Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 6123 razy)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 27, 2013, 11:41:46 »
Musisz potestować. Dokładnie nie wiem, bo w meczu trafienie stojącego przeciwnika overheadem graniczy z cudem.

Nie tylko c.lp i cl.lp mają 3 klatkowy startup. Jak już mówiłem - kochaj frame datę. cl.MP i cl.MK też mają 3 klatki, ale nie wiadomo jak z zasięgiem.
Zawsze możesz próbować linkować srk, które też ma 3 klatkowy startup :> Albo supera, który ma 1+2.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 15, 2014, 21:24:08 »
Jakieś tam bnb dla Chrisa i potomnych...

Podstawowy confirm to jakaś kombinacja c.lk i c.lp, które można wzajemnie chainować. Zazwyczaj zaczynasz c.lk (bo low) i kończysz c.lp (bo advantage i można linkować dalej).
Więc po takim np. c.lk > c.lp > c.lp można sobie linkąć co się podoba. Najłatwiej c.mp lub c.hp (c.hp może być poza zasięgiem po takim długim confirmie, wiec można skrócić do c.lk > c.lp, c.hp itp.). Można też wcisnać c.mk albo c.hk. C.mk raczej rzadko się widzi po confirmie, ale c.hk to solidny wybór ze względu na hard knockdown i łatwy safe jump po tym.

No to dla przykładu:

• c.lk > c.lp, c.mp xx hado - gówniana opcja, ale najłatwiejsza
• c.lk > c.lp, c.mp xx tatsu - dobre corner carry, ale musisz confirmowac, czy postać stoi, bo tatsu whiffuje na kucających
• c.lk > c.lp, c.mp xx hp srk - dmg
• c.lk > c.lp, c.mp, c.hk - hard knockdown, bardzo popularne
• c.lk > c.lp, s.lp, c.hk - podobnie
itd.

po c.mp można sobie wsadzić wszystko to co po c.lp, więc mocniejsze combiczka będą wyglądać bardziej np. c.mp, c.mp, c.hk

Punishe i sytuacyjne

• f.hp, hp srk - spoko punish
• f.hp, c.hp xx hp srk - bardziej legit wersja z 1 frame linkiem (można zastapic srk tatsu dla carry itd)
• c.mp, c.hp xx srk/tatsu - spoko punish
Jak c.mp/c.hp nie sięga to wiadomo - zastępujemy c.mk i cancel w tatsu itp.

W rogu nie robimy hk tatsu (zeby nie wsadzic sie do cornera) tylko lk tatsu, po którym jugglujemy mp srk.

• c.mk xx hado - podstawowe combiczko

ULTRA COMBOS

• srk fadc u1 - to polecamy szybko ogarnać. Zawsze można tym extendować wcześniej wymienione comba. Z lp srk największy dmg mamy, mp srk najwięcej inva, hp srk się nie da fadcować.
• ex hado, u1 - blisko cornera
• ex tatsu, u1 - blisko cornera
• a2a j.mp, u1

• a2a j.mp, ex hado
• a2a j.mp xx hk tatsu