Wrażenia jak najbardziej pozytywne.
Jeśli chodzi o palka to rzeczywiście jest on twardy, ale wg mnie nie jest przegięty. Jako mag mam właśnie CS'a (kiedyś spell lockował na 8 sec. teraz na 7, ale i tak jest good) i Spellsteala. Palasa od zawsze mi się najłatwiej Crowd Controllowało. Sheepa można mu wycastować zawsze, bo nie ma on interruptów na małym CD. W Novie też można go zatrzymać i bez problemu zrobić Shatter Combo (Hand of Freedom = Spellsteal). Z młotka (stun) mogę się Blinkować. Jak Palek odpala banie to ja Blink out (czasem Invis) + Glyphed Evocation poza jego line of sight. Na początku walki na sobie Molten Armor (dla dpsa), a mniej więcej od połowy walki Mage Armor i Palek wymięka z maną szybciej niż ja.
Z Boombkinem nigdy nie miałem problemów. Wg mnie najsłabszy caster. Ice block na jego burst, CS w casty, Frost nova na drzewce + Blink out, Spellsteal HoTów (o ile się na nie zdecyduje).
Z Hunterem bywa bardzo różnie (mój brat nim gra, oprócz tego druid i dk). Jeżeli on zacznie atak to jest bardzo ciężko, bo zanim coś zrobisz już masz pół HP. Trzeba się trzymać blisko niego (Blink oraz Blazing Speed w tym pomaga). Mage Ward do absorbowania Explosive i Arcane Shota musi być. Jak ma peta z healem to można ukraść mu HoTa. No i w końcówkach: stary dobry Ice Block na 10sec. a Water Elemental bije
Jeśli chodzi o Ele Shamka to Burst ma bardzo dobry i do tego znienawidzony Purge, który dispelluje Ice Barrier. Da się go pojechać. Żeby niwelować dmg w ostatniej chwili (jak pocisk już leci) podkładam jakiś Absorb (Mage Ward, Ice Barrier, Mana Shield też, w skrajnych przypadkach Ice Block). Dobrze jak są jakieś filary, drzewa - to pomaga, bo Mage może bardziej polegać na instantach niż Shaman.
Z tym co napisałeś o Frost Magu zgadzam się z zupełności