No ja bym go dał w top 10 zamiast d/b+3 dlatego że:
- daje przewagę
- jest mniej liniowy
- d/b+3 ma swoje substytuty w postaci d+3 i d+4 które są szybsze i też kraszują
Ale to oczywiście nie jest konieczne bo to nie jest jakiś cios bez którego nie da się grać:P.
Solo, sorry ale nas to jeszcze bawi ; D.
Aha, i ewgf jak sie umie to trwa 13 a nie 14 klatek (ja nie wiem co się stało że ludzie sądzą że od T6 jest to 14 klatkowiec);].
Moja lista:
1. 112 - wiadomo, kara na -10
2. b+1,2 - wiadomo, kara na -11
3. ewgf - wiadomo, żeby przeciwnik miał się czasami pod czym schylić i do oświetlania drogi na ciemnych arenach
4. HS+1 - najlepszy low w grze z tych posiadanych przez miszimów zaczynających się na literę "K".
5. ws+1,2 ? wietrzenie pach dodatkowo kara na -12, no i kiedy nie wiemy co zrobić a akurat jesteśmy schyleni
6. ws+4 - kara na -11 z ws'a, fajne klatki na trafieniu i niezłe bloku znośne na whiffie
7. f+3 - fajne dresiarskie miszima karete
8. ff+3 - opcja na mid, dobre klatki i gwarant za nie tak znowu mało
9. u/f+3 - bezpieczny low krasz, dość bezpieczny
10. d/b+4 ? niewidzialny cos z niewidzialną przewagą, zabija od razu jeżeli przeciwnik jest na rejdżu.