Snake, proszę Cię. Teraz już kombinujesz a cały czas ani trochę nie podważasz mojej pierwszej wypowiedzi. Podkreślam - nie idzie mi o to, że tego się nie da zrobić (da się, zrobią to). Mi idzie o to, że wymyślenie 60 nowych ciosów dla ~20 postaci to będzie katorżnicza robota (a wykombinować te ciosy team developerski będzie musiał, jeszcze je ładnie pokazać Capcomowi do zaakceptowania i sklecić do kupy tak, żeby trzymać balans). Ty mi tu na siłę próbujesz udowodnić, że niby w SF tak dużo ciosów jest albo nawet, że w Tekkenie wcale tak dużo ich nie ma. Włącz AE, otwórz command listę i poczytaj co tam stoi namazane, bo dawno tego nie robiłeś chyba.
W temacie rzutów:
Co w takim razie z rzutami z boku/od tyłu? Dać im taką samą animację jak tym frontalnym? Zresztą gdzie ja napisałem, że attack throw w SF nie występuje? Pewnie, że występuje, tylko to nadal nie wyrównuje cyferek. A prawda jest taka, że jakby dali postaciom z SF "top 20 ciosów" w ramach całej movelisty, to nikt nie powiedziałby "a po co im duża movelista, skoro postaci z tekkena też korzystają tylko z części arsenału" tylko odezwałyby się głosy "Namco pacany movelisty zrobić nie umiecie jak mam grać na 3 ciosy?". Scena turniejowa może sobie gadać, ale bijatyki poza 10 tysiącami graczy turniejowych na całym świecie muszą zainteresować też 990 tysięcy casuali.
Do tego cytatu to w ogóle się nie odnoszę bo nic z tego co miałem na myśli nie zrozumiałeś.