Proponuję podobną notację, ale trochę inną.
Przedrostki:
= standing
cl = close standing
far = far standing
cr = crouching
j = jumping
L = light
M = medium
H = heavy
Łączniki:
, = link/chain
xx = cancel
FADC = focus attack dash cancel
Ciosy:
P = punch
K = kick
Super = Super
Ultra = Ultra
TC = Target Combo (tu się robi mały problem bo w SF4 było co najwyżej jedno na postać, w SSF4 będzie więcej)
FA crumple = sprowadzenie na kolanka fokusem
Specjale normalnie nazwami, tak żeby było wiadomo o co chodzi. Ewentualnie skrótem, np. EX Tiger Knee = EX TK
Command normals proponuję opisywać jako kierunek (w notacji f, b, d, df, db), znak '+' i cios - np. f+HP. Inna koncepcja to pisanie ich nazw również jak specjali, ale myślę, że to mało intuicyjne.
Przed kombami siadającymi w określonej sytuacji można dać słowo opisujące pomiędzy slashami, np: /corner/
Myślę, że fajnie by też było znakować trudność linków opcjonalnie - wtedy by się wpisywało liczbę klatek w nawiasie przed ciosem linkującym.
Przykłady z Balroga:
jHK, crLP, crLP, crLK xx Headbutt
EX Overhead, crLK xx Headbutt, Ultra
FA crumple, crMK, crLK xx Headbutt, Ultra
jHK, crLP, crLP, crLK xx Dash Punch xx Super
FA crumple, clHK, crLK xx EX Upper, (2) crLP, crLK xx Headbutt
Przykłady z Ryja:
FA crumple, f+HP, SRK xx FADC, Ultra
jMK, crLP, (2) crHP xx Tatsu
/corner/ crMK xx Hadou xx FADC, crHP xx EX Tatsu, Ultra
Przykład z Rufusa:
Dive Kick, LK, (1) HP xx Tornado