Autor Wątek: Jack 6 - juggle  (Przeczytany 10068 razy)

Tundra

  • Gość
Jack 6 - juggle
« dnia: Grudzień 30, 2010, 18:11:23 »
Pomimo, że juggle sa już na backdashu i jest ich całkiem sporo, chciałbym dodać coś od siebie.

f,f+1+2 - juggle podany jest za trudny wedlug mnie i zbyt randomowy, jest duzo bezpieczniejsza wersja, ktora kroi tylko troche mniej dmg.

f,f+1+2, d/f+1, b+4,4 B! b+3,2,2 68dmg. Jest to juggle ktorego nie da sie praktycznie zepsuc, siedzi zawsze, nawet w male postaci (tylko w Pande nie siedzi)

Po Deathfistie najlepiej zrobic - dash, b+3,2, b+4,4 B! b+3,2,2 76 dmg (nie siedzi w Pande)

Swoja droga, odradzam robienia juggli w ktorych jest b+3,2 a potem f,f+1. Z tego co widzialem w walkach najlepszych Jackow, albo tego nie robia, albo bardzo malo. Oczywiscie jest to do zrobienia, nie jest to jakis hardcore, ale w walce turniejowej wole zrobic cos co mi wejdzie na 100%. W sumie tylko po f,f+1+2, ta wersja kroi troche wiecej dmg, bo 7. Natomiast w innych jugglach roznica wynosi prawie nic wiec nie warto.

Po f,f+2 mozna robic u+1+2, f,f+1 B! dash, N, f+4, b+3,2,2 84dmg lub f,f+2, u+1+2, u+1+2, b+4,4 B! b+3,2,2 84dmg Sa oczywiscie sijniejsze juggle, ale te wydaja mi sie najbardziej grywalne do versusa. Zwazywszy ze tak naprawde, Jack ma tylko dwie glowne wybitki, d/f+2 i ws+1. Gdzie d/f+2 zdecydowanie jest uzywane najczesciej. A ze po d/f+2 i ws+1 dosc latwo sadzi sie najlepsze wersje, to lepiej przy wybitkach niszowych, ktorych uzytecznosc jest znikoma sadzic juggle pewne.

d/f+2, 2, f,f+1 B! dash, N, f+4, b+3,2,2 67dmg

ws+1, f+4, f,f+1 B! dash, N, f+4, b+3,2,2 82dmg

Co do juggli na Pande, praktycznie nie znalazlem nic konkretnego na nia. Oprocz tego ze ma sie wiekszy margines bledu, to mozna sadzic lepsze juggle nie obawiajac sie ze sie je zepsuje. Jedynie po debugerze przy scianie siedzi lepszy juggle w Pande niz w inne postaci. debuger, ws+4, d/b+1,1,1,2 (trzecia 1 wifuje i zamiast tego trafia 2) 71dmg.
czasami trzeba zrobic wiekszego dasha po boundzie, bo przez jej krotkie nóżki druga 2 z b+3,2,2 lubi nie siadac. Jesli ktos ma jakies konkretne juggle na Pande lub Marduka to piszcie, ja na razie nic nie znalazlem i ogladajac walki Koreancow, zobaczylem ze czasami sytuacyjnie sadza jakas lepsza sciane. Ale ogolnie juggle robia te same.

Tundra

  • Gość
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2011, 14:43:11 »
Juggle po d/f,d/f+2+4 jest niesamowity, obejrzalem walke Anakina i sie nauczylem go robic, cos niesamowitego, 88 dmg bez sciany, ze sciana 113 dmg :D

d/f,d/f+2+4, mega dash (czekasz az postac sie obroci) f+4, f,f+1 B! dash, N, f+4, b+3,2,2

Gdyby ktos mial problem, czy zrobil d/f+2+4, czy d/f,d/f+2+4 ( bo czasami mozna to spieprzyc, i nie zalicza jednego d/f), to Jack krzyczy cos w stylu "rrrr", przypomina to ryk i po tym mozna rozpoznac, ktora wersje Jacus zrobil :D Po normalnym rzucie, recovery jest wieksze i nie mozemy sie wczesniej ruszyc. 

Kolejna akcja, ktora sprawia, ze w moich oczach Jacek sporo zyskuje. Swoja droga, gdy kogos wbijemy na sciane i robimy juggle'a, po boundzie najlepiej zrobic f+4, a potem d/b+3+4, bar zabiera wiecej niz d/b+1,1,1. Bar nie siedzi z tego co sprawdzalem w Xajke i Wanga. Jednak nie tyczy to sie kazdej akcji przy scianie, zalezy czym wbijemy na sciane, trzeba samemu przetestowac.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 05, 2011, 14:55:16 »
Zmien sobie sygne na d/f,d/f+2+4 for live. ;)
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Hejt

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 05, 2011, 15:23:43 »
Thanks captain obvious, jakbyś nie zauważył, to wszystko już od dawna wisi na BD...

Tundra

  • Gość
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 05, 2011, 20:32:18 »
To znaczy ze nie moge nic napisac? Masz monopol na Jacka nie grajac nim? Napisalem jak zrobic juggle, jakies porady od strony technicznej i tyle, to forum do dyskusji, napisales suche juggle na backdashu, spoko. Wiele mi pomogly, ale sporo mi zajelo rozszyfrowanie kilku rzeczy i o tym pisze, gdyby ktos mial problem.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 05, 2011, 20:37:20 »
Hate, daj sie ludziom pozachwycac. On nie napisal ze cos odkryl, tylko sie pozachwycal troche nad blaszakiem.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 07, 2011, 12:45:04 »
Siedzi takie coś:

d/f+2, f+1,2, b+3,2, f,f+1 B! f,f+1+2,2

?

Wiem, że f,f+1 ciężko tu wchodzi.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Hejt

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2011, 16:24:25 »
Nie siedzi. Przed b+3,2 może być najwyżej 1 hit. Ewentualnie w bigi.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 07, 2011, 16:27:56 »
A jest możliwe, żeby mi to zaliczyło jako combo mimo to, że nie siedzi? Siadło mi kilka razy, ale nie miałe ustawionego rolla.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Tundra

  • Gość
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 07, 2011, 16:59:35 »
Sprawdze Hi i Ci powiem. Nie probowalem nigdy czegos takiego robic, ale zobaczymy.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 07, 2011, 17:02:28 »
A jest możliwe, żeby mi to zaliczyło jako combo mimo to, że nie siedzi?

Nie. W takich przykładach jak jest combo to siedzi. Może siąść i nie zaliczyć comba wtedy to nie jest combo. W sumie musiałeś zrobić z czymś extra skoro siadło a normalnie nie siada.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 07, 2011, 17:15:40 »
W takim razie siedzi, bo mi siadło kilka razy. Ale to f,f+1 strasznie ciężko tam posadzić. Chyba trzeba być blisko, kiedy się wybija.

EDITH: Czasami siada, czasami nie. Chyba trochę od odległości, z której wybijamy, zależy. Albo propostu źle wciskam, kompletnie nie czuje Jacka w tej części.

http://www.youtube.com/watch?v=32BX7tgP7Ik
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2011, 21:04:23 wysłana przez HiKrush »
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Hejt

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 07, 2011, 22:02:54 »
Dziwne. Tak samo jest z d/f+2, f+1,2 i 2 po tym - Czasem siedzi, czasem nie.

Tundra

  • Gość
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 07, 2011, 22:12:34 »
Pewnie to zalezy od dasha, ktory zrobisz po b+3,2.Ewentualnie od timingu, ze masz bardzo malo klatek, i jak postac nizej upadnie, to juz f,f+1 nie lapie, postac musi spadac i byc dosc wysoko, wtedy jakos ledwo trafia. Musze to przetestowac.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Jack 6 - juggle
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 08, 2011, 00:12:11 »
Jeżeli to zależy od długości dasha przy f,f+2, to ta akcja jest całkiem do opanowania. Ale mi się wydaje, że to raczej będzie kwestia odległości od przeciwnika przy wybijaniu. Ewentualnie trzeba idealnie depnąć b+3, żeby się nie cofać przed butem. Nie wiem. Wiem za to, że Jacek ciekawy się zrobił w porównaniu do T5, można nim pokombinować, jest zabawa :)
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.