wyjebane ważne że mam fun z gry. Dostałem chyba z 25:5 czy coś takiego, ale nie dziwię się jak Kejim ostro mnie wyprzedził co widać choćby po ilości rozegranych walk już nie wspominając o tym co musiał siedzieć w treningu chłopak. Ja na razie o takim poziomie nie marzę, muszę ogarnąć podstawowe combosy, bo np. jak robiłem Phoenix combos d.M, d.H, S, jump, M, M, H, S i po tym z ledwością potrafiłem posadzić coś jeszcze to zbierało mnie na śmiech (z czym do ludzi?). Przyznam się, że odczuwałem małe lagi, ale po tym co widziałem ze strony Kejima zastanawiam się czy to nie lag w moim mózgu. Jeżeli chcę coś więcej ugrać to koniecznie muszę obczaić jakieś "high-skillowe akcje", bo nie da się ugrać dużo z takim przeciwnikiem zadając marny damage.
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2011, 01:18:52 wysłana przez Slide »

ornit

  • Gość
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 07, 2011, 16:24:46 »
Taka ciekawostka. Bo chciałem poćwiczyć samokontrolę, opanowanie i normalnie filozofię zen więc odpaliłem ranking mode i zacząłem grać na padzie od xa. Przegrałem 15 walk i spadłem z 9th lord do fightera. Przynajmniej wiadomo, że gra nie promuje za same przegrane. Swoja drogą robię postępy bo tylko raz wycedziłem cicho "k**wa" :)

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 07, 2011, 23:38:01 »
Taka ciekawostka. Bo chciałem poćwiczyć samokontrolę, opanowanie i normalnie filozofię zen więc odpaliłem ranking mode i zacząłem grać na padzie od xa. Przegrałem 15 walk i spadłem z 9th lord do fightera. Przynajmniej wiadomo, że gra nie promuje za same przegrane. Swoja drogą robię postępy bo tylko raz wycedziłem cicho "k**wa" :)
Hehehe ja mam dokładnie odwrotnie w tej grze, "k**wa" też mówię ale zazwyczaj z dopiskiem "wygrałem" :D, jak się ta sztuka uda to mało cierpliwi (gość się nazywał Hysteria101) wysyłają msg w stylu "NEXT TIME GET SOME SKILL AND DON'T CHEAT KID". Chociaż jak ostatnio wylosowałem killera co to ponad 500 walk online stoczył w ranked, to takiego okrzyku nie było, ale za to ubiłem 2/3 jego teamu, co mi w zupełności wystarczyło żeby poprawić sobie humorek. Ta gra to kupa radości. Pad ... hm... zjedzą mnie skillowcy ale w Simple mode mylę na nim buttony, o ruszaniu analogową gałką nie wspomnę - krzyżak, tam potrafię tylko góra/dół/przód/tył wcisnąć bezboleśnie.
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 07, 2011, 23:57:59 »
nie wiem czy mam jakieś zwidy, ale jestem pewiem, że przed walką pokazują sie inne statystyki niż po walce. Przykład - walcze z kolesiem, który ma strika 12 29W35L, pokonuje go i nagle okazuje sie ze ma 98W158L...WTF?!

też tak macie?

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 08, 2011, 00:00:37 »
Tak. To kolejny bug w online mvc.
Staty po zakończeniu walki są prawdziwe.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: [MvC3] Online
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 08, 2011, 00:56:42 »
może to jakiś tunel czasoprzestrzenny który ta gra generuje ;d

sobie grasz w najlepsze z jakimś senti noobkiem spamerem, chcesz mu życzyć najgorszego po kilku fajtach a tu sie okazuje że koleś po drugiej stronie od 20 lat nie żyje ;;dfd było by osom d;d