Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325268 razy)

Amer

  • [Warszawa]
  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Amerazzz
  • PSN ID: AmerazzzPL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1170 dnia: Sierpień 07, 2011, 15:42:30 »
O, czyli szykują się kolejne zmiany. W takim razie ja poproszę o teleport dla Kano i klon dla Cyber Sub-Zero. A co do Nooba to cool. Wizualnie i klimatycznie bardzo podoba mi się tak postać, ale totalnie nie potrafię się w niej odnaleźć - bo to drewno straszliwe. 

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1171 dnia: Sierpień 07, 2011, 15:53:37 »
Wg. mnie powinni dac dla scorpiona invisibility na ex tele....

Ta, i co jeszcze...moze Smoke's teleport start up frame :D

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1172 dnia: Sierpień 07, 2011, 15:54:34 »
smoke powinien miec cloud start up 6 frames~ i mozna grac! ;]

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1173 dnia: Sierpień 07, 2011, 15:59:28 »
OTG bomba, to moze bedzie w B tierze. Ja postuluje o zwiekszenie hitboxa / zmniejszenie zasiegu / przewagi / calkowite zmienienie d+4 Maliny. Naprawcie to gowno NRS!

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1174 dnia: Sierpień 07, 2011, 16:02:27 »
kabal
zabrac blk infinita odac prorotacje po spinie 80% jest teraz
albo
startup obu spinow spinow 6-8fps
albo
armor 12f na Exspinie + podwojny ex gasblast
ktoras z tych 3 rzeczy uwazam ze rozsadne

noob
buf nuba na kombach +5% i na niczym wiecej bo sie zrobi przegiety, absolutnie zadnych armorow

strayker
armor straykera mzoe byc ale wtedy roll musialby byc skrucony z zasiegiem mzoe miec mocniejsze komba

kung pało
2hat recovery do lamusa
prorotacja 80% do spina

lord pało
wywalic rzut po tele na 15f ograniczenie zosatwic tylko tech throwa

Reptile
+5f do recovery po dashu

wywalic wszystkie blockstuny, i smierdzace d4


resety u posatci majacych mixupy do comba
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2011, 16:04:27 wysłana przez kowal »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1175 dnia: Sierpień 07, 2011, 16:05:07 »
Fajnie. Koncert zyczen prawie jak na TYM :)

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1176 dnia: Sierpień 07, 2011, 16:06:28 »
OTG bomba, to moze bedzie w B tierze.

Spokojnie, oddychaj. Wdech, wydech. rotfl ;D

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1177 dnia: Sierpień 07, 2011, 16:45:55 »
@kowal

Kabal nie ma blk inf, co ty za mity rozpowiadasz chlopie :P 
Potwierdzenie?
There ju go:
http://www.youtube.com/user/ISpywithEye#p/u/30/hl3aybbNzpY


Rozmowa Arisa z Hectorem. Miedzy innymi Aris porusza temat Kabalowego Blk inf ktory na obecna chwile nie jest inf.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2011, 11:00:29 wysłana przez PolishBastard »

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1178 dnia: Sierpień 07, 2011, 17:00:22 »
Nie jest blok infinitem od konca czerwca i patcha 1.03 :) można się wcinać przynajmniej 7f ciosami.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2011, 17:08:18 wysłana przez Qjon »

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1179 dnia: Sierpień 09, 2011, 06:04:37 »
Poruszylem temat na TYM. Moze ktos z was bedzie chcial dolaczyc do rozmowy.

http://testyourmight.com/forum/showthread.php?9627-Mileena-s-D4/page2

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1180 dnia: Sierpień 09, 2011, 10:16:00 »
Czyli standarcik, kazda postac moze pokowac, reptail moze dashowac, kung lao jugglowac. :P
<trololo>
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2011, 10:26:24 wysłana przez Apock »

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1181 dnia: Sierpień 09, 2011, 11:27:03 »
Brady ze wszystkiego wychodzi
wszystkim sie wcina
i moze wszystko
tylko na turach tego nie widac XD
lubie goscia bo przynajmniej gada i tłumaczy gre (szkoda ze jakos w innych grach nie trzeba nic tlumaczyc choc sa 3x bardziej złozone)
tylko fajnie to jednak wyglada jak gada o czyms po czym demonstruje na pokazach i wyjdzie mu raz na 3 i jeszcze pokazuje to  kungiem pało
po czym leci text
"nooo nie zawsze wychodzi ale trzeba probowac bo to czesc gameplayu"

ja sie przyznam ze w zadnej innej grze nawet takiej gdzie komba sie sypia po 50, unblocki a wiele rzeczy pod infinity podchodzi nie widziałem tylu dyskusji pod tytułem
"jak z tego wyjsc co zrobic jak wali to non stop"

problem jest w tym ze postacie maja wspolny klucz i mianownik a jesli go maja to nie ma sensu powoływac sie na unikalne zdolnosci jako odpowiednik w innych grach. jak sie cos robi przegiete i debilne to widac to jak na dłoni i drazni i deprymuje.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2011, 11:33:46 wysłana przez kowal »

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1182 dnia: Sierpień 09, 2011, 14:05:35 »
Przeraza mnie nieswiadomosc tych ludzi. Oni chyba nie grali z zadna dobra mileena.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1183 dnia: Sierpień 09, 2011, 15:00:34 »

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1184 dnia: Sierpień 09, 2011, 15:31:59 »
na oline jedyne dobre mileny to te polskie
 nie spotkałem nigdy dobrej zagranicznej