Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 325416 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1020 dnia: Lipiec 15, 2011, 16:22:32 »
Zrozumiałbym, gdyby to działało np na panienki, bo lekkie są i dają się rozpychać, ale Raiden, Skarlett, Kenshi, Smoke - odpychani są blisko i karają jak szmate a taki Ermak czy Scorpion daleko (ten pierwszy musi prawie dżastfrejmowo ukarać Liftem, ten drugi biedak może co najwyżej ExPalonko, by Kung nie zdążył odskoczyć).

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1021 dnia: Lipiec 15, 2011, 18:01:40 »
Ja dziś grając z Moonspellem odkryłem coś jeszcze zabawniejszego - d+3 Kunga zrobione w odpowiednim momencie powoduje że EX-spin Kabala whiffuje i "przechodzi górą" :D

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1022 dnia: Lipiec 15, 2011, 18:25:56 »
No cóż, highcrush :D Kabal zaświecił się (w sensie, czy dostał hita na armor)?

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1023 dnia: Lipiec 15, 2011, 18:30:37 »
Ta, łyknął aż miło, pewnie przy dobrym timingu 2 by można było sprzedać ^^

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1024 dnia: Lipiec 15, 2011, 18:44:21 »
Cuda na kiju sie dzis dzialy. Normalnie podbna sytuacja miala miejsce prznyjamniej 3 razy. No zesz ku.......jak tak moze byc!  :))

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1025 dnia: Lipiec 15, 2011, 19:34:09 »
Pewne sytuacje trzeba zaakceptować np. Reptile przenika przez różne ciosy przeciwnika swoim elbow dashem.

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1026 dnia: Lipiec 15, 2011, 20:03:10 »
Dobrze powiedzales - pewne sytuacje :D akceptuje sytuacje gdzie sa ciosy normalne, ale nie enhanced!

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1027 dnia: Lipiec 15, 2011, 20:04:00 »
wombatowi chodzi o to ze spin wcale nie trafia a postac przeciwna wyglada jakby miał kilka klatek INV i jej nie trafiamy w ogole. to nie ma nic wpolnego z armorem. ta sytuacja dzieje sie czesto i zazwyczaj ma miejsce przy jechaniu po plecach czyli probie skarania przeciwnika ktory skrosował nas albo my sami przeskoczylismy jakis special np slide, to sie dzieje czesto tez po teleportach. po drugie samo w sobie d3 ma takie własciowsci u wielu postaci. dopiero teraz to sie za to wzieli na lab. gameplay z Evo moze zupełnie inaczej wygladac niz dotychczasowy i moze byc duze przetasowanie. np przewiduje duzy +dla Jaxa.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1028 dnia: Lipiec 16, 2011, 12:26:41 »
Ostatnio grajac z Di wyszla nam fajna akcja. Scrop na kornerze robi EX linke w Cage'a, ktory robi f+4. Nie dosc, ze linka przeszla bez zadnego efektu, to na armorze Scorp zdarzyl jeszcze zlapac dwie dwojki. Normal z armorem ;D.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1029 dnia: Lipiec 16, 2011, 12:37:24 »
Mam wrażenie, że chodziło tam o odległość - jakbyś stał zbyt blisko mnie.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1030 dnia: Lipiec 16, 2011, 14:44:33 »
To nie do konca sa bugi i lole w hitboxach

Trzeba sprawdzic na ktorym ciosie nasz postac ma te własciwosci wiekszosc ma na d3 ale czesc na d4 mozliwe ze znajdzie sie ktos kto ma i na d1. to pierwszy odkrył ten kolo usedforglue i mnie tym potraktował online, tyle ze on to robi perfect wiec jak na necie to da sie robic prawie za kadym razem to wcale sie nie dziwie ze w offie pozakatrupiał wszystkich, ciekawe czy na evo bedzie. Ale nie trybiłem do konca co jest grane ale niedawno wypuscił filmik z tym  i sprzedal hamburgerom juz jakis miesiac temu, teraz konqrr to bada bo ma zastosowanie jako niszczyciele ex wejkapow. Jak z nim majlnołem to obiecał ze wrzuci tego wiecej Sektora EXTP, Kano upbolla i inne syfy.

np d4 kabala zbija ex nozyczki scrubiona, nie zawsze te poki trafiaja ale mozna po nich blokowac i nie dostaniemy hita na recovery po poku. animacja EX nadal trwa i mozna potem karac EX czasem jelsi ma on molziwosc karania wide millena i jej roll.

jestem tylko ciekaw czy Boon umiescił to celowo ale nic nie podawali do informacji aby gracze sami to odkryli czy czy tak wyszło samo z siebie jak kiedys runjab
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 14:47:27 wysłana przez kowal »

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1031 dnia: Lipiec 16, 2011, 15:16:58 »
Tzn. co, pierwszy odkrył że hitbox postaci obniża się przy niektórych lowach do tego stopnia że niektóre rzeczy które na intuicję powinny trafić bo idą na mid whiffują? Sorry, ale to było wiadomo praktycznie od premiery i myślę że pierwsi ludzie którzy o tym wiedzieli to Brady, Legend i reszta testerów :P Zresztą obniżanie sobie hitboxa ma dużo więcej dużo lepszych zastosowań niż gimmickowe gwałcenie wakeupów które i tak jest sytuacyjne i skrajnie matchup-specific (powodzenia z przebijaniem spina albo ground saw przy pomocy d+3). Są postacie które mogą sobie wokół tego budować stałe elementy gry, np. obrona przed crossupami i jumpinami Mileeną - ona jak sobie obniży hitboxa d+4 albo d+3 jest totalnie nie do trafienia przy pomocy jp (mimo że to mid i w dodatku overhead), dlatego jak się ją crossuje trzeba robić jk tak żeby trafiło jak przy otg.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1032 dnia: Lipiec 16, 2011, 15:34:58 »
to nie jest do konca obnizenie hitboxa, poza tym to sie niekonicznie dzieje na ciosach z kucka bo dzieje sie tez na postaciach odwroconych plecami ktore stoja dlatego najwiecej tego typu sytuacji generuje sie pod kornerami bo tam czesto do crosowania dochodzi.  nozyczki to tez atak na lowa a whifuje albo mozan go zbic

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1033 dnia: Lipiec 16, 2011, 15:44:04 »
Zrobmy jaki turniej lepiej bo moj sub-zero jest zadny waszej krwi

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #1034 dnia: Lipiec 16, 2011, 15:55:19 »
Kowal:
1. Każda postać ma nieco innego hitboxa nawet kiedy stoi neutralnie, a różnice między postaciami są na tyle duże że powodują np. whiffowanie speciali zalinkowanych w stringach na bloku.
2. Każda postać ma innego hitboxa kiedy jest odwrócona plecami niż kiedy stoi do przeciwnika przodem.
3. Niektóre ciosy obniżają hitboxa do tego stopnia że żeby trafić oponenta który je robi trzeba zaatakować czymś zgarniającym otg albo niewiele wyżej.
4. Nożyczki są bardzo wolne, mają wybitnie wysokiego hitboxa jak na lowa i nie mają nietykalności na wakeupie ani armora.

Ogólnie - hitboxy + framedata + armor + invincibility na wakeupie. Nic więcej się w takich sytuacjach nie dzieje. Problem w tym że dopóki nie będzie kompletnego framedata i jakiegoś kompendium wiedzy o hitboxach takie "magiczne" wyjaśnienia będą pewnie bardzo popularne, heh.

Onizuka:
Nanika mówił że od tego czwartku przestaje się opierniczać i robi turniej NW, więc cierpliwości :P
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 16:17:40 wysłana przez Wombat »